loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ماسکرانو جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود.

 

ماسکرانو در جریان دیدار تیم های بارسا و من سیتی، در زمان زدن ضربه پنالتی اگوئرو به خوبی جهتی را که هم تیمی اش در تیم ملی انتخاب کرده بود، تشخیص داد و به تراشتگن کمک کرد تا ضربه پنالتی را مهار کند.

 

او جهت چپ را نشان داد و دروازه بان بارسا نیز به همان سمت رفت و توپ را مهار کرد.

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا که در آستانه دیدار با رئال مادرید قرار دارد این روزها در پی چینش مقدماتی برای این دیدار می باشد.

 

مسئولان ورزشگاه نیوکمپ برای دیدار با رئال مادرید پروژه ای را با نام " هواداران یار دوازدهم بازیکنان بارسلونا " برای هواداران برنامه ریزی کرده اند. این برنامه بدین صورت است که هر هوادار با کارتی که روی صندلیش گذاشته شده قسمتی از طرح برنامه ریزی شده را می سازد.

 

این کارت ها باید در زوایایی که مشخص شده اند نگه داشته شوند، در غیر اینصورت کمی در پروژه برنامه ریزی شده مشکل ایجاد خواهد شد.

 

این طرح از رنگ های آبی، اناری و زرد تشکیل شده است که نماد کاتالان می باشد. در ضلع غربی ورزشگاه پیراهن بارسلونا که شماره 12 روی آن نقش بسته است به نمایش در می آید. لازم به ذکر است که شماره 12 در فوتبال نشانگر هواداران یک تیم است.

 

از دیگر طرح های برنامه ریزی شده برای این مسابقه گرفتن عکس یادگاری هواداران هر دو تیم می باشد. قبل از مسابقه استیج هایی با بنر دیدار ال کلاسیکو و شعار " من آنجا بودم - johiera  - #Iwasthere# " برای هواداران تهیه شده است تا آنها بتوانند عکس یادگاری خود را به همراه دوستان و خانواده به ثبت برسانند.

 

عکس این قسمت از سرگرمی قبل مسابقه را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

محمد رضا بازدید : 6 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا بعد از ساعت 12 بعد از ظهر در شهر نیون سوئیس و در طی قرعه کشی که توسط مسئولین فیفا به انجام خواهد رسید، رقیب خود را خواهد شناخت. دور رفت این بازی ها در روزهای 14 و 15 آوریل و دور برگشت در روزهای 21 و 22 آوریل برگزار خواهد شد. در اینجا نگاهی به هفت رقیب احتمالی بارسا در این مرحله خواهیم داشت.

 

 

رئال مادرید

 

تیم آنجلوتی تنها دو روز پیش از ال کلاسیکو می تواند به عنوان رقیب بارسا در مرحله یک چهارم نهایی شناخته شود. رئال پس از مغلوب کردن شالکه با پیروزی 2-0 در خانه این تیم و شکست 3-4 در سانتیاگو برنابئو به این مرحله رسید. بارسا و رئال پس از رویارویی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2010-11 که منجر به صعود بارسا به فینال شد، با یکدیگر در لیگ قهرمانان رو به رو نشده اند. در این صورت یک رقابت لیگ می تواند به رقابت اروپایی بدل شود.

 

بایرن مونیخ

 

ژرمن ها، شاختار دونتسک را با نتیجه پر گل 7-0 در آلیانز آره نا در هم کوبیدند. این دیدار می تواند اولین رویارویی بارسا با تیمی تحت هدایت پپ گواردیولا باشد. هم چنین این بازی می تواند اولین ملاقات تیاگو آلکانتارا که در مراحل پایانی ریکاوری مصدومیت زانویش به سر می برد، با برادرش رافینیا باشد. نویر، مولر، ریبری، لام، روبن، باستین شواین اشتایگر و لواندوفسکی برخی از چهره های برجسته بایرن هستند.

 

پاریسنت ژرمن

 

فرانسوی ها پیش از این در مرحله گروهی این رقابت ها با بارسا مواجه شده اند. PSG در پارک دو پرنس با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید در حالی که در نیوکمپ 3-1 شکست خورد. تیم لورن بلان با وجود 10 نفره بودن در یک بازی مهیج چلسی را در استمفوردبریج شکست داد و بسیار قدرتمندتر به این مرحله راه یافت.

 

پورتو

 

جولن لوپتگوی، بازیکن سابق بارسلونا فرصت رویارویی با کاتالان ها را در لیگ قهرمانان اروپا دارد. پورتو در بازی برگشت، بازل را 4-0 شکست داد. یکی از بهترین بازیکنان این تیم در خط حمله کریستین تیو می باشد که به طور قرضی از بارسلونا برای این باشگاه پرتغالی بازی می کند. هم چنین ریکاردو کوارشما بازیکن سابق بارسلونا، جکسون مارتینز کلمبیایی و یاسین براهیمی از الجزایر بهترین گلزنان این تیم با 5 گل در این رقابت ها می باشند.

 

موناکو

 

این تیم یکی از بزرگترین شگفتی های لیگ قهرمانان اروپا پس از صعود از گروه C با وجود تیم های زنیت، آرسنال و بنفیکا است. این تیم توسط لئوناردو جاردیم رهبری می شود و بازیکنانی مانند ژائو موتینیو، جرمی تولالان، ریکاردو کاروالیو و دیمیتار برباتوف را در اختیار دارد. آنها پس از پیروزی بزرگ 3-1 در آرسنال و شکست 2-0 در خانه به این مرحله راه یافتند.

 

اتلتیکو مادرید

 

اتلتیکو سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بارسا برخورد و این فصل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا توسط بارسا حذف شد. فرناندو تورس بازیکن جدید آنها قدرت این تیم رافزایش داده است و بازیکنانی مانند کوکه، گودین، آردا توران و میرندا را در اختیار دارد.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تیری آنری ، پیشکسوت بارسلونا به تمجید از توانایی های لیونل مسی پرداخت.

 

 آنری که به عنوان مفسر در مورد بازی منچسترسیتی و بارسلونا نظر می داد گفت :" مسلما مسی شرایطی را در گذشته پشت سر گذاشته است. این نکته بدنی نیست. خوب است که بدانیم او همچنان آماده است. باید صادق باشیم. او بازی خودش را می کند و می خواهد درون زمین فوتبال بهترین باشد."

 

وی در ادامه بیان کرد :" وقتی که برخی نسبت به او تردید کردند کمی نگران و ناراحت شدم. چطور می توان نسبت به بازیکنی همچون او تردید داشت. او به سطحی رسیده است که تردید کردن به او غیرممکن است. باید از حضورش لذت ببریم و این را مقابل منچسترسیتی هم دیدیم."

محمد رضا بازدید : 8 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار الکلاسیکو عنوان کرد که وضعیت بارسلونا بهتر از رئال مادرید است.

 

در چند هفته ی اخیر، پس از شروع افت رئال و عدم کسب نتیجه توسط سپیدپوشان، بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد خود را به صدر جدول لالیگا برساند. همچنین شب گذشته آنها با پیروزی مقابل سیتی، به جمع هشت تیم برتر اروپا رسیدند و حالا هفته ی آینده باید به مصاف رئال مادرید بروند.

دل بوسکه در مصاحبه با مارکا گفت:" به نظر می‌رسد منچسترسیتی به بازگشت ایمان نداشت. به نظرم بارسا تیم بهتری است ولی رئال مادرید هم تیم بسیار خوبی است. امیدوارم درباره فوتبال صحبت کنیم."

 دل بوسکه درباره شانس حضور بوسکتس در تیم ملی گفت:" باید ببینیم که اوضاع چطور پیش می‌رود. اگر آماده باشد ، به تیم ملی دعوت خواهد شد."

محمد رضا بازدید : 9 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

بلیط های الکلاسیکوی یکشنبه تمام شده است و حالا بلیط ها در بازار سیاه به فروش می رسند.

 

در حقیقت قیمت بلیط ها در حال حاضر تا هزار یورو هم بالا رفته که رقمی نجومی به نظر می رسد.

محمد رضا بازدید : 12 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

قيمت 111 يورويي بليط ال کلاسيکو که از سوي باشگاه بارسلونا براي هواداران رئال مادريد در نظر گرفته شده، عصبانيت شديد آنها را به دنبال داشته است.

 

 111 یورو برای بدترین قسمت ورزشگاه نوکمپ، جایگاهی نزدیک به آسمان که دید خوبی نیز به زمین بازی ندارد.بخش اعظم از 500 هواداری که یکشنبه آینده به نوکمپ خواهند رفت تا مشوق تیم خود باشند، با مطلع شدن از قیمت بلیط، اعتراض خود را به خبرنگاران نشان دادند. 

 

آنها به کنایه می گفتند:" بالاخره نفهمیدیم قیمت واقعی خرید نیمار چقدر بوده اما گویا این ما هستیم که تاوان دادگاهی شدن های مدیران بارسا را می دهیم." 

 

سال گذشته این هواداران برای مشاهده بازی تیمشان در نوکمپ، 89 یورو پرداخت کرده بودند.22 یورو کمتر از امسال. جالب است بدانید که باشگاه رئال مادرید، در بازی رفت که در برنائبو برگزار شد، برای هواداران بارسا بلیط های با قیمت 70 یورو در نظر گرفته بود.

محمد رضا بازدید : 9 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

پپ گواردیولا ، سرمربی بایرن مونیخ در روزهای استراحت خود به اسپانیا برگشته است و بازی امشب اتلتیکو - بایر لورکوزن و بازی فردا شب میان بارسا و منچسترسیتی را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

 

بازگشت گواردیولا به نیوکمپ می تواند اتفاق جالبی برای هواداران بارسا باشد.  گواردیولا در جایگاه ویژه نخواهد نشست.

 

گفتنی است که بایرن مونیخ هفته گذشته هفت گل به شاختار دونتسک زد.

احسان بازدید : 24 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای تقویت تیمش در تابستان پیش رو تلاش کند. البته قابل ذکر است هر بازیکن خریداری شده تا ژانویه 2016 نمی تواند برای بارسا بازی کند.

وضعیت بارسلونا برای شرکت در بازار نقل و انتقالات روشن شده است. فیفا صراحتا به باشگاه اعلام کرد که شما نمی توانید در تابستان 2015 بازیکنی را به تیم اضافه کنید، اما می توانید قرارداد امضا نمایید. پس از آن در ژانویه 2016 در مقر فیفا این قرارداد به شکل رسمی ثبت خواهد شد. در حال حاضر اولویت باشگاه کاتالان ثبت قرارداد با بازیکن هایی خواهد بود که بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند. به طور خلاصه گفته می شود باشگاه قصد دارد در بند قرارداد هر بازیکنی که به خدمت می گیرد این موضوع را بگنجاند که فرد مورد نظر تا ژانویه برای باشگاهش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرود. قانون یوفا به شکل قاطع اعلام می کند که هر بازیکنی حتی در مرحله پلی آف برای باشگاهی به میدان برود، دیگر قادر نخواهد بود برای تیم دوم در میدان لیگ قهرمانان بازی کند.

این عملیات آسان نخواهد بود، اما شدنی است. اول باشگاه باید جواب قطعی را از بازیکن مورد نظر و مدیر برنامه هایش دریافت کند که در ژانویه 2016 با نظم و انظباط کامل راهی نیوکمپ می شود، دوم آن که با باشگاه طرف معامله توافق کند که بازیکن مورد نظر به شکل قرضی تا زمستان در آن جا بماند. علاوه بر این بارسلونا نباید قربانی بازی دادن بازیکن مورد نظر در اروپا شود و قطعا بندی را در قرارداد وی بگنجاند که مانع حضور او در لیگ قهرمانان باشد. 

پس از متقاعد کردن بازیکن، کار به متقاعد کردن باشگاه مورد نظر می رسد. عاملی که می تواند برای هر باشگاهی لذت بخش باشد، این است که بازیکنش بدون پرداخت مبلغی پول، قادر است یک نیم فصل کامل در تیمش بماند و بازی کند. این عاملی است که باشگاه مقابل بدون دریافت رکورد منفی در قوانین فیرپلی مالی از بازیکن مورد نظر می تواند بهره ببرد در حالی که هیچ مبلغی برایش پرداخت نکرده است.

مسئله بعدی، بیمه درمانی بازیکن مورد نظر است. بارسلونا قصد دارد با بستن قراردادی محکم از این مسئله مطمئن شود که در صورت مصدومیت بازیکن خریداری شده به هر دلیلی، جریمه دریفات کند. باشگاه کادر پزشکی اش را چند مدت یک بار برای تست کردن بازیکن مورد نظر راهی باشگاه مقابل خواهد کرد.

محمد رضا بازدید : 16 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

نایب رییس مسائل اقتصادی باشگاه بارسلونا، خاویر فائوس ادعا می کند که رابطه بارسلونا و قطر به پایان نرسیده است و فروختن حق پخش بازی های بارسلونا به تلفونیکا تاثیری در رابطه بلوگرانا و اعراب ندارد.

 

 فائوس در صبحت های خود اعراب را دوست بارسلونا خواند و گفت: "این موضوع که خانواده سلطنتی با ما تماس داشته اند درست نیست. قطر علاقه خود را نشان داد و ما آن ها را به عنوان یک کاندید مورد بررسی قرار دادیم. با این حال قطر دارای یکی از بهترین رسانه های جهان است. آن ها همچنان دوست بارسلونا هستند."

محمد رضا بازدید : 12 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

طی بررسی های انجام شده باشگاه بارسلونا توانسته است بهترین خط حمله سال جاری را مال خود کند. در رده های بعدی باشگاه هایی مثل: رئال مادرید، بایرن مونیخ و ... قرار دارند.

در ادامه جدول این بررسی انجام شده را مشاهده خواهید کرد:

 

محمد رضا بازدید : 9 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

بازیکنان بارسلونا در پیغامی ویژه فرا رسیدن سال جدید میلادی در کشور چین را تبریک گفتند.

 

 مسی ، ژاوی ، اینیستا ، پیکه و نیمار برخی از بازیکنانی بودند که به هواداران پرشمار بارسا در چین سال نو را تبریک گفتند.

محمد رضا بازدید : 19 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

اینیستا به رقیبان بارسا هشدار داد که آن ها تمامی جام های موجود این فصل را می خواهند.

 

اینیستا در گفتگو با وب سایت فیفا گفته: می خواهیم همه جام ها را ببریم، به دنبال چیزهای زیادی هستیم. تیمی رویایی داریم و ناکامی فصل گذشته به ما انگیزه ای مضاعف داده است. می خواهیم این فصل را با لبخند به پایان ببریم. دوست داریم که هوادارانمان یک بار دیگر به خاطر موفقیت های ما جشن بگیرند. 

محمد رضا بازدید : 11 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا قرارداد جدیدی را برای حق پخش تلویزیونی مسابقات خود با شرکت Telefonica امضا کرد.

Telefonica بزرگترین شرکت مخابراتی اسپانیا است که قرار است در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ حق پخش تلویزیونی بارسلونا را در اختیار داشته باشد.

 

بارسا در ۸ فصل گذشته قراردادی با شرکت Mediapro داشت، اما این قرارداد که در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید، تمید نکرد تا برای سال آینده از شرکت Telefónica مبلغ ۱۴۰ میلیون یورو دریافت کند.

 

نکته جالب توجه اینکه قرارداد رئال مادرید با شرکت Mediapro در پایان فصل جاری به پایان می رسد و این باشگاه هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.

 

موضوع حق پخش تلویزیونی در سال ۲۰۱۶ با قوانین جدید انجام خواهد شد و به همین دلیل نیز قراداد بارس با Telefónica یکساله خواهد بود.

محمد رضا بازدید : 16 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد معتقد است که لیونل مسی دوباره می تواند الهام بخش بارسلونا برای قهرمانی در اسپانیا و اروپا باشد. خوان ماتا اضافه می کند که بارسلونا اکنون از بازی هایش لذت می برد و به نظر می رسد که لیونل مسی به روزهای اوجش بازگشته است.

محمد رضا بازدید : 12 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

فیلیپ کوکو، بازیکن سابق تیم بارسلونا و مربی کنونی تیم پی اس وی آیندهوون می گوید که این بارسا شخصیت لوئیز انریکه را به خود گرفته است.

کوکو شاهد در هم کوبیده شدن لوانته به دست بارسلونا بود و بسیاری از هم تیمی های سابق خود را در ترکیب می دید، و بارسای کنونی را ترکیبی از مهارت های انفرادی و اخلاق تیمی توصیف کرد.

 

بنا به گزارش Sport، او به BarcaTV گفت: "من واقعاً این بارسا را دوست دارم. من تیمی را می بینم که باهم کار می کنند و کیفیت های فردی بسیار زیادی دارند. آنها بسیار هجومی هم هستند.  فکر می کنم منطقی است که لوچو شخصیت خود را روی تیم پیاده کرده است. گاهی اوقات شما به زمان نیاز دارید تا ذهنیت ها و جزئیات را تغییر دهید. بارسلونایی که من اخیراً دیده ام شبیه دوران بازی اوست."

محمد رضا بازدید : 7 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

پدرو رودریگز هنوز هم علاقمند است در نیوکمپ حضور داشته باشد.

 

 پدرو مهاجم اسپانیایی بارسلونا که در این فصل فرصت های کمی برای حضور در ترکیب بارسا پیدا کرده است، میخواهد بر سر جایگاهش در این تیم بجنگد و هنوز قصد منصرف شدن را ندارد، او در این باره گفت :

 

" حقیقت این است که برای بازیکنانی مثل من که فرصت کمی برای بازی در ترکیب تیم پیدا میکنند، شرایط قدری پیچیده می شود، ولی من همیشه تلاشم را کرده ام و با تمام توان در خدمت تیم بوده ام. سعی کرده ام هر گاه از من استفاده شد، مفید باشم. هنوز ناامید نشده ام و میخواهم برای حضور در ترکیب بجنگم."

محمد رضا بازدید : 13 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

هافبک کروات بارسلونا تحت تاثیر عملکرد ستاره آرژانتینی این تیم قرار گرفته است .

 

به گزارش وبسایت نود، ایوان راکیتیچ از نمایش شب گذشته لیونل مسی که منجر به برابری با رکورد ۲۳ هت تریک رونالدو در تاریخ لالیگا شد تمجید کرده است .

 

راکیتیچ به وبسایت باشگاه بارسلونا گفته است :" مسی همچنان در حال پیشرفت کردن است و این بسیار خوب است . یک بار دیگر بهترین بازیکن میدان شد . ما همبازی بودن با او را دوست داریم و برای کمک کردن به وی هر کاری می کنیم .

 

اینکه در میانه هفته بازی نداریم و می توانیم استراحت کنیم نکته خوبی است . سخت ترین ولی قشنگ ترین بخش فصل در پیشروی ما است . "

محمد رضا بازدید : 9 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است که سیستم استفاده چرخشی از بازیکنان توسط سرمربی تیم نتیجه‌بخش بوده است.

 

 ماریا بارتومئو پس از پیروزی پنج بر صفر بارسلونا مقابل لوانته اظهار داشت: بازی خوبی بود، یک نتیجه خوب به دست آمد و همه هواداران از بازی و گل‌ها لذت بردند. ۷۴ هزار هوادار در ورزشگاه حاضر بودند که آمار خوبی است. شنبه و یکشنبه جشن داشتیم و این حضور هواداران را سخت‌تر می‌کرد اما من فکر می‌کنم ۷۴ هزار نفر آمار خوبی است. تلاش کرده‌ایم تا اعضای مسن‌تر و کودکان بتوانند رایگان به ورزشگاه بیایند. این هفته با تعطیلات مدارس کار سخت‌تر است.

 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص کلاهبرداری مالیاتی ادامه داد: روی فوتبال تمرکز کرده‌ایم، هرچند گاهی کارها طوری پیش می‌رود که ترجیح می‌دهید اتفاق نیفتند. دو بازی خوب در کوپا‌دل‌ری و لالیگا داشتیم و می‌خواهیم فاصله با صدر جدول را از بین ببریم. بازیکنان روی رقابت تمرکز کرده‌اند و این همان چیزی است که دوست دارند. آنها توانایی تمرکز کردن روی فوتبال و مسابقات را دارند.

 

 

رئیس باشگاه بارسلونا خاطرنشان کرد: فصل طولانی است و ما نیم‌فصل دوم را خوب شروع کردیم و اتلتیکو به ما نزدیک است. هر تیمی در بهترین شرایطی که می‌تواند بازی می‌کند، ما در آینده نیز مقابل رقیبانمان به میدان می‌رویم. بازی به بازی بهتر می‌شویم و از بازیکنان و تیم راضی هستم. انریکه از چرخش بازیکنان استفاده کرد و جواب داد، باید همین طور به راهمان ادامه دهیم.

 

 

وی اضافه کرد: یک استراحت برای بازیکنان برای اینکه بهتر برای بازی‌ها آماده شوند، خوب است. لیگ قهرمانان به زودی از سر گرفته می‌شود و کوپا‌دل‌ری و لالیگا هم جریان خواهد داشت.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 12,085