loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 15 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

در آستانه ال کلاسیکو، کاپیتان اول بارسلونا به تمجید از هم تیمی آرژانتینی خود پرداخت.

 

 ژاوی در گفت و گو با موندو دیپورتیوو گفت: " مسی در حال حاضر بهترین بازیکن جهان است و برای من مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. او تنها باید با خودش رقابت کند چون رقیب دیگری در دنیای فوتبال ندارد".

 

ژاوی همچنین با اشاره به اینکه بازیکنان آرژانتینی بزرگ دیگری هم در بارسلونا حضور داشته اند، اضافه کرد: " ریکلمه، گابی میلیتو و ساویولا،  هم بازیکنان بسیار خوبی بودند اما در زمان بدی به بارسلونا آمدند. بازی میلیتو شباهت خاصی به شکل بازی فعلی ماسکرانو داشت".

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

مسابقه حساس تیم های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید موسوم به ال‌کلاسیکو قرار است که در روز دوم فروردین سال 94 در ورزرشگاه نیوکمپ برگزار شد.

 

سرخیو بوسکتس از جمله مهره های کلیدی بارسا است که به دلیل مصدومیت مدتی است که نتوانسته آبی و اناری ها را در مسابقات داخلی و خارجی همراهی کند.

 

بنا بر اخبار منتشره بوسکتس تمرینات خود را آغاز کرده و زیر نظر کادرپزشکی تمرین می کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن می تواند با آمادگی کامل مقابل رئال مادرید به میدان برود یا خیر.

 

بوسکتس که از ناحیه زانو در دیدار مقابل ویارئال مصدوم شده،‌حالا منتظر پاسخ نهایی کادر پزشکی است.

 

امروز نیمار هم که شب گذشته 90 دقیقه مقابل منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان رفت، امروز به دلیل مصدومیت خفیفی که داشت به صورت انفرادی به تمرین پرداخت.

محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ماسکرانو جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود.

 

ماسکرانو در جریان دیدار تیم های بارسا و من سیتی، در زمان زدن ضربه پنالتی اگوئرو به خوبی جهتی را که هم تیمی اش در تیم ملی انتخاب کرده بود، تشخیص داد و به تراشتگن کمک کرد تا ضربه پنالتی را مهار کند.

 

او جهت چپ را نشان داد و دروازه بان بارسا نیز به همان سمت رفت و توپ را مهار کرد.

محمد رضا بازدید : 9 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا که با اندوخته برتری 2 بر یک برابر منچسترسیتی به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گام نهاده بود، با برتری یک بر صفر در دیدار برگشت به جمع هشت تیم برتر پیوست. عملکرد درخشان مسی با وجود این که نتوانست گلی به ثمر برساند باعث شد که کاتالان بیش از ده فرصت بسیاری جدی گلزنی ایجاد کنند. تک گل بارسلونا نیز روی پاس عمقی او به دست آمد. نمایش مسی که باعث شد لوئیس انریکه او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان بداند.

 

انریکه در پایان بازی در نشست خبری گفت: همه خوب می‌دانیم که مسی کیست. او بدون تردید بهترین بازیکن دنیا بلکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. در اختیار داشتن بازیکنی در حد و اندازه‌های او واقعا نقطه مثبتی به شمار می‌آید، اما به هر حال یک تیم برای قهرمان شدن به ترکیبی متوازن و هماهنگ هم احتیاج دارد.

 

بازیکن سابقه بارسلونا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم دشمن را نیز در کارنامه دارد، ادامه داد: خیلی خوش‌شانس هستیم که او در بارسلوناست. ما به این مساله عادت کرده‌ایم که ممکن است گاهی برای‌مان گران تمام شود. خیلی جالب بود که مسی در این بازی دو گل نزد اما واقعا بهترین بازیکن میدان بود.

 

وی درباره سطح فنی بازی نیز گفت: بازی بسیار زیبایی را دیدیم. درست است که ما در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بودیم اما این باعث نشد تا دیدار برگشت آسان باشد چرا که منچستر سیتی تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در آن بازی می کنند. در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعد لذت بخش است.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه منچستر سیتی خلق کردیم اما درخشش جوهارت باعث شد که نتوانیم دروازه سیتی را در این نیمه باز کنیم. نباید فراموش کنیم که ترشتگن هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد که دروازه ما در این دیدار باز شود. هر چند به جمع هشت تیم راه یافته ایم اما هنوز بر این باورم که به اوج نرسیده ایم. امیدوارم که نتایج خوب ما ادامه یابد و در آینده بازیهای بهتری را به نمایش گذاریم.

 

انریکه درباره این سوال که دوست دارد تیمش در دور بعد با چه تیمی باز کند اینگونه پاسخ داد: آماده ایم تا برابر هر تیمی بازی کنیم. بارسلونا از هیچ تیمی نمی ترسد. به رویارویی با تیم های بزرگ عادت کرده ایم.

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

توماس فرمائلن که تابستان قبل از آرسنال به بارسلونا پیوست اما تاکنون نتوانسته برای آبی اناری ها به میدان برود، می گوید که هیچ کس فکر نمی کرد مصدومیت او اینقدر جدی و دامنه دار باشد. این مدافع بلژیکی در مصاحبه ای که در سایت اختصاصی اش منتشر شد همچنین ابراز امیدواری کرد که از ماه آوریل بتواند آمادگی لازم برای اضافه شدن به ترکیب بارسلونا را پیدا کند.

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

بازیکن سابق تیم های آژاکس و بارسلونا معتقد است که لیونل مسی نه تنها از رونالدو بهتر است بلکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می شود.

 

رونالد دی بوئر می گوید: " تنها یک بازیکن شایسته لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و آن هم لیونل مسی است. کریستیانو رونالدو هم خوب بازی می کند اما استعداد مسی بی نظیر است و رونالدو با او قابل مقایسه نیست. درست زمانی که فکر می کنید مسی نمی تواند بهتر از این بازی کند، او با کارهای خارق العاده اش شما را شگفت زده می کند".

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تعریف و تمجیدهای فراوانی که از او در چند وقت اخیر شده را کم اهمیت دانست و تأکید کرد تمام تمرکزش روی ال‌کلاسیکو است.

درخشش لیونل مسی در سال 2015 شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ نه تنها منجر به تنها گل پیروزی‌بخش کاتالان‌ها برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، بلکه او را به بهترین بازیکن میدان تبدیل کرد.

 

با این حال او تأکید کرد که هنوز فراموش نکرده تا چندی پیش چقدر افت کرده بود و عملکردش فاجعه آمیز توصیف می‌شد. مسی ضمن تمجید از جو هارت، سنگربان انگلیسی منچسترسیتی که بسیاری از موقعیت‌های گلزنی او را مهار کرد، در خصوص بحث‌های اخیری که درباره روی فرم برگشتن او مطرح شده، به کانال پلاس گفت: تا همین چند وقت پیش من یک فاجعه بودم اما دیگر فاجعه نخواهم بود و حالا به طور ناگهانی در اوج قرار گرفته‌ام.

 

مسی افزود: هارت همه موقعیت‌های ما را مهار کرد. هر کاری از دست‌مان ساخته بود برای زدن گل‌های بیشتر انجام دادیم اما دروازه‌بان حریف شبی فوق‌العاده داشت و به همین دلیل به او بابت عملکرد خوبی که داشت تبریک می‌گویم. با این حال توانستیم صعود کنیم و این مهمترین نکته است.

 

مهاجم آرژانتینی آبی و اناری‌ها تأکید کرد: بارسا یک بازی عالی را به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم در سطح بالایی قرار داریم اما هنوز بازی‌های مهمی پیش روی ماست از جمله بازی برابر رئال مادرید و همچنین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی. حس خوبی دارم و از بازی‌ام لذت می‌برم اما هنوز راهی طولانی در پیش است.

 

مسی درباره ال‌کلاسیکوی هفته آینده که بارسا با پیروزی در آن می‌تواند فاصله‌اش را با رئال مادرید رده دومی به چهار امتیاز افزایش دهد گفت: سال را به شیوه‌ای متفاوت آغاز و در آن امیدها و رویاهای‌مان را احیا کردیم. ما همه چیز را خوب شروع کردیم. فراز و نشیب‌هایی داشته‌ایم اما هنوز بازی‌های زیادی مانده و مهمترین چیز این است که در سطح بسیار خوبی قرار داریم و این روند را باید حفظ کنیم.

 

این بازیکن افزود: برای رئال مادرید و کریستیانو رونالدو احترام فراوانی قائل هستیم. رئال در شرایط فعلی‌اش حتی می‌تواند خطرناک‌تر باشد. نمی‌توانیم بگوییم که این تیم در فرم خوب یا بدی قرار دارد. از نظر فردی، بازیکنان رئال مادرید در سطح بالایی قرار دارند و برای ال‌کلاسیکو می‌توانند حتی قوی‌تر از همیشه بازی کنند. در ال‌کلاسیکو باید سعی کنیم که بازی همیشگی‌‌مان را انجام دهیم.

محمد رضا بازدید : 6 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ستاره سابق تیم ملی برزیل اعتقاد دارد که نیمار رکورد تعداد گل پله را خواهد شکست.

روماریو بازیکن 50 ساله و قهرمان جام جهانی 1994، در گفت و گویی بیان کرد که ستاره بارسلونا که برای تیم ملی برزیل هم در جام جهانی پیش از مصدومیتش در تابستان درخشید، رکورد تعداد گل پله را خواهد شکست.

روماریو اعتقاد دارد که رکورد ماندگار تعداد گل برزیل که در اختیار پله است، توسط نیمار شکسته خواهد شد. او گفت: نیمار بسیار جوان است و می تواند به بهترین گلزن تاریخ برزیل شود.

نیمار جونیور مهاجم 23 ساله برزیلی است که در اوکراین متولد شد. او بارها عنوان بهترین گلزن مسابقات متفاوتی که در آن ها شرکت کرد را به دست آورد.

محمد رضا بازدید : 8 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

لوئیز سوارز معتقد است پیروزی در ال‌کلاسیکوی هفته آینده برای بارسلونا همان قدر مهم است که پیروزی در یک فینال. مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که برای دومین بار حضور در جدال معروف کاتالان‌ها و کهکشانی‌ها را تجربه می‌کند، در این خصوص اظهار داشت: شما باید از این بازی لذت ببرید و روی اینکه چگونه می‌توانید بهترین بازی ممکن را برای رسیدن به پیروزی انجام دهید، تمرکز کنید.

 

وی افزود: چنین بازی‌‌هایی تأثیر فراوانی روی وضعیت روانی بازیکنان می‌گذارند. از نظر انگیزه و اعتماد به نفس این بازی‌ها شما را در وضعیت خوبی قرار می‌دهند و ما امیدواریم که این بازی برای تماشاگران یک نمایش تماشایی از آب در آید.

 

سوارز با اشاره به پیروزی 5 بر صفر به یاد ماندنی بارسلونا در ال‌کلاسیکوی سال 2010 که در آن زمان ژوزه مورینیو هدایت کهکشانی‌‌ها را برعهده داشت، ادامه داد: من آن بازی که بارسلونا 5 بر صفر رئال مادرید را شکست داد را به یاد دارم چون در استادیوم بودم. خاطره چنین اتفاقاتی تا مدت‌ها در یادها می‌ماند. اینکه هواداران چگونه برد تیم‌شان را جشن گرفتند و بازیکنان در زمین بازی خوشحالی کردند. آن بازی باور نکردنی بود.

 

مهاجم پیشین لیورپول درباره نقاط ضعف رئال مادرید هم عنوان کرد: مسلماً رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. لازم نیست چیز دیگری درباره این تیم بگویید چون همه کیفیت این تیم و بازیکنانش را می‌شناسند اما این تیم در عین حال که در خط حمله و میانی توانایی زیادی دارد در خط دفاعی هم نقاط ضعفی دارد که ما باید از آنها برای ضربه زدن به این تیم استفاده کنیم.

محمد رضا بازدید : 11 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

لئو مسي در سال 2015 اوجگيري فوق العاده اي داشته و با زدن گل هاي متوالي، موفق شده فاصله خود با رونالدو در جدول گلزنان را از بين برده و حالا با دو گل بيشتر، آقاي گل لاليگا باشد.

لئو مسی تاکنون 397 گل برای بارسلونا در بازی های رسمی به ثمر رسانده و در صورت زدن سه گل در بازی امشب مقابل منچسترسیتی، می تواند آمار استثنایی 400 گل زده برای بارسا را به ثبت برساند.

 

 16 فوریه 2013 بود که مسی با زدن دو گل به گرانادا در برتری 2-1 بارسا، سیصدمین گل خود با پیراهن آبی و اناری را به ثمر رساند. مسی 16 ژانویه 2010 با زدن دو گل به سویا، تعداد گل های خود برای بارسا را به عدد 100 رسانده بود.

 

دویستمین گل مسی برای باشگاه کاتالانی نیز در تاریخ 2 نوامبر 2011 مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان به ثبت رسید. مسی در آن روز با یک هت تریک خودش را در بارسا 200 گله کرده بود.

این فوق ستاره تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و از همین حالا می توان متصور بود که او تعداد گل هایش برای بارسلونا را تا 500 گل نیز افزایش دهد.

محمد رضا بازدید : 12 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا این ادعا که رابطه خوبی با نیمار ندارد را رد کرده است .

 

نیمار به تعویضش در جریان بازی بارسا با ایبار واکنش تندی نشان داد و همین باعث شده شایعه به هم خوردن رابطه این بازیکن با انریکه شکل بگیرد . 

 

لوئیز انریکه در کنفرانس خبری امروز خودش گفت :" غیر ممکن است که یک بازیکن در طول فصل همیشه 100 درصد آماده باشد ولی من در کل از نمایش های نیمار در این فصل راضی هستم .

 

من مربی تیم هستم و طبیعتا ترکیب را هم من انتخاب می کنم . ایده های من مشخص است و قصد ندارم از کارهایی که تا به حال انجام دادم دست بکشم. فکر می کنم مسی، نیمار و سوارز در این فصل عملکرد درخشانی داشتند ولی همه آن ها نمی توانند در یک بازی هت تریک کنند ."

محمد رضا بازدید : 11 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی برزیل از کاهش تعداد بازیکنان تکنیکی این کشور نگران است .

دونگا مهاجم بارسلونا را تنها ستاره حال حاضر فوتبال کشورش می داند .

 

دونگا به Sport Tv گفته است :" فوتبال برزیل همیشه بازیکنانی در اروپا داشت که گل های زیادی می زدند و تاثیر زیادی روی تیم ها شان می گذاشتند ولی در حال حاضر چنین بازیکنانی نداریم . ما فوتبالیست هایی مثل رونالدو و ریوالدو پرورش می دادیم ولی الان چنین بازیکنانی در پرتغال و هلند پیدا می شوند .

 

در حال حاضر نیمار تنها ستاره فوتبال برزیل است . این نگران کننده است ولی ما باید صبور، آرام و محکم باشیم . "

 

نیمار 23 ساله در این فصل برای بارسلونا 26 گل بثمر رسانده است .

محمد رضا بازدید : 10 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

ژاوی هرناندس 35 ساله که این فصل کمتر از گذشته در ترکیب بارسا قرار می گیرد در دیدار این هفته تیمش برابر ایبار برای هفتصد و پنجاهمین بار در ترکیب تیم کاتالانی به میدان رفت.

 

ژاوی اینبار در نیمه دوم جای ایوان راکیتیچ را گرفت تا رکورد خود به عنوان بیشترین بازی در بارسلونا را بهتر کند.

 

ژاوی اولین بازی خود را سال 1998 برای بارسلونا انجام داد و وی در این سال ها 57 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

محمد رضا بازدید : 9 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

داوید ویا ، بازیکن سابق بارسلونا که در حال حاضر در نیویورک سیتی توپ می زند گفت که آبی و اناری ها خیلی بالاتر از رئال مادرید قرار دارند.

 

 وی گفت :" بارسلونا را خیلی بالاتر از رئال مادرید می بینیم. بازیهای اخیرشان بی نظیر بود و ترمز رئال مادرید کشیده شد. در ماه های قبل تر برعکس بود. هر دو تیم تیمهای بزرگی هستند. در حال حاضر بارسلونا یک امتیاز جلوتر است. "

 

ویا در ادامه بیان کرد :" نمی دانم که ال کلاسیکو زیباترین بازی دنیاست یا نه اما مهمترین بازی هر بازیکن به شمار می رود. کل دنیا برای تماشای این بازی متوقف می شود. اولین بازی من در پیروزی معروف 5-0 بود که دو گل به ثمر رساندم. این بار از آمریکا بارسلونا را تشویق خواهم کرد."

 

بازیکن سابق اتلتیکو ، والنسیا و بارسلونا بیان کرد :" وقتی در بارسلونا بودم هم دلم برای بازیهای اسپورتینگ یا والنسیا تنگ می شد چرا که در همه تیمهایی که در آنها حضور داشته ام احساس آرامش می کردم. اما بازی 5-0 به یاد ماندنی ترین بازی دوران فوتبالم بود و سخت است که آن بازی تکرار شود."

محمد رضا بازدید : 17 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

رونالد کومان ستاره اسبق باشگاه بارسلونا به تمجید از مسی پرداخته است و او را رهبر بی چون و چرای بارسلونا دانسته است.

 

کومان می گوید: وقتی به بررسی بازی بارسلونا می پردازیم مشاهده می کنیم که باشگاه بارسلونا در زمان روی فرم بودن لیونل مسی بهتر نتیجه گرفته است. او همیشه تمام توان خود را برای بارسلونا به کار می گیرد تا این تیم موفق شود.

 

کومان در آخر در مورد ال کلاسیکو گفته است: احساس می کنم بارسلونا در ال کلاسیکو پیروز شود، زیرا آن ها بسیار عالی بازی می کنند. از طرفی دیگر تیم رئال مادرید این روزها در بردن مسابقات به مشکل خورده است که تلاش می کند هرچه سریع تر از این وضعیت خارج شود.

محمد رضا بازدید : 10 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

مسی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل توام با ناکامی های فردی و تیمی، در سال 2015، اوجگیری دوباره ای داشته و موفق شد به صدر جدول گلزنان اسپانیا و اروپا صعود کند. بارسلونا نیز به لطف گلزنی های متوالی مسی موفق شد از غفلت رئال استفاده کرده و خود را به صدر جدول برساند. 

 

آریدو برایدا، مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیو "آنکه اییو اسپورت"، به تمجید از مسی پرداخت و گفت:" مسی بازیکن فوق العاده قدرتمندی است و در سطح دنیا یک الگو و چهره کاملا شناخته شده. فروش پیراهن های او در سراسر دنیا خارق العاده است. رئیس باشگاه همیشه در توصیف مسی از لفظ آدم فضایی استفاده می کند و من هم با او هم عقیده هستم. 

فکر می کنم و امیدوارم که هیچ باشگاهی نتواند از لحاظ اقتصادی به جذب او نزدیک بشود.رقم فسخ قرارداد مسی، 250 میلیون یورو است. این رقم برای هیچ باشگاه دست یافتنی نیست.لئو در میان هواداران، محبوترین بازیکن است و فکر می کنم تغییر تیم برای او یک تصمیم اشتباه باشد."

محمد رضا بازدید : 12 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

کمپانی آدیداس از کفش‌های جدید لیونل مسی ستاره بارسلونا رونمایی کرده است. کفش‌های لئو از 3 روز دیگر در دسترس خواهد بود.

 

در ادامه چند عکس از این کفش زیبا را مشاهده کنید:

 

 

 

 

محمد رضا بازدید : 21 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

"مسی" و همسرش "آنتونلا روکوتزو" برای دومین بار صاحب فرزند خواهند شد.  اخبار رسیده حاکی از آن است که "مسی" پس از "تیاگو" قرار است که به زودی صاحب دومین پسرش شود.   اینیستا دیگر بازیکن بارسلونا می باشد که انتظار فرزند جدیدش را می‌کشد.

احسان بازدید : 23 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

در شرایطی که شایعات مبنی بر جدایی دنی آلوس از بارسلونا مدت هاست که شنیده می شود، این بازیکن با پیام عجیی که امروز در اینستاگرامش منتشر کرد، احتمال درست بودن این شایعات را بیش از پیش افزایش داد. او نوشت که اگر قرار است جایی را ترک کنید بهتر است با شادمانی و با لبخندی بر لب این کار را انجام دهید.

تعداد صفحات : 4

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 12,031