loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 7 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

جوزپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا، معتقد است پپ گوارديولا با تماشا کردن ديدار شب گذشته ‏آبي و اناري ها با منچسترسيتي، بار ديگر از هواداران بارسا بودن، لذت برده است.‏

 

گواردیولا که بعد از جدایی از بارسا در سال 2012، هرگز در نوکمپ حضور ‏پیدا نکرده بود، شب گذشته دیدار بارسا مقابل منچسترسیتی را از نزدیک تماشا کرد و بارها به حرکات ‏خوب ستاره های این تیم واکنش نشان داد.‏

بارتومئو به خبرنگاران گفت:" هدف ما رسیدن به یک چهارم نهایی بود. دیداری پر فراز و نشیب با ‏موقعیت های گلزنی زیادی بود. اکنون باید منتظر قرعه مرحله یک چهارم نهایی باشیم. بهترین بازیکن ‏زمین جو هارت بود و همین طور بازیکنان ما که موقعیت های زیادی ایجاد کردند. تر اشتگن هم یک ‏پنالتی را مهار کرد. این دیدار جذابی برای هواداران ما بود اما باید گل های بیشتری می زدیم. ‏

اکنون بار دیگر به رقابت های لیگ برمی گردیم. می خواهیم به پیروزی های مان ادامه بدهیم و هفته به ‏هفته بهتر شویم. 95 هزار هوادار در ورزشگاه بودند و دیدن شادی آنها لذت بخش بود. من گواردیولا را ‏از نزدیک ندیدم زیرا او بعد از آغاز بازی، وارد ورزشگاه شد. او هر وقت که بخواهد، می تواند به ‏نوکمپ بیاید. فکر می کنم گواردیولا به عنوان یک هوادار بارسا، از بازی خیلی لذت برد. ‏

در مرحله یک چهارم ننهایی هر 8 تیم قدرتمند هستند و هر حریفی برای ما دشوار است."‏

محمد رضا بازدید : 10 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ستاره سابق بارسلونا به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد این ستاره پرتغالی به لیونل مسی حسودی می‌کند.

 

هریستو استویچکف، ستاره سابق بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو به بررسی این دیدار پرداخت. او به روزنامه مارکا گفت: هیچ کسی توانایی دو تیم را زیر سوال نمی‌برد. این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و مطمئن هستم بازی زیبایی خواهد شد. چیزی که در این چند دیدار از رئال و بارسا دیدم آمادگی لیونل مسی و افت کریستیانو رونالدو بوده است. مسی شرایط خیلی خوبی دارد و به نظر من اگر بازی‌های یکی، دو ماه اخیر خود را در ال‌کلاسیکو تکرار کند بارسا را به گل خواهد رساند. او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. مسی در حال حاضر بهتر از رونالدو است. مسی الان در شرایطی قرار دارد که پله و کرایف قرار داشتند. چیزی که درباره رونالدو مشخص است این است که رونالدو به مسی حسودی می‌کند و وقتی مسی بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد، رونالدو تمرکزش را از دست می‌دهد.

 

استویچکف در ادامه گفت:‌ وقتی هواداران رئال مادرید رونالدو را هو می‌کنند، او نباید واکنش منفی نشان دهد. رونالدو وارد حاشیه شده است و این برای رئال قبل از ال‌کلاسیکو خوب نیست. مردم حق دارند بازیکنان تیم را هو کنند و سوت بزنند. رونالدو نباید از این موضوع ناراحت باشد. 99 درصد فوتبالیست‌ها ناراحت نمی‌شوند وقتی تماشاگران به آنها اعتراض می‌کنند.

 

وقتی گرت بیل در بازی برابر لوانته گلزنی کرد، کریستیانو رونالدو ناراحت شد چرا خودش گلزنی نکرده است. این موضوع با تعجب کارشناسان فوتبال روبه‌رو شده است.

 

استویچکف با انتقاد از رونالدو گفت:‌ کدام بازیکن است که از گل زدن بازیکن هم‌تیمی‌اش ناراحت شود؟ این یک خودکشی بود که رونالدو از گلزنی تیم خوشحالی نکرد. او تنها به خودش فکر می‌کند و این اصلا خوب نیست. درباره ال‌کلاسیکو هم باید بگویم که فکر نمی‌کنم این بازی بدون گل تمام شود و این بازی یک تیم برنده دارد.

محمد رضا بازدید : 12 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

رونالد کومان سرمربي هلندي ساوتهمپتون، موفق شده اين تيم را با وجود اينکه 4 بازيکن سرشانسش را در تابستان از دست داد، در رقابت براي صعود به ليگ قهرمانان حفظ کند.

 

 ساوتهمپتون با هدایت کومان، دو روز پیش موفق شد چلسی را در استمفورد بریج متوقف کرده و امیدهایش برای قرار گرفتن بین 4 تیم بالای جدول را همچنان زنده نگاه دارد. او که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را در کارنامه دارد و همراه این تیم 4 بار قهرمان لالیگا و یک بار قهرمان اروپا شده، همواره از آرزوی خود برای هدایت بارسلونا سخن گفته است. 

 

کومان در مصاحبه با رادیو کوپه در همین رابطه گفت:" همه از سابقه حضور من در بارسلونا مطلعند و می دانند که این باشگاه برای من چه معنایی دارد. این یک حقیقت است که دوست دارم روزی سرمربی بارسلونا شوم اما شاید الان زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نباشد." 

 

وقتی از کومان در مورد شایعه پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی به او برای جایگزینی پیگرینی سوال شد، گفت:" من با بگریستین، مدیر ورزشی این تیم رابطه خوبی دارم و باهم دوستیم. در بارسلونا از یکدیگر خاطرات خوبی داریم. او شماره تلفن من را دارد."

محمد رضا بازدید : 13 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا با حمایت از نیمار عنوان کرد تیمش برای یک فوتبال هجومی برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت.

 

بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پذیرای منچستر‌سیتی است.

 

بارسلونا در بازی رفت موفق شده با نتیجه 2 بر یک در خانه منچستر‌سیتی پیروز شود تا کارش برای بازی برگشت راحت‌تر شود.

 

لوئیس انریکه سرمربی 44 ساله بارسلونا پیش از دیدار تیمش برابر منچسترسیتی در نشست خبری شرکت کرد و گفت:‌ با تیمی بزرگ بازی داریم. تیمی که تمام بازیکنانش به خوبی با جو لیگ قهرمانان اروپا آشنا هستند و می‌دانند چطور باید با حریفانشان رقابت کنند. در مرحله گروهی دیدیم که آنها توانستند در ورزشگاه المپیکو رم را حذف کنند و با 2 گل حریف خود را شکست دهند. به خوبی می‌دانیم که نتیجه بازی رفت نمی‌تواند به تنهایی تیمی را به مرحله بعد برساند.

 

او گفت: باید کاملا مراقب بازیکنان سیتی خصوصا آگوئرو باشیم. ما در خانه بازی می‌کنیم و هوادارانمان ما را تنها نخواهند گذاشت. حضور هواداران در بازی فردا شب به ما کمک خواهد کرد تا نتیجه خوبی برابر منچسترسیتی بگیریم. به هیچ وجه نمی خواهیم برابر منچسترسیتی بازی تدافعی را به نمایش بگذاریم. می‌دانیم که اگر برای دفاع کردن به زمین برویم، به مشکل خواهیم خورد و به همین خاطر می‌خواهیم با تمام توان برابر سیتی به میدان برویم.

 

سرمربی بارسلونا درباره انتقادهایی که این روزها از نیمار مهاجم برزیلی تیمش می‌شود گفت: ‌برای یک بازیکن امکان‌پذیر نیست که در تمام بازی های فصل 100 درصد آماده باشد. شما توقع دارید نیمار در هر بازی بدرخشد، گلزنی کند و پاس گل بدهد در حالی که او نیز خسته می‌شود و در خیلی از بازی‌ها نمی‌تواند بازی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد. او در این فصل بازی‌های خوبی برای ما به نمایش گذاشته ولی این موضوع را رد نمی‌کنم که در بازی های قبلی دچار افت شده است. در کل از شرایط او در بارسا راضی هستم. او در این فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. من مربی تیم هستم و باید در هر بازی بهترین ترکیب را برای تیمم انتخاب کنم. تمام بازیکنانم را زیر نظر دارم. من از وضعیت هر سه مهاجم تیمم راضی هستم. نیمار، سوآرس و لیونل مسی در همه بازی‌های ما در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. ولی این را هم بپذیرید که آنها نمی‌توانند در هر بازی هت تریک کنند. همکاری خوبی که از ابتدای فصل می‌خواستیم را بازیکنانم پیدا کردند و این باعث شده بازی به بازی بهتر شویم.

 

بارسلونا در بازی رفت با دو گل لوئیس سوآرس توانست نیمی از راه صعود را طی کند. مربی اسپانیایی بارسلونا درباره احتمال درخشش سوآرس گفت: اگر لوئیس بتواند همانند بازی رفت بدرخشد خیلی خوب می‌شود. به او در بازی برگشت نیاز داریم. دوست داریم خیلی زود در بازی چهارشنبه شب گلزنی کنیم و دیگر نگرانی بابت بازی نداشته باشیم.

 

انتقال پوگبا به بارسلونا دشوار به نظر می‌رسد زیرا آن ها تا سال 2016 از خرید بازیکن محروم هستند. انریکه نیز به این اخبار عکس العمل زیادی نشان نداده است. انریکه درباره این مسئله گفت: من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم و نمی‌توانم آن ها را کنترل کنم. من بر روی شرایط حال حاضر تیم تمرکز می‌کنم.

 

با مصدومیت بوسکتس، خط هافبک بارسلونا داغ‌ترین مسئله کنفرانس مطبوعاتی انریکه بود. او درباره شرایط خط هافبک خود گفت: ما چند گزینه برای جایگزینی بوسکتس داریم. روبرتو، ژاوی، راکیتیچ و ماسکرانو می توانند در آن پست بازی کنند.

 

آِینده پدرو در بارسلونا نیز در هفته‌های گذشته یکی از مباحث مهم این تیم بوده و به نظر می رسد این هافبک ازشرایط خو در بارسلونا رضایت ندارد. با آمدن لوییز سوارس به بارسلونا مسی و نیمار و سوارس گزینه‌های اصلی برای خط حمله این تیم هستند و پدرو فرصت کمی برای بازی دارد. سرمربی بارسا در حمایت از پدرو گفت: پدرو توانایی های خاصی دارد. او همواره قدرت دریبل زنی و گل زنی و سرعت تیم را افزایش می‌دهد. او همواره آماده رقابت است.

 

بارسلونا به مقطع حساسی از فصل نزدیک می‌شود که باید در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان به دیدار منچسترسیتی برود و 4 روز پس از آن در لیگ با رئال مادرید دیدار می‌کند و پس از آن باید در فینال کوپادل‌ری برابر بیلبائو قرار بگیرد. انریکه در ادامه گفت: مهم است که تمرکز خود را حفظ کنیم. اکنون بر روی لیگ و لیگ قهرمانان تمرکز می‌کنیم. جام حذفی می‌تواند تا 4 یا 5 روز قبل از فینال صبر کند.

 

بارسلونا در پایان درباره بازی با رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش‌رو گفت: ما با صدرنشینی به این دیدار رسیدیم وشرایط مان ایده آل است، البته که می‌خواهم بگویم با وجود دیدار حساس‌مان برابر تیم عالی منچسترسیتی و همچنین بازی ال کلاسیکو در یک شنبه آینده من هفته پیش رو را مهم‌ترین هفته این فصل نمی‌دانم.

محمد رضا بازدید : 10 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

آندرس اینیستا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که کاتالان‌ها میزبان آن خواهند بود به حریف انگلیسی هشدار داد شب سختی را در ورزشگاه نوکمپ تجربه خواهند کرد.

 

بارسلونا در شرایطی از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند که در بازی رفت در انگلیس موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا امشب کار آسان‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

 

اینیستا اما تأکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش بازی فردا شب را ساده فرض نمی‌کنند و تمام تلاش خود را برای یک‌سره کردن شاگردان مانوئل پیگرینی انجام می‌دهند.

 

او گفت: ما فردا شب باید به شیوه‌ای قاطعانه به میدان برویم و بازی کنیم. باید مدت زیادی مالک توپ باشیم تا منچسترسیتی را عذاب بدهیم و این تیم را مجبور کنیم دنبال توپ بدود.

 

اینیستا افزود: ما باید مهارت زیادی به خرج دهیم و با حداکثر توانایی‌مان بازی کنیم. در عین حال باید تلاش کنیم تا موقعیت‌های منچسترسیتی را به حداقل برسانیم. اگر این کار را انجام ندهیم منچسترسیتی می‌تواند به اهدافش برسد. باید بازی را که فکر می‌کنم بازی سختی از آب در خواهد آمد را کنترل کنیم.

 

تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی فرداشب (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

محمد رضا بازدید : 7 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

کارل رکساچ، بازیکن سابق بارسلونا، می گوید که هر پدر یا مادری دوست دارد که فرزندش در لاماسیا پرورش یابد و محرومیت بارسلونا به خاطر نحوه بستن قرارداد با بازیکنان جوان، مسخره و  بی معنی است. مهاجم سابق آبی اناری ها، اضافه می کند که وضعیت آکادمی پرورش بازیکنان بارسلونا(لاماسیا) مشخص است و محرومیت بارسلونا یکی از بی معنی ترین اتفاقات چند سال اخیر است.

محمد رضا بازدید : 13 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

اريک آبيدال در مصاحبه با فرانس فوتبال فاش ساخت که به پيشنهاد بارسلونا براي مديريت مدارس فوتبال اين باشگاه پاسخ منفي داده است.

آبیدال در ادامه این مصاحبه عنوان کرد که به جای بارسلونا، در باشگاه المپیاکوس مشغول به کار خواهد شد. باشگاهی که چند ماته پیش در آن از فوتبال بصورت رسمی خداحافظی کرد. آبیدال که با بارسلونا به افتخارات زیادی نائل گشته بود، از سوی جوزپ بارتومئو برای پذیرفتن مدیریت مدارس فوتبال و تیم های پایه ای این باشگاه دعوت به همکاری شده بود. 

 

آبیدال به فرانس فوتبال گفت:" در المپیاکوس به من وقت آزاد بیشتری می دهند و همچنین فرصت بیشتری برای پیاده کردن اهدافم خواهم داشت. چند روز پیش در سوئیس با یکی از مدیران المپیاکوس مذاکراتی داشتم و آنها از من خواستند که 4 روز در ماه به آتن بیایم و در باشگاه مشغول شوم. اینگونه بود که پس از بررسی همه جوانب تصمیم گرفتم که به المپیاکوس پاسخ مثبت بدهم. کار من در این باشگاه 24 ساعته نیست."

محمد رضا بازدید : 9 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که سیستم استفاده چرخشی از بازیکنان توسط سرمربی تیم نتیجه‌بخش بوده است.

 

 ماریا بارتومئو پس از پیروزی پنج بر صفر بارسلونا مقابل لوانته اظهار داشت: بازی خوبی بود، یک نتیجه خوب به دست آمد و همه هواداران از بازی و گل‌ها لذت بردند. ۷۴ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر بودند که آمار خوبی است. شنبه و یکشنبه جشن داشتیم و این حضور هواداران را سخت‌تر می‌کرد اما من فکر می‌کنم ۷۴ هزار نفر آمار خوبی است. تلاش کرده‌ایم تا اعضای مسن‌تر و کودکان بتوانند رایگان به ورزشگاه بیایند. این هفته با تعطیلات مدارس کار سخت‌تر است.

 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص کلاهبرداری مالیاتی ادامه داد: روی فوتبال تمرکز کرده‌ایم، هرچند گاهی کارها طوری پیش می‌رود که ترجیح می‌دهید اتفاق نیفتند. دو بازی خوب در کوپا‌دل‌ری و لالیگا داشتیم و می‌خواهیم فاصله با صدر جدول را از بین ببریم. بازیکنان روی رقابت تمرکز کرده‌اند و این همان چیزی است که دوست دارند. آنها توانایی تمرکز کردن روی فوتبال و مسابقات را دارند.

 

 

رئیس باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: فصل طولانی است و ما نیم‌فصل دوم را خوب شروع کردیم و اتلتیکو به ما نزدیک است. هر تیمی در بهترین شرایطی که می‌تواند بازی می‌کند، ما در آینده نیز مقابل رقیبانمان به میدان می‌رویم. بازی به بازی بهتر می‌شویم و از بازیکنان و تیم راضی هستم. انریکه از چرخش بازیکنان استفاده کرد و جواب داد، باید همین طور به راهمان ادامه دهیم.

 

 

وی اضافه کرد: یک استراحت برای بازیکنان برای اینکه بهتر برای بازی‌ها آماده شوند، خوب است. لیگ قهرمانان به زودی از سر گرفته می‌شود و کوپا‌دل‌ری و لالیگا هم جریان خواهد داشت.

محمد رضا بازدید : 8 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

سرمربی آبی و اناری‌ها از اینکه تیمش با 5 گل موفق به شکست لوانته شده ابراز رضایت کرد.

لوییس انریکه پس از این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: هدف من در این فصل ساختن یک تیم بود که همه بازیکنان در آن با بالاترین توانایی‌شان ظاهر شوند و اگر آسیب دیده‌ای هم داشتیم، دیگران بتوانند جای آنها را پر کنند. از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارم. در نیمه نخست اما نتوانستیم توازن تیمی‌مان را حفظ کنیم ولی در نیمه دوم عالی عمل کردیم. همه بازیکنانم دوست داشتند نقش خودشان را در این نمایش زیبا به بهترین شکل انجام دهند. به عقیده من، این پیروزی می‌تواند اعتماد به نفس همه تیم‌ را بالاتر ببرد.

 

انریکه در مورد گلی که لوییس سوارس به ثمر رساند هم عنوان کرد: پس از آنکه آدریانو مسافت زیادی را دوید و توپ را برای سوارس فرستاد، او نیز گلی بسیار عالی به ثمر رساند. خودش را به موقع به جایی که باید، رساند. این گل از نظر شخصی برای سوارس بسیار روحیه بخش است و برای کل تیم نیز فوق العاده به شمار می‌رود.

 

لوییس انریکه که تابستان گذشته هدایت بارسلونا را به دست گرفته در مورد ادامه روند پیروزی‌های آبی و اناری‌ها هم خاطرنشان کرد: پس از این پیروزی دلیلی نمی‌بینم که بازیکنانم بخواهند خیلی خوشحال باشند زیرا ما تنها تیمی نیستیم که برای قهرمانی می‌جنگیم. از سوی دیگر وقتی می‌بینم هواداران خوشحال هستند لذت می‌برم. این برای ما حیاتی بوده و اتفاقی است که ما را به کسب جام در انتهای فصل خوشبین می‌کند.

 

انریکه در پایان هم در مورد نمایش مسی و هت تریک وی هم گفت: نمی‌خواهم وقتی از فوتبالش لذت می‌برد به او در دیدارهای آینده استراحت بدهم. وقتی مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که در خط دفاعی بسیار فشرده بازی می‌کنند، تیم من باید این توانایی را داشته باشد که فضاسازی کرده و از این راه بتواند گلزنی کند. توانایی مسی در انجام این کار یک کار کلیدی برای ما است. او می‌داند چطور باید این مشکل را حل کند.

محمد رضا بازدید : 11 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل لوانته در هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری گفت:

"ما بهترین گزینه‌ها را در خط حمله خود داریم و هیچ تیمی در کارهای هجومی بهتر از بارسلونا نیست. رکوردهای مسی متعلق به کهکشانی دیگر است، نه‌تنها به خاطر گل‌هایی که او به ثمر رسانده بلکه به خاطر پاس‌‌های گل‌هایش، افتخارات فردی و عناوین قهرمانی که با تیم کسب کرده است."

 

وی افزود:

"فوتبال دشوارتر از گذشته شده است و همین موضوع کارهایی که مسی انجام می‌دهد را موثرتر و البته باارزش‌تر نشان می‌دهد. وقتی به روزهای بازیگری خودم نگاه می‌کنم به این فکر می‌کنم که چقدر فوتبال در دوره ما کُندتر بود."

 

انریکه که تیمش در چند هفته اخیر نتایج درخشانی گرفته است، تصریح کرد:

"فکر نمی‌کنم هیچ یک از بازیکنان ما به فکر استراحت کردن باشند. هنوز پشت رئال‌مادرید هستیم و نیاز به کسب امتیاز داریم. هدف ما قهرمانی در لالیگاست و برای رسیدن به این هدف‌ همانند فصل گذشته همه‌جوره خواهیم جنگید. باید تا آخرین لحظه آماده باشیم."

 

تیم بارسلونا در آخرین بازی فصل گذشته لالیگا در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا هستند و با رئال‌مادرید صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارند.

محمد رضا بازدید : 12 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم بارسلونا روز گذشته پیش از آغاز دادگاه جوزپ ماریا بارتومئو، صحبت هایی در مورد پرونده انتقال نیمار انجام داد.

ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم بارسلونا در گفتگو با Catalunya Radio اظهار داشت: "موضوع نیمار به مدت بیش از یک سال در جریان بوده است و صادقانه بگویم که از آن خسته شده ایم. این مسئله ای است که زندگی را برای همه پیچیده می کند. ما چنین چیزهایی را خارج از میدان دوست نداریم و اگر آنها می توانستند هرچه سریع تر این مسئله را حل و فصل کنند خوب می شد. همه ما از این خسته شده ایم."

 

بارتومئو: "من روز گذشته با رئیس صحبت می کردم و موافق بودیم که این مسئله زندگی را برای همه ناراحت می کند، اما فعلاً باید با آن کنار بیاییم."

 

فصـل: "من اخیراً 35 ساله شده ام و فرم خوب سابق را ندارم. با اینحال، همانطور که قبلاً گفته ام، خوشحالم و احساس می کنم که تصمیم درستی برای ماندن اتخاذ کردم. من گفتم که در مورد جدایی فکر کرده ام اما حالا از این نقش جدید لذت می برم. من اینجا در این باشگاه رشد کرده ام و خیلی خوشحالم."

احسان بازدید : 10 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

بارسلونا که پس از ناکامی فصل گذشته‌اش با خراردو مارتینو در فصل جاری لوئیس انریکه را روی نیمکت مربیگری‌اش نشاند حالا با اضافه شدن بازیکنانی نظیر لوئیز سوارز و ایوان راکیتیچ در خط حمله‌اش زهردارتر نشان داده به طوری که در 22 بازی این فصل لالیگا 62 گل به ثمر رسانده است.

آندرس اینیستا، هافبک بازیساز بارسا گفت: نمی‌دانم که مردم از بیرون عملکرد تیم ما را چطور می‌بینند ولی زمانی که در زمین مسابقه هستیم تنها به فکر بازی کردن هستیم. شاید تغییراتی در سبک بازی بارسا به وجود آمده باشد ولی در نهایت هنوز هم فوتبال بازی می‌کنیم. همیشه سعی‌‌ام بر این است تا بهترین عملکردم را در تمرینات و بازی‌ها داشته باشم.

وی افزود: به عقیده من هم‌تیمی‌هایم بهترین‌ فوتبالیست‌های جهان هستند و شکی از این بابت ندارم. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که تمام توان خود را برای ارائه بهترین عملکردمان بگذاریم و در این راه به یکدیگر کمک کنیم. فوتبال وزشی گروهی است و همه ما هدفی مشترک داریم.

هافبک ملی‌پوش آبی‌و‌اناری‌پوشان همچنین با تمجید از هم‌تیمی آرژانتنینی خود اظهار داشت: بازی در کنار مسی خیلی آسان است. لیونل هنوز هم برای من جذاب است چون او چیزهایی را که باید یک فوتبالیست در زمین داشته باشد را دارد. لیونل هر روز به فکر پیشرفت بوده و حضورش برای بارسلونا سودمند است.

کاتالان‌ها در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا هستند و با رئال‌مادرید صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارند.

محمد رضا بازدید : 10 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

جرارد پیکه در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی اسپانیایی درباره آینده‌اش، اختلاف مسی و انریکه و گواردیولا صحبت کرد.

 

وی اظهار داشت: هر روز بیشتر و بیشتر از این حرفه خوشم می‌آید و دوست دارم به بازی کردن ادامه دهم. به راحتی می‌توانم بگویم که می‌خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم چه در پایان این فصل باشد یا ۶ سال دیگر. به باشگاه دیگری نخواهم رفت.

 

پیکه ادامه داد: مطمئنا لوئیس انریکه بیشتر از مسی مسئولیت دارد. او مربی است. اختلافات در هر تیمی وجود دارد. لوئیس انریکه و مسی با هم درگیری داشتند اما این مسئله متعلق به گذشته است.

 

بازیکن بارسلونا خاطرنشان کرد: گواردیولا می‌داند چگونه بازیکنان را هدایت کند و هیچ کسی مثل او به بازیکنان انگیزه نمی‌دهد. او تأثیرش را در بارسلونا و تمام بازیکنان گذاشت. دوباره تبدیل شدن به بهترین مدافع دنیا به خودم بستگی دارد.

 

وی اضافه کرد: مسی بهترین است. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید آیا نیمار بهتر از او می‌شود یا نه.  اگر بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشود، امیدوارم چلسی قهرمان شود. فابرگاس در آن تیم بازی می‌کند و دوست من است.

 

پیکه گفت: رئال مادرید تیمی باورنکردنی است. هر چند آنها عالی بازی نمی‌کنند، دو ماه پیش مردم می‌گفتند این بهترین تیم همیشه است. رونالدو برنده توپ طلا شد و هیچ کس نباید تردیدی در این باره داشته باشد. او به اوج باز می‌گردد.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (1)

 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد میهمان خود ویارئال را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و خود را به یک قدمی فینال برساند. در این بازی که نیمار در دقیقه 71 یک پنالتی را به هدر داد، مسی، پیکه و اینیستا برای بارسا گلزنی کردند تا بارسا کار نسبتاً آسانی در بازی برگشت داشته باشد.

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از بازی به تمجید از عملکرد مردانش پرداخت و بابت ثبت دهمین برد متوالی در کارنامه شاگردانش از زمان باخت ابتدای سال در خانه رئال سوسیداد  ابراز رضایت کرد.

 

انریکه در تحلیل بازی اظهار داشت: بازی شاخصه‌های فراوانی داشت. ما شاهد یک بازی کامل بودیم. همچنین ویارئالی را دیدیم که نسبت به بازی‌های قبلی‌اش در لالیگا بسیار تدافعی‌تر بازی کار می‌کرد و در پی کسب نتیجه‌ای مثبت بود. این تیم با 10 بازیکن خود در محوطه جریمه‌اش دفاع می‌کرد. ما تلاش داشتیم تا روی دروازه ویارئال خطرساز ظاهر شویم و از جناحین و شوت‌های خارج از محوطه جریمه شانس خود را امتحان کردیم.

 

انریکه افزود: پرس حریف برای جلوگیری از غافلگیری در ضد حملات یکی دیگر از برنامه‌های‌ ما بود. فکر می‌کنم که برابر تیمی که در لاک دفاعی فرو رفته بود بازی خوبی ارائه کردیم و نتیجه‌ای که رقم خورد مثبت بود. اینکه ما در این بازی یک پنالتی به هدر دادیم نشان می‌دهد که می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما با این حال من فکر می‌کنم نتیجه خوبی رقم خورد. ما برای بازی برگشت برای حمله و پیروزی به ال مادریگال می‌رویم.

 

سرمربی بارسلونا درباره پنالتی که نیمار از دست داد هم گفت: ما فهرستی برای پنالتی‌زن‌ها خود تهیه کرده‌ایم اما خود آنها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند. معمولاً این لیونل مسی است که پنالتی‌های‌مان را می‌زند و نیمار پس از اوست اما این بار فکر می‌کنم که آنها با هم صحبت کردند و من به هر دوی آنها اعتماد کامل دارم.

 

انریکه درباره فرم ایده‌‌آلی که مردانش در آن قرار دارند، تصریح کرد: بله ما مدتی است که در شرایط خوبی قرار گرفته‌ایم اما به عقیده من این تیم هنوز هم در تمام جوانب جای پیشرفت دارد.

 

انریکه در پایان درباره رابطه لوییز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای تیمش با لیونل مسی هم عنوان کرد: بازیکنان خوب روابط کاری خوبی با یکدیگر برقرار می‌کنند و رابطه شخصی‌شان هم خوب است که این به بهتر شدن همکاری‌شان کمک می‌کند.

 

محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: نیمار با هماهنگی لیونل مسی اقدام به زدن ضربه پنالتی کرده است، چرا که پنالتی زن اول تیم او مهاجم آرژانتینی است نه نیمار.

 

 بارسلونا با برتری سه بر یک برابر ویارئال گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا برداشت.

 

لوئیس انریکه، سرمربی آبی اناری‌ها که دهمین برد پیاپی را به همراه تیمش تجربه کرد، پس از پیروزی با ارزش برابر ویارئال، گفت: این بازی شباهت زیادی به بازی دو هفته قبلمان برابر ویارئال داشت. آنها برای دفاع کردن به میدان آمده بودند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند با دفاعی متراکم مانع رسیدن ما به گل شود. آنها حتی از بازی‌های قبلی خودشان نیز دفاعی‌تر بودند. آنها با ۱۰ بازیکن روی خط دروازه فقط سعی در دفاع کردن داشتند و طبیعی است که در چنین بازی‌هایی باید با تمرکز بیشتری توپ بزنیم. شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. سعی کردیم از جناحین حملات زیادی را شکل دهیم. از طرفی هم مراقب بودیم تا اسیر ضد حملات حریف نشویم. فکر می‌کنم که در مجموع بازی خوبی برابر تیمی انجام دادیم که فقط برای دفاع کردن به زمین آمده بود. نتیجه‌ برای ما نتیجه‌ خوبی محسوب می‌شود.

 

بارسلونا در حالی موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک برابر ویارئال به برتری برسد که آنها یک ضربه پنالتی را از دست دادند. در حالی که لیونل مسی ، پنالتی زن اول بارسلوناست، شب گذشته (چهارشنبه) نیمار پشت توپ قرار گرفت، ولی نتوانست گلزنی کند تا نتیجه‌ همان سه بر یک باقی بماند.

 

سرمربی جوان بارسلونا درباره پنالتی زدن نیمار در حضور لیونل مسی، گفت: پنالتی زن اول تیم من، مسی است. هر کسی که بخواهد پنالتی بزند باید با مسی هماهنگ کند. ما اولویت‌بندی خودمان را برای زدن ضربات پنالتی را مشخص کرده‌ایم، ولی این بازیکنان هستند که در زمین تصمیم می‌گیرند بنا بر شرایط مسابقه چه کسی پنالتی بزند. فکر می‌کنم نیمار با هماهنگی مسی پنالتی زد. در هر صورت اگر این پنالتی گل می‌شد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد، ولی با همین نتیجه‌ نیز اعتماد به نفس ما خیلی بالاست و با اطمینان به ال مادریگال می‌رویم.

 

لوئیس انریکه دهمین برد پیاپی را به همراه بارسلونا کسب کرد تا خودش را به طور کامل از خطر اخراج دور کند.

 

این مربی درباره شرایط تیمش ادامه داد: ما الان تیمی هستیم که بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد. شرایط خیلی خوبی داریم، ولی می‌توانیم بهتر از این هم شویم. هنوز فصل به پایان نرسیده و راه زیادی تا پایان آن باقی مانده است. ما در کورس قهرمانی در لیگا هستیم و در آستانه رسیدن به فینال جام حذفی. این‌ها نشان می‌دهد که ما چیزی را از دست نداده ایم و از شرایط خوبی بهره می بریم.

 

ویارئال چهارشنبه چهارم مارچ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان بارسلونا خواهد بود. در دیگر دیدار این مرحله اسپانیول پذیرای اتلتیک‌بیلبائو است تا تکلیف تیم‌های فینالیست جام حذفی اسپانیا مشخص شود.

احسان بازدید : 15 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

بارسلونا بازي رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري را با نتيجه 3-1 در مقابل ويارئال پيروز شد و گام مهمي به سوي فينال برداشت.گل هاي بارسلونا را در اين بازي، مسي، اينيستا و پيکه به ثمر رساندند و حالا اين تيم بايد هفته آينده در ورزشگاه ال مادريگال بازي برگشت را مقابل ويارئال برگزار کند.


جرارد پيکه در انتهاي اين بازي به خبرنگاران گفت:" نتيجه خوبي کسب کرديم هرچند که مي توانست بهتر از اين هم باشد.بازي در ورزشگاه ال مادريگال کار ساده اي نيست و بايد مراقب ويارئال در بازي برگشت باشيم. نتيجه 3-1 نتيجه مطلوبي است اما صعودمان حتمي نشده است. در لاليگا مقابل ويارئال بيشتر از امشب به دردسر افتاديم و ضد حملات آنها در بازي قبلي آزارمان داد. امشب کاملا مراقب بوديم و فکر مي کنم در فاز دفاعي به اندازه کافي موفق عمل کرديم.پيکه در مورد گلي که به ثمر رساند گفت:" من و مسي به خوبي يکديگر را درک مي کنيم. در آن لحظه به خوبي مي دانستم که کجا توپ را مي فرستد و از گلزني خودم خوشحالم."


پيکه حاضر نشد در مورد دليل سپردن پنالتي از سوي مسي به نيمار پاسخگو باشد و گفت که بهتر است دليل اين کار را از مسي و نيمارپرسيده شود.

محمد رضا بازدید : 14 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

  ماریو گوتزه می‌گوید تقریباً برای هر بازیکنی در دنیای فوتبال رسیدن به سطحی که لیونل مسی در آن بازی می‌کند، غیرممکن است. از زمان فینال جام جهانی 2014 که در آن یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان به گوتزه گفت به دنیا نشان دهد که بهتر از مسی است، مقایسه‌‌های فراوانی میان این دو بازیکن صورت گرفته است.

 

گوتزه در فینال جام جهانی 2014 عملکرد بهتر از همتای 27 ساله خود داشت و با به ثمر رساندن تنها گل بازی مسبب قهرمانی‌ ژرمن‌ها شد اما او می‌گوید هنوز همسطح مسی نیست، چرا که ستاره بارسلونا یک سر و گردن از دیگر ستاره‌های دنیای فوتبال بالاتر است.

 

او در گفت‌وگو با نشریه بیلد آلمان اظهار داشت: مسی در تمام دوران بازیگری‌ اش در بارسلونا نشان داده است که در سطحی دیگر بازی می‌کند. شما واقعاً نمی‌توانید مرا با مسی مقایسه کنید. مسی چیزهای فراوانی کسب کرده است و آنقدر خوش درخشیده است که رسیدن به او برای هیچ یک از بازیکنان دنیای فوتبال ممکن نیست. مسی یک بازیکن خاص است، یک بازیکن حیرت‌آور.

 

گوتزه افزود: گاهی اوقات حرف‌های یواخیم لو را به من یادآوری می‌کنند اما خودم فکر می‌کنم که لو آن حرف‌ها را برای انگیزه دادن به من زد و خب به هدفش هم رسید.

 

هافبک تهاجمی باواریایی‌ها در پاسخ به این سؤال که آیا کار کردن با پپ گواردیولا می‌تواند سبب شود که او به سطح لیونل مسی برسد، عنوان کرد: اگر پپ بتواند چنین کاری انجام دهد فوق‌العاده می‌شود اما همانطور که گفتم مسی سطح بازی‌اش به طرز باورنکردنی بالاست. شاید هراز چند گاهی بشود به مسی نزدیک شد اما پابه‌پای او بازی کردن در دراز مدت کار بسیار مشکلی است. با این حال من تمام تلاشم را انجام می‌دهم.

 

گوتزه 22 ساله در این فصل در 19 بازی که برای بایرن مونیخ در بوندسلیگا به میدان رفته، هفت گل به ثمر رسانده است اما از ماه دسامبر سال گذشته که در پیروزی 3 بر صفر باواریایی‌ها برابر زسکامسکو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد دیگر نتوانسته است دروازه‌ حریفان را باز کند.

محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

 دروازه بان سابق تیم ملی پاراگوئه، ولز سارسفیلد آرژانتین، خوزه لوئیس چیلاورت، در مصاحبه خود با رادیو ورزشی فاکس بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را به ترتیب انتخاب کرد. لیونل مسی شماره یک و بهترین است، دوم دیگو مارادونا و پله، دی استفانو، کرایف و زیدان به ترتیب  در رتبه های بعدی قرار دارند. وی همچنین بازی های لیونل مسی برای بارسلونا و تیم ملی آرژانتین را مورد ستایش قرار داد.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

 پائولو دایبالا مهاجم ۲۱ ساله پالرمو از علاقه خود برای پیوستن به بارسلونا یا منچستر سیتی می گوید.

 

 

دایبالا که در این فصل سری آ ۱۱ گل به ثمر رسانده است، گفت:

" حتی در بازی های یارانه ای همیشه بارسلونا و یا منچسترسیتی را انتخاب می کنم . آرزویم بازی در یکی از این تیم ها است".

 

 

فکر می کنم که هنوز باید خیلی چیزها را ثابت کنم. سعی می کنم که به تعریف و تمجیدها توجه ای نکنم و روی نمایش هایم در زمین تمرکز کنم . "

 

محمد رضا بازدید : 15 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

 لوییز سوارز مهاجم تیم فوتبال بارسلونا گفت: حضور در این تیم و بازی کنار بازیکنانی چون مسی و نیمار برایم یک امتیاز بزرگ است و من متوجه این موقعیت خاص هستم.

 

من از عملکرد خود احساس ناراحتی نمی کنم فقط با توجه به اینکه منتقد خود هستم باید تاکید کنم که اگر عملکرد خوب و قابل قبولی در طول مسابقه از خود نشان ندهم از این بابت به شدت عصبانی شده و ناراحت می شوم.

 

در نهایت بر این باور هستم که بزودی پایم به گلزنی باز شده و می توانم موفق به وارد کردن توپهایم به دروازه های حریف شوم.

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 12,089