loading...
بارسایی ها
احسان بازدید : 12 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

هفته بیست و چهارم فوتبال لیگای اسپانیا امشب آغاز می شود.به گزارش گلز ، برنامه این دیدارها به شرح زیر است :

 جمعه اول اسفند :
ختافه - اسپانیول

 شنبه 2 اسفند :
بارسلونا - مالاگا
کوردوبا - والنسیا
آتلتیکو مادرید - آلمریا
دپورتیوو لاکرونیا - سلتاویگو

 یکشنبه 3 اسفند :
رئال سوسیداد - سویا
آتلتیک بیلبائو - رایووایکانو
ویارئال - ایبار
الچه - رئال مادرید

 دوشنبه 4 اسفند :
لوانته - خرانادا

در جدول لیگای اسپانیا تیم رئال مادرید با 57 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های بارسلونا با 56 و آتلتیکومادرید با 50 امتیاز دوم و سوم هستند.

محمد رضا بازدید : 8 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

سرمربی آبی و اناری‌ها از اینکه تیمش با 5 گل موفق به شکست لوانته شده ابراز رضایت کرد.

لوییس انریکه پس از این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: هدف من در این فصل ساختن یک تیم بود که همه بازیکنان در آن با بالاترین توانایی‌شان ظاهر شوند و اگر آسیب دیده‌ای هم داشتیم، دیگران بتوانند جای آنها را پر کنند. از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارم. در نیمه نخست اما نتوانستیم توازن تیمی‌مان را حفظ کنیم ولی در نیمه دوم عالی عمل کردیم. همه بازیکنانم دوست داشتند نقش خودشان را در این نمایش زیبا به بهترین شکل انجام دهند. به عقیده من، این پیروزی می‌تواند اعتماد به نفس همه تیم‌ را بالاتر ببرد.

 

انریکه در مورد گلی که لوییس سوارس به ثمر رساند هم عنوان کرد: پس از آنکه آدریانو مسافت زیادی را دوید و توپ را برای سوارس فرستاد، او نیز گلی بسیار عالی به ثمر رساند. خودش را به موقع به جایی که باید، رساند. این گل از نظر شخصی برای سوارس بسیار روحیه بخش است و برای کل تیم نیز فوق العاده به شمار می‌رود.

 

لوییس انریکه که تابستان گذشته هدایت بارسلونا را به دست گرفته در مورد ادامه روند پیروزی‌های آبی و اناری‌ها هم خاطرنشان کرد: پس از این پیروزی دلیلی نمی‌بینم که بازیکنانم بخواهند خیلی خوشحال باشند زیرا ما تنها تیمی نیستیم که برای قهرمانی می‌جنگیم. از سوی دیگر وقتی می‌بینم هواداران خوشحال هستند لذت می‌برم. این برای ما حیاتی بوده و اتفاقی است که ما را به کسب جام در انتهای فصل خوشبین می‌کند.

 

انریکه در پایان هم در مورد نمایش مسی و هت تریک وی هم گفت: نمی‌خواهم وقتی از فوتبالش لذت می‌برد به او در دیدارهای آینده استراحت بدهم. وقتی مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که در خط دفاعی بسیار فشرده بازی می‌کنند، تیم من باید این توانایی را داشته باشد که فضاسازی کرده و از این راه بتواند گلزنی کند. توانایی مسی در انجام این کار یک کار کلیدی برای ما است. او می‌داند چطور باید این مشکل را حل کند.

محمد رضا بازدید : 12 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

آبی - اناری‌ها شب گذشته (یکشنبه) موفق شدند مقابل لوانته با نتیجه پر گل پنج بر صفر به پیروزی برسند.

 

در این دیدار نیمار در دقیقه ۱۷، لیونل مسی ۳۸، ۵۹ و ۶۶ (پنالتی) و لوییس سوآرس ۷۳ برای کاتالان‌ها گلزنی کردند. مسی با گل‌هایی که به ثمر رساند، شبی فراموش نشدنی را برای خود به ثبت رساند. او در شبی که سیصدمین بازی خود با پیراهن بارسلونا را جشن می‌گرفت، هت تریک کرد و موفق شد نام خود را به عنوان بهترین پاسور گل در تاریخ لیگ فوتبال اسپانیا به ثبت برساند. مسی تاکنون ۱۰۶ بار پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده و موفق شده از رکورد پاس‌های گل لوییس فیگو پیشی بگیرد.

 

«لئو» همچنین با هت تریکی که انجام داد، تعداد هت تریک‌هایش در لیگ اسپانیا را به ۲۳ رساند تا با رکورد هت تریک‌های کریستیانو رونالدو در لیگا مساوی کند. او همچنین سی و یکمین هت تریک خود با پیراهن بارسلونا در همه رقابت‌ها را جشن گرفت تا با رکورد تلمو زارا مساوی کند.

 

این سی و چهارمین هت تریک لیونل مسی در طول دوران فوتبالش است. او سه بار نیز با پیراهن تیم ملی فوتبال آرژانتین هت تریک کرده است. 

احسان بازدید : 13 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

دیدار تیم‌های بارسا و لوانته از هفته بیست‌و‌سوم لالیگا از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه نیوکمپ آغاز شد که در پایان بارسا با برتری 5 بر صفر و هت‌تریک لیونل مسی در این دیدار به برتری دست یافت.

مسی دقایق 38، 59 و 65 برای بارسا گلزنی کرد و نیمار دقیقه 17 و لوئیس سوارز دقیقه 73 دیگر گل‌های این تیم را به ثمر رساندند تا گلزنی مثلث مرگبار بارسا برابر لوانته تکمیل شود.

بارسا با این پیروزی 56 امتیازی شد و مجدداً در یک‌قدمی رئال مادرید در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

محمد رضا بازدید : 21 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بارسلونا در ديداري يک طرفه موفق شد لوانته را با نتيجه 5-0 شکست بدهد و فاصله اش با رئال را بار ديگر به يک امتياز برساند.

شاگردان لوئیز انریکه که در این هفته ها در فرم بسیار خوبی قرار دارند، در دیدار امشب هم ‏کاملا برتر از حریف بودند و با یک پیروزی پرگل، بار دیگر در یک امتیازی رئال مادرید قرار گرفتند. ‏

بازی بار برتری آبی و اناری ها آغاز شد و تنها 16 دقیقه از بازی سپری شده بود که نیمار گل اول را به ثمر رساند. ‏حرکت مسی پشت محوطه جریمه لوانته و ارسال او به داخل محوطه شش قدم، با ضربه نیمار همراه شد و توپ از بالای ‏سر دروازه لوانته به شکل جالبی وارد دروازه شد.‏

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، مسی در دقیقه 38، اختلاف را به دو ‏گل افزایش داد. اشتباه بازیکن لوانته، توپ را پشت محوطه جریمه این تیم نصیب بارترا کرد و او هم با یک پاس خوب، ‏مسی را تقریبا در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد. ضربه ستاره آرژانتینی به گوشه دروازه لوانته رفت ‏و حساب کار 2-0 شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید. ‏

نیمه دوم هم با روندی مانند نیمه اول ادامه پیدا کرد. فشار بارسا در این نیمه در دقیقه 59 به ثمر نشست و مسی بار دیگر ‏موفق به گلزنی شد. پاس بوسکتس پشت مدافعان لوانته به پدرو رسید و او هم با پاس در عرض، مسی را صاحب موقعیت ‏کرد. او با یک ضربه راحت، دروازه حریف را گشود.‏

‏5 دقیقه بعد، خطای ایوان لوپز روی نیمار در محوطه جریمه لوانته، بارسا را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که مسی، ‏برخلاف جهت حرکت دروازه حریف، آن را تبدیل به گل کرد. ‏

بعد از گل چهارم هم از شدت حملات بارسا کم نشد و در دقیقه 73، لوئیس سوارز که تنها 6 دقیقه از ورودش به زمین ‏سپری می شد، زیباترین گل بازی را به ثمر رساند. نفوذ آدریانو از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه، با ضربه ‏برگردان ستاره اروگوئه ای، حساب کار را 5-0 کرد.‏

در دقایق باقی مانده بازیکنان بارسا همچنان مالکیت توپ را در اختیار داشتند و می توانستند بر تعداد گل های شان اضافه ‏کنند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان پنج گل به پایان رسید.‏

 

-

-

احسان بازدید : 13 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

هفته بیست و سوم فوتبال لیگای اسپانیا روز یکشنبه با برتری والنسیا برابر ختافه پیگیری شد.به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، در این دیدار والنسیا با تک گل دقیقه 72 آلوارو نگردو که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید میهمان خود را شکست داد.

برنامه ادامه دیدارهای هفته بیست و سوم به شرح زیر است:

یکشنبه 26 بهمن :
بارسلونا - لوانته رایووایکانو - ویارئال
سلتاویگو - آتلتیکومادرید

دوشنبه 27 بهمن :
ایبار - الچه

در جدول لیگای اسپانیا تیم رئال مادرید با 57 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های بارسلونا با 53 و آتلتیکومادرید با 50 امتیاز دوم و سوم هستند. والنسیا با این پیروزی با 47 امتیاز به رده چهارم صعود کرد.
در جدول گلزنان کریستیانو رونالدو از رئال مادرید با 28 گل در صدر است و لیونل مسی و نیمار هر دو از بارسلونا به ترتیب با 23 و 16 گل دوم و سوم هستند.

محمد رضا بازدید : 19 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

دو تيم بارسلونا و لوانته، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر مي‌روند.

بارسلونا در ده بازی اخیر خود موفق به پیروزی شده و به نظر کار راحتی در رساندن این عدد به 11 پیش رو خواهد داشت.

 

بارسلونا

 

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند. آنها با کسب 50 امتیاز از 21 بازی، در رده ی دوم جدول لالیگا قرار دارند و در صورت کسب پیروزی در دیدار امروز، دوباره اختلاف با رئال را به 1 امتیاز می‌رسانند. به نظر نمی‌رسد که آنها کار مشکلی درپیروزی در بازی امروز داشته باشند. از سال 1964، لوانته موفق به کسب پیروزی مقابل بارسا نشده است و انتظار نمی‌رود در دیدار امروز، کار آبی اناری ها به مشکل بر بخورد.

 

لوانته

 

لوانته با کسب 19 امتیاز از 22 بازی، در رده ی هفدهم جدول قرار دارد و تنها 1 امتیاز با منطقه ی سقوط فاصله دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 شکست تجربه کرده اند که می‌توان به پیروزی 4-1 مقابل مالاگا به عنوان یکی از جالب ترین نتایج آنها اشاره نمود. آنها در 58 بازی اخیرشان مقابل بارسا، حداقل یک گل دریافت کرده اند و در مجموع، به صورت میانگین، در هر بازی 3 گل وارد دروازه لوانته شده است.

محمد رضا بازدید : 11 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل لوانته در هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری گفت:

"ما بهترین گزینه‌ها را در خط حمله خود داریم و هیچ تیمی در کارهای هجومی بهتر از بارسلونا نیست. رکوردهای مسی متعلق به کهکشانی دیگر است، نه‌تنها به خاطر گل‌هایی که او به ثمر رسانده بلکه به خاطر پاس‌‌های گل‌هایش، افتخارات فردی و عناوین قهرمانی که با تیم کسب کرده است."

 

وی افزود:

"فوتبال دشوارتر از گذشته شده است و همین موضوع کارهایی که مسی انجام می‌دهد را موثرتر و البته باارزش‌تر نشان می‌دهد. وقتی به روزهای بازیگری خودم نگاه می‌کنم به این فکر می‌کنم که چقدر فوتبال در دوره ما کُندتر بود."

 

انریکه که تیمش در چند هفته اخیر نتایج درخشانی گرفته است، تصریح کرد:

"فکر نمی‌کنم هیچ یک از بازیکنان ما به فکر استراحت کردن باشند. هنوز پشت رئال‌مادرید هستیم و نیاز به کسب امتیاز داریم. هدف ما قهرمانی در لالیگاست و برای رسیدن به این هدف‌ همانند فصل گذشته همه‌جوره خواهیم جنگید. باید تا آخرین لحظه آماده باشیم."

 

تیم بارسلونا در آخرین بازی فصل گذشته لالیگا در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا هستند و با رئال‌مادرید صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارند.

محمد رضا بازدید : 10 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

يک سرماخوردگي بي موقع باعث شد تا آندرس اينيستا تمرين امروز بارسلونا را از دست بدهد و حضورش در بازي مقابل لوانته در هاله اي از ابهام قرار بگيرد.

پس از یک روز تعطیلی، بازیکنان بارسا امروز به تمرینات بازگشتند تا خود را برای بازی فردا مقابل لوانته آماده کنند. دیداری که اگر بارسا در آن به پیروزی برسد، یازدهمین برد متوالی این تیم خواهد بود و بدین ترتیب، لوئیس انریکه از رکورد ده برد متوالی پپ گواردیولا با بارسا پیشی می گیرد.

 

در تمرین امروز، اینیستا به دلیل سرماخوردگی شدید حضور نداشت اما پیکه بدون مشکل به تمرین پرداخت. پیکه روز پنجشنبه به دلیل ضرب دیدگی جزئی کمر، به صورت انفرادی تمرین کرده بود. برای بازی فردا(19.30 به وقت ایران) انریکه از هیچکدام از بازیکنان تیم دوم باشگاه دعوت نکرده است. بارسلونای B وضعیت نامناسبی در دسته دوم دارد و امشب با مربی جدیدش یوردی وینیالس، باید به مصاف دپورتیوو آلاوس برود.

احسان بازدید : 8 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

هفته بیست و سوم رقابتهای لیگای اسپانیا با برگزاری یک دیدار آغاز شد که در آن رئال سوسیداد و آلمریا در آنوئتا به مصاف هم رفتند و در پایان به تقسیم امتیازها قناعت کردند.

در این دیدار ورزا و تونر همد برای میزبان گلزنی کردند و دو گل المریا را نیز امانوئل آگیره و سرخیو کانالس به ثمر رساندند تا سهم هر دو تیم یک امتیاز باشد.

هفته بیست و یکم اسپانیا امروز و بامداد فردا با ۴ دیدار ادامه می یابد که در حساس ترین بازی تیم صدرنشین رئال مادرید که اکنون تنها یک امتیاز با تیم دوم جدول اختلاف امتیازی دارد باید در خانه و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از دپورتیوو لاکرونیا پذیرایی کند. رئالیها در این دیدار لوکا مودریچ، خامس رودریگس و کوئنترائو را در اختیار نخواهند داشت.

رئالیها که در لیگ قهرمانان باید برابر شالکه به میدان بروند امیدوارند با پیروزی در این دیدار شکست برابر آتلتیکومادرید را به دست فراموشی بسپارند.

همچنین بارسلونا تیم دوم جدول نیز فردا (یکشنبه) باید در خانه از تیم لوانته پذیرایی کند و آتلتیکومادرید به دیدار سلتاویگو خواهد رفت.

در جدول رده بندی رئال مادرید با ۵۴ امتیاز صدرنشین است، بارسلونا با یک امتیاز کمتر و ۵۳ امتیاز دوم است و آتلتیکومادرید با ۵۳ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 12,071