loading...
بارسایی ها
احسان بازدید : 10 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

آندرس اینیستا گفته: به هدف اولمان رسیدیم. می خواستیم در بازی رفت برنده باشیم و شانسمان را برای صعود افزایش دهیم. درباره گلی که خوردیم کمی ناراحتیم. حالا باید در خانه ویارئال بازی کنیم که قطعا کار آسانی نخواهد بود.

بازی در زمین ویارئال همیشه کار سختی است و انتظار یک بازی دشوار را داریم. البته من مطمئنم که تیم ما در شرایط فوق العاده ای به سر می برد و باید بیش از این هم پیشرفت کند. رویای ما رسیدن به همه عناوین است. خوشبختانه در جام حذفی این قدم آخر است و بعد از آن به فینال می رسیم.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

بارسا شب گذشته در نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد 3-1 ویارئال را شکست دهد. تراشتگن در اواخر نیمه اول موفق شد با یک عکس العمل به موقع، مانع از گل شدن ضربه ویتو شود اما در ابتدای نیمه دوم، نتوانست روی شوت محکم تریگوئروس که زاویه هم نداشت، واکنش مناسبی نشان دهد و بارسا گل تساوی را دریافت کرد. 

 

این دروازه بان که به تصمیم انریکه در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان به میدان می رود، در بازی مقابل پی اس جی در پاریس نیز روی گلی که وراتی به ثمر رساند، یک خروج ناموفق داشت و این دومین اشتباه آشکار او به حساب می آمد. 

 

تراشتگن که در انتهای بازی تمایل چندانی برای مصاحبه نداشت با اصرار خبرنگاران به چند جمله کوتاه بسنده کرد و گفت :" بله. متاسفانه روی گلی که خوردم مقصر اصلی بودم اما به خودم و به شیوه دروازه بانیم ایمان دارم ." او با گفتن همین دو جمله راهی رختکن شد.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (1)

 تیم فوتبال بارسلونا شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا موفق شد میهمان خود ویارئال را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و خود را به یک قدمی فینال برساند. در این بازی که نیمار در دقیقه 71 یک پنالتی را به هدر داد، مسی، پیکه و اینیستا برای بارسا گلزنی کردند تا بارسا کار نسبتاً آسانی در بازی برگشت داشته باشد.

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از بازی به تمجید از عملکرد مردانش پرداخت و بابت ثبت دهمین برد متوالی در کارنامه شاگردانش از زمان باخت ابتدای سال در خانه رئال سوسیداد  ابراز رضایت کرد.

 

انریکه در تحلیل بازی اظهار داشت: بازی شاخصه‌های فراوانی داشت. ما شاهد یک بازی کامل بودیم. همچنین ویارئالی را دیدیم که نسبت به بازی‌های قبلی‌اش در لالیگا بسیار تدافعی‌تر بازی کار می‌کرد و در پی کسب نتیجه‌ای مثبت بود. این تیم با 10 بازیکن خود در محوطه جریمه‌اش دفاع می‌کرد. ما تلاش داشتیم تا روی دروازه ویارئال خطرساز ظاهر شویم و از جناحین و شوت‌های خارج از محوطه جریمه شانس خود را امتحان کردیم.

 

انریکه افزود: پرس حریف برای جلوگیری از غافلگیری در ضد حملات یکی دیگر از برنامه‌های‌ ما بود. فکر می‌کنم که برابر تیمی که در لاک دفاعی فرو رفته بود بازی خوبی ارائه کردیم و نتیجه‌ای که رقم خورد مثبت بود. اینکه ما در این بازی یک پنالتی به هدر دادیم نشان می‌دهد که می‌توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما با این حال من فکر می‌کنم نتیجه خوبی رقم خورد. ما برای بازی برگشت برای حمله و پیروزی به ال مادریگال می‌رویم.

 

سرمربی بارسلونا درباره پنالتی که نیمار از دست داد هم گفت: ما فهرستی برای پنالتی‌زن‌ها خود تهیه کرده‌ایم اما خود آنها هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند. معمولاً این لیونل مسی است که پنالتی‌های‌مان را می‌زند و نیمار پس از اوست اما این بار فکر می‌کنم که آنها با هم صحبت کردند و من به هر دوی آنها اعتماد کامل دارم.

 

انریکه درباره فرم ایده‌‌آلی که مردانش در آن قرار دارند، تصریح کرد: بله ما مدتی است که در شرایط خوبی قرار گرفته‌ایم اما به عقیده من این تیم هنوز هم در تمام جوانب جای پیشرفت دارد.

 

انریکه در پایان درباره رابطه لوییز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای تیمش با لیونل مسی هم عنوان کرد: بازیکنان خوب روابط کاری خوبی با یکدیگر برقرار می‌کنند و رابطه شخصی‌شان هم خوب است که این به بهتر شدن همکاری‌شان کمک می‌کند.

 

محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا عنوان کرد: نیمار با هماهنگی لیونل مسی اقدام به زدن ضربه پنالتی کرده است، چرا که پنالتی زن اول تیم او مهاجم آرژانتینی است نه نیمار.

 

 بارسلونا با برتری سه بر یک برابر ویارئال گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا برداشت.

 

لوئیس انریکه، سرمربی آبی اناری‌ها که دهمین برد پیاپی را به همراه تیمش تجربه کرد، پس از پیروزی با ارزش برابر ویارئال، گفت: این بازی شباهت زیادی به بازی دو هفته قبلمان برابر ویارئال داشت. آنها برای دفاع کردن به میدان آمده بودند و تلاش زیادی کردند تا بتوانند با دفاعی متراکم مانع رسیدن ما به گل شود. آنها حتی از بازی‌های قبلی خودشان نیز دفاعی‌تر بودند. آنها با ۱۰ بازیکن روی خط دروازه فقط سعی در دفاع کردن داشتند و طبیعی است که در چنین بازی‌هایی باید با تمرکز بیشتری توپ بزنیم. شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد کردیم. سعی کردیم از جناحین حملات زیادی را شکل دهیم. از طرفی هم مراقب بودیم تا اسیر ضد حملات حریف نشویم. فکر می‌کنم که در مجموع بازی خوبی برابر تیمی انجام دادیم که فقط برای دفاع کردن به زمین آمده بود. نتیجه‌ برای ما نتیجه‌ خوبی محسوب می‌شود.

 

بارسلونا در حالی موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک برابر ویارئال به برتری برسد که آنها یک ضربه پنالتی را از دست دادند. در حالی که لیونل مسی ، پنالتی زن اول بارسلوناست، شب گذشته (چهارشنبه) نیمار پشت توپ قرار گرفت، ولی نتوانست گلزنی کند تا نتیجه‌ همان سه بر یک باقی بماند.

 

سرمربی جوان بارسلونا درباره پنالتی زدن نیمار در حضور لیونل مسی، گفت: پنالتی زن اول تیم من، مسی است. هر کسی که بخواهد پنالتی بزند باید با مسی هماهنگ کند. ما اولویت‌بندی خودمان را برای زدن ضربات پنالتی را مشخص کرده‌ایم، ولی این بازیکنان هستند که در زمین تصمیم می‌گیرند بنا بر شرایط مسابقه چه کسی پنالتی بزند. فکر می‌کنم نیمار با هماهنگی مسی پنالتی زد. در هر صورت اگر این پنالتی گل می‌شد شرایط ما خیلی بهتر می‌شد، ولی با همین نتیجه‌ نیز اعتماد به نفس ما خیلی بالاست و با اطمینان به ال مادریگال می‌رویم.

 

لوئیس انریکه دهمین برد پیاپی را به همراه بارسلونا کسب کرد تا خودش را به طور کامل از خطر اخراج دور کند.

 

این مربی درباره شرایط تیمش ادامه داد: ما الان تیمی هستیم که بهترین بازی‌ها را به نمایش می‌گذارد. شرایط خیلی خوبی داریم، ولی می‌توانیم بهتر از این هم شویم. هنوز فصل به پایان نرسیده و راه زیادی تا پایان آن باقی مانده است. ما در کورس قهرمانی در لیگا هستیم و در آستانه رسیدن به فینال جام حذفی. این‌ها نشان می‌دهد که ما چیزی را از دست نداده ایم و از شرایط خوبی بهره می بریم.

 

ویارئال چهارشنبه چهارم مارچ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان بارسلونا خواهد بود. در دیگر دیدار این مرحله اسپانیول پذیرای اتلتیک‌بیلبائو است تا تکلیف تیم‌های فینالیست جام حذفی اسپانیا مشخص شود.

احسان بازدید : 15 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

بارسلونا بازي رفت مرحله نيمه نهايي کوپا دل ري را با نتيجه 3-1 در مقابل ويارئال پيروز شد و گام مهمي به سوي فينال برداشت.گل هاي بارسلونا را در اين بازي، مسي، اينيستا و پيکه به ثمر رساندند و حالا اين تيم بايد هفته آينده در ورزشگاه ال مادريگال بازي برگشت را مقابل ويارئال برگزار کند.


جرارد پيکه در انتهاي اين بازي به خبرنگاران گفت:" نتيجه خوبي کسب کرديم هرچند که مي توانست بهتر از اين هم باشد.بازي در ورزشگاه ال مادريگال کار ساده اي نيست و بايد مراقب ويارئال در بازي برگشت باشيم. نتيجه 3-1 نتيجه مطلوبي است اما صعودمان حتمي نشده است. در لاليگا مقابل ويارئال بيشتر از امشب به دردسر افتاديم و ضد حملات آنها در بازي قبلي آزارمان داد. امشب کاملا مراقب بوديم و فکر مي کنم در فاز دفاعي به اندازه کافي موفق عمل کرديم.پيکه در مورد گلي که به ثمر رساند گفت:" من و مسي به خوبي يکديگر را درک مي کنيم. در آن لحظه به خوبي مي دانستم که کجا توپ را مي فرستد و از گلزني خودم خوشحالم."


پيکه حاضر نشد در مورد دليل سپردن پنالتي از سوي مسي به نيمار پاسخگو باشد و گفت که بهتر است دليل اين کار را از مسي و نيمارپرسيده شود.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

 بارسلونا در دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری(جام حذفی اسپانیا) میزبان ویارئال بود و با نتیجه سه بر یک پیروز شد.در این بازی مسی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند اما در لحظاتی از این بازی دچار حالت تهوع شد.

این برای چندمین بار است که ستاره آرژانتینی حین انجام بازی دچار حالت تهوع می‌شود.

احسان بازدید : 16 پنجشنبه 23 بهمن 1393 نظرات (0)

در دور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا دو تیم بارسلونا ویارئال در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در انتها شاگردان لوییز انریکه موفق شدند با نتیجه 3 بر یک به پیروزی برسند.


برای کاتالانی ها لیونل مسی در دقیقه 41، آندرس اینیستا در دقیقه 49 و جرارد پیکه در دقیقه 64 گلزنی کردند.تک گل ویارئال را نیز مانوئل تریگوئرس در دقیقه 48 به ثمر رساند.

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 15
  • بازدید کلی : 12,033