loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ماتئو کواچیچ ، هافبک کروات اینترمیلان نگاه سران بارسلونا را به خود جلب کرده است.

 

 کواچیچ نگاه آنتونیو برایدا ، مسئول استعدادیابان بارسلونا را به خود جلب کرده  است. کواچیچ از بازیکنان کلیدی تیم ملی کرواسی است.

 

این هافبک 20 ساله در حال حاضر از پدیده های فوتبال اروپا به شمار می رود.

محمد رضا بازدید : 11 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

مدیران بارسلونا از همین حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای ژاوی هستند و به ادعای دیلی استار ساندی، آندر هررا، هافبک اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد یکی از گزینه های اصلی بارسلونا به حساب می آید. 

 

هررا که تابستان گذشته از اتلتیک بیلبائو راهی منچستریونایتد شد، در ابتدای فصل بازیکن ثابت این تیم محسوب می شد اما به تدریج جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد. هرچند که در چند بازی اخیر یونایتد، فان خال بار دیگر از هررا به عنوان بازیکن فیکس و از ابتدا استفاده کرده است. 

 

به ادعای این منبع، نمایندگان بارسا چندین بار برای مشاهده بازی های این بازیکن در الدترافورد حاضر بوده اند. این در حالی است که نشریات ایتالیایی، از پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، به عنوان جانشین اختمالی ژاوی یاد می کنند.

محمد رضا بازدید : 15 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

روزنامه «مارکا» اسپانیا گزارش داد باشگاه بارسلونا به دنبال جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس است و حتی مسئولان این باشگاه اسپانیایی با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های وی هم تماس گرفته‌اند و در این زمینه ابراز علاقه کرده‌اند.

 

 بر اساس این گزارش باشگاه بارسلونا اولین باشگاه بزرگی است که برای به خدمت گرفتن این هافبک ۲۱ ساله که به اعتقاد کاشناسان فوتبالی در آینده‌ تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد، پیشقدم شده است. خوسپ ماریا بارتومئو می‌داند اگر به دنبال پیروزی در انتخابات بعدی ریاست باشگاه بارسلوناست باید در بازار نقل‌و‌انتقالات دست به کار بزرگی بزند در غیر اینصورت در رقابت با کاندیداهایی همچون خوان لاپورتا به مشکل خواهد خورد که دوره موفقی را با کاتالان‌ها در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

 

مارکا نوشت، بارتومئو به «آریدو برایدا» که در حال حاضر در زمینه نقل‌وانتقالات بین‌المللی باشگاه بارسلونا فعالیت می‌کند خواسته تا با مدیر برنامه‌های پوگبا تماس بگیرد و در خصوص انتقال وی به جمع کاتالان‌ها مذاکره کند. البته اینکه این انتقال چگونه عملی خواهد شد نیز خود جای بحث دارد، چون باشگاه بارسلونا از سوی فیفا به خاطر جذب غیرقانونی بازیکنان جوان از به خدمت گرفتن هرگونه بازیکن جدید بین‌المللی تا ماه ژانویه ۲۰۱۶ محروم است.

 

براساس این گزارش، بارتومئو با این اقدامش خواسته علاقمندی باشگاه بارسلونا به جذب پوگبا را نشان دهد و به نوعی از او خواسته تا زمان به پایان رسیدن محرومیت آبی‌واناری‌پوشان در یوونتوس بماند. مارکا همچنین مدعی شد، توافق نهایی بین بارسلونا و مدیربرنامه‌های پوگبا برای پیوستن به این تیم پیش از پایان فصل جاری نهایی خواهد شد و امضای قرارداد با این هافبک فرانسوی برگ برنده‌ای برای رسیدن به پیروزی بارتومئو در انتخابات پیش‌روی باشگاه بارسلونا خواهد بود، درست همان کاری که لاپورتا با جذب رونالدینیو انجام داد.

 

پول پوگبا که دو سال و نیم پیش از تیم فوتبال منچستریونایتد به یوونتوس پیوست در این تیم پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، حالا مورد توجه تیم‌های سطح بالایی همچون چلسی، رئال مادرید و حتی تیم پیشین خود یعنی شیاطین سرخ قرار دارد. هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در منچستریونایتد عضویت داشت اما در این مدت تنها سه بازی برای این تیم انجام داد، چون سرالکس فرگوسن به او اعتقادی نداشت.

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

هافبک 26 ساله بارسا قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

 

به گزارش کاپ،سرخیو بوسکتس قرارداد خود را با بارسلونا تا 30 ژوئن 2019 تمدید کرد.

 

وی که کاپیتان چهارم بارسا محسوب می شود،در 312 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است.

محمد رضا بازدید : 25 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

بارسلونا و یوونتوس برای خرید ژرسون ، پدیده برزیلی فلومیننزه که در مسابقات زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی خوش درخشیده است با همدیگر رقابت می کنند.

 

به گزارش وبسایت نود، گفته می شود که پدر این بازیکن در روزهای اخیر به اسپانیا و ایتالیا سفر کرده است. وی گفت :" پروژه یوونتوس عالی بود اما  پیشنهاد بارسا هم عالی بود."

 

ژرسون در پست هافبک هجومی بازی می کند که تکنیک بالایی دارد.

محمد رضا بازدید : 9 چهارشنبه 29 بهمن 1393 نظرات (0)

سرجیو بوسکتس برای تمدید قرارداد با بارسلونا تا سال ۲۰۱۹ به توافق رسید.

 

این بازیکن که امروز به همراه وکلایش به ساختمان نیوکمپ رفته بود برای تمدید قراردادش به توافق رسید و این توافق در روزهای آتی به صورت  رسمی اعلام خواهد شد.

 

بوسکتس پس از مسی ، نیمار ، ژاوی و اینیستا بیشترین دستمزد را در ترکیب کاتالان ها خواهد داشت.

محمد رضا بازدید : 17 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

فیفا اعلام کرده باشگاه بارسلونا می‌تواند تحت شرایط خاص، بازیکن بخرد اما نمی‌تواند نام آنها را ثبت کند.

 

 آوریل سال گذشته بود که باشگاه بارسلونا به خاطر زیر پا گذاشتن قانون خرید بازیکن زیر سن قانونی، خطاکار شناخته شد و پس از آن و طی حکم فیفا از هرگونه خرید بازیکن تا ۱۴ ماه محروم شد. سران باشگاه برای کاهش میزان محرومیت یا بخشش به دادگاه عالی ورزش اعتراض کردند اما حکم فیفا در آن دادگاه نیز مورد تایید قرار گرفت. بدین ترتیب بارسلونا تا ژانویه سال ۲۰۱۶ از خرید بازیکن محروم ماند.

 

اکنون فیفا اعلام کرده این محرومیت بدان معنا نیست که بارسلونا نمی‌تواند به دنبال بازیکنی برود. آنها می‌توانند با هر بازیکنی که بخواهند مذاکره کنند. همچنین این باشگاه می‌تواند تحت شرایطی خاص، بازیکن را به عضویت آبی و اناری‌ها درآورد اما نمی‌تواند نام آن بازیکن را به شکل رسمی به عنوان بازیکن بارسلونا به ثبت برساند.

 

این خبر پس از آن اعلام شد که خبرهایی درباره علاقه باشگاه بارسلونا به جذب خوان ماتا، هافبک اسپانیایی منچستریونایتد برای فصل ۱۶-۲۰۱۵ منتشر شد.

محمد رضا بازدید : 13 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

آریدو برایدا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا که به تازگی جانشنی اندونی زوبی زارتا شده است، به نظر می رسد برنامه های زیادی برای خرید بازیکنان جدید دارد.

 

برایدا در گفت گویی با پاکو آگیلار سردربیر الموندو بیان کرد: "من به انتخابات ریاست باشگاه فکر نمی کنم و تمام تلاشم برای توسعه بارسلونا است."

 

او در مورد حق پخش تلوزیونی در کشور انگلستان گفت: "بازار نقل و انقالات با این قرارداد جدید تلوزیونی لیگ برتر، بسیار پیچیده می شود. در این صورت هر تیم انگلیسی می تواند حداقل نزدیک 89 میلیون یورو برای نقل و انتقالاتش کنار بگذارد. همین باعث می شود من حسم را در مورد پوگبا یا وراتی بیان نکنم. من صحبت نمی کنم، البته این افتخار است که چنین بازیکنانی را در اختیار داشته باشید، اما من فقط امضا می کنم."

محمد رضا بازدید : 20 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

مدافع راست آماده این روزهای باشگاه پورتو پرتغال مشتریان زیادی را برای جذب خود می بیند.

هر دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در حالی برای انتقال دنیلو مدافع راست جوان و برزیلی باشگاه پورتو پرتغال رقابت خود را آغاز کرده اند که بر اساس گزارش این وب سایت خبری سران باشگاه رئال مادرید با آگاهی از محرومیت آبی اناری ها در پنجره نقل و انتقلات تابستان آینده شانس بیشتری را برای خود در جذب این مدافع آینده دار قائل هستند. به دنبال این هستند که با استفاده از حضور کاسیمیرو هافبک قرضی خود در تیم فوتبال پورتو وی را به عنوان بخشی از قرارداد به این باشگاه پرتغالی پیشنهاد کرده تا به همراه دنی کارواخالِ جوان و جدایی قریب به یقین آلوارو آربلوئا خیال خود را برای سال ها در پست مدافع راست راحت کنند.

 

از آن سو سران باشگاه بارسلونا و آریدو برایدا مدیر فنی جدید این باشگاه نیز با توجه به حضورِ قرضی کریستین تیو در باشگاه پورتو پرتغال و این نکته که با خرید هر بازیکن در تابستانآینده آن بازیکن می تواند یک نیم فصل را به صورت قرضی در تیم خود باقی بماند به دنبال جذب جانشینی برای دنی آلوز پا به سن گذاشته هستند و در این راه قصد دارند با استفاده از دوستی و صمیمت این بازیکن با نیمار که هر دو پرورش یافته باشگاه سانتوس برزیل هستند. این مدافع آینده دار را برای حضور در جمع شاگردان لوئیز انریکه متقاعد کنند.

 

گفتنی است این مدافع راست 23 ساله در تابستان سال 2011 از باشگاه سانتوس برزیل به تیم فوتبال پورتو پرتغال پیوست و تا کنون در 123 مسابقه برای این تیم به میدان رفته و 9 گل نیز به ثمر رسانده است.

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 58
  • بازدید کلی : 12,076