loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 29 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (1)

قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و حال زمان بازی های رفت و برگشت تیم ها مشخص شده است.

 

برنامه بازی ها به صورت زیر می باشد:

- بازی های رفت:

1- اتلتیکو مادرید - رئال مادرید - سه شنبه 25 فروردین - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه ویسنته کالدرون

2- پاری سن ژرمن - بارسلونا - چهارشنبه 26 فروردین - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه پارک دو پرنس

3- یوونتوس - موناکو - سه شنبه 25 فروردین - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه یوونتوس آرنا

4- پورتو - بایرن مونیخ - چهارشنبه 26 فروردین - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه دراگو

 

- بازی های برگشت:

1- بارسلونا - پاری سن ژرمن - سه شنبه 01 اردیبهشت - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه نیو کمپ

2- رئال مادرید - اتلتیکو مادرید - چهارشنبه 02 اردیبهشت - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه س. برنابئو

3- بایرن مونیخ - پورتو - سه شنبه 01 اردیبهشت - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه آلیانز آرنا

4- موناکو - یوونتوس - چهارشنبه 02 اردیبهشت - ساعت: 23:15 (به وقت تهران) - ورزشگاه دراگو

محمد رضا بازدید : 11 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

طبق قرعه کشی انجام شده تیم های پاریسن ژرمن و بارسلونا باید در این فصل لیگ قهرمانان یک بار دیگر و در مرحله 1/4 به مصاف هم بروند.

حال در یک اینفوگراف به مقایسه عملکرد این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپای این فصل میپردازیم :

 

محمد رضا بازدید : 18 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم ها ی حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.

قرعه کشی این مرحله به شرح زیر می باشد:

1- پاری سن ژرمن- بارسلونا

2- اتلتیکو مادرید - رئال مادرید

3- پورتو - بایرن مونیخ

4- یوونتوس - موناکو

محمد رضا بازدید : 9 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بارسلونا و منچستر سیتی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در انتها شاگردان لوئیس انریکه با تک گل دقیقه 31 ایوان راکیتیچ به برتری رسیدند و به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند. بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود بارسا به پایان رسیده بود.

 

این بازی جذاب و دیدنی پر از صحنه های حساس و حملات خطرناک دو تیم بود. از جمله اتفاقات بازی پنالتی بود که داور به سود من سیتی در نیمه دوم گرفت و سرخیو آگوئرو پشت توپ ایستاد اما تراشتگن پنالتی وی را به زیبایی مهار کرد تا امید سیتیزن ها برای بازگشتن به بازی از بین برود.

 

بدین ترتیب بارسا بایستی در بعد حضور یابد.

 

آمار بازی و ترکیب دو تیم:

 

 

محمد رضا بازدید : 8 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

لوئیس انریکه سرمربی 44 ساله بارسلونا لیست 18 نفره تیمش برای دیدار مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرده است.

 

این لیست 18 نفره به شرح زیر می باشد:

ترشتگن - براوو - آلوز - پیکه - بارترا - متیو - ماسکرانو - آدریانو - اینیستا - سرجی روبرتو - ژاوی - راکیتیچ - رافینیا - پدرو - نیمار - سوارز - مسی

محمد رضا بازدید : 14 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

در شب آخر از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 چهارشنبه به وقت تهران دو دیدار به طور همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها بارسلونا در حالی در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای منچسترسیتی است که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک نماینده انگلیس را شکست داده است.

 

آبی‌ و‌ اناری پوشان کاتالونیا در شرایطی پا به این دیدار می‌گذارند که در 16 بازی اخیر خود 15 پیروزی کسب کرده‌اند و تنها با نتیجه یک بر صفر مقابل مالاگا تن به شکست داده‌اند و صدر جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا را هم از رقیب سنتی خود یعنی رئال‌مادرید پس گرفتند. شاگردان لوئیس انریکه با پیروزی 2 بر صفر در خانه ایبار در هفته بیست‌و‌هفتم لالیگا به دیدار منچسترسیتی می‌روند.

 

در سویی دیگر منچسترسیتی وضعیت آنچنان خوبی ندارد چرا که در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر دو شکست را متحمل شده و تنها مقابل لسترسیتی به پیروزی رسیده است. شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با 58 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند و به شدت جایگاه‌شان از سوی آرسنال و منچستریونایتد در خطر است. منچسترسیتی با قبول شکست یک بر صفر در خانه برنلی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر به اسپانیا سفر کرده به امید اینکه بتواند مقابل بارسلونایی که در اوج است، دست به کار بزرگی بزند.

 

بارسلونا، قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا در این بازی به دنبال این است تا برای هشتمین فصل متوالی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برسد. آنها تاکنون در مسابقات لیگ قهرمانان مقابل تیم‌های انگلیسی در ورزشگاه نیوکمپ رکورد 16 پیروزی، 11 تساوی و 2 شکست را در کارنامه‌شان به ثبت رسانده‌اند.

 

در حالی که بارسلونا برای یازدهمین فصل متوالی در مرحله یک‌هشتم نهایی حضور یافته منچسترسیتی دومین حضورش را در این مرحله از مسابقات تجربه می‌کند. آنها فصل گذشته در همین مرحله و در اولین حضورشان در این دور از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توسط بارسا حذف شدند.

 

بارسا در این بازی سرخیو بوسکتس و توماس ورمالن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که لوئیس انریکه در پیروزی 2 بر صفر برابر ایبار به ماسچرانو، اینیستا و ژاوی استراحت داد. در مقابل یحیی توره ساحل‌عاجی محرومیتش را پشت‌سر گذاشته و می‌تواند در نیوکمپ مقابل تیم پیشین خود بازی کند ولی گال کلیچی از من‌سیتی به دلیل کارت قرمزی که در بازی رفت گرفت دیدار برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد.

احسان بازدید : 15 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

منچسترسیتی فصل گذشته در همین مرحله در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مغلوب بارسا شد و نتوانست به دور بعد راه یابد اما در این فصل، آنها با اتکا به تجربه بازیکنانی نظیر لمپارد، می خواهند برای اولین بار در تاریخ خود به یک چهارم لیگ قهرمانان صعود کنند.


فرانک لمپارد که در این فصل بصورت قرضی برای آبی های شهر منچستر بازی می کند، سابقه 10 رویارویی با بارسلونا را دارد و تنها دو بار مقابل این تیم متحمل شکست شده است.

او در مورد بازی حساس هفته آینده سیتی-بارسا به خبرنگاران گفت:" برای بازی در لیگ قهرمانان و بخصوص مصاف با تیمی مثل بارسلونا، شما باید کاملا از قدرت حریفتان آگاه باشید و خودتان را به خوبی مهیای بازی کنید.آنها به موقع و پس از دادن پاس های فراوان، به شما ضربه نهایی را می زنند.
بازی مقابل بارسلونا، آزمایشی سخت و دشوار برای سیتی خواهد بود. ما به خوبی از توانایی های بارسا آگاهیم اما با استفاده از امتیاز میزبانی و در حضور هوادارانمان می خواهیم پیروز شویم.باید از قدرتمان استفاده کرده و میانه زمین را در اختیار بگیریم. ما در بازی هفته آینده، تیمی هجومی مقابل بارسا خواهیم بود."

محمد رضا بازدید : 12 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

داوید ویا که در تیم نیویورک که متعلق به باشگاه منچسترسیتی است توپ می زند اذعان کرده که این تیم انگلیسی نقاط ضعف بارسلونا را به خوبی می شناسد.

 

ویا به وبسایت باشگاه منچسترسیتی گفته است: من فکر می کنم که دو بازی نزدیک را مشاهده خواهیم کرد. سیتی و بارسلونا دو تا از بهترین تیم های دنیا هستند که بازیکنان بزرگی دارند بنابراین من ممطئنم نظاره گر بازی تماشایی خواهیم بود.

 

این را می دانم که پیگرینی و کادرش، بارسلونا را به خوبی می شناسند. وقتی با همچنین تیم هایی بازی می کنید باید از نقاط ضعفشان استفاده بکنید البته بارسلونا در یک ماه اخیر بسیار خوب بوده و نتایج درخشانی کسب کرده است.

 

دیدار رفت بازی این دو تیم در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز ۲۴ فوریه در منچستر برگزار می شود.

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 65
  • بازدید سال : 74
  • بازدید کلی : 12,092