loading...
بارسایی ها
احسان بازدید : 7 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

سیلوینیو به وبسایت رسمی باشگاه منچستر سیتی گفت: "نتایج بارسلونا حالا بهتر شده است. با توجه به تجربه من از چمپیونزلیگ، فکر می کنم بارسلونا مدعی است چرا که بازی برگشت را در خانه برگزار خواهد کرد و برنده شدن در آنجا آسان نیست.

با اینحال، سیتی هر سال در چمپیونزلیگ پیشرفت می کند که طبیعی است، و فکر می کنم آنها می توانند بارسلونا را شکست دهند. فکر می کنم سیتی می تواند دو عملکرد فوق العاده به نمایش بگذارد."

مدافع 40 ساله و سابق برزیلی، از سلتاویگو به بارسلونا پیوست و بین سال های 2004 تا 2009، پنج سال برای این تیم بازی کرد و سه بار قهرمان لالیگا شد. بعد از 124 بازی با پیراهن بارسلونا، این بازیکن که سابقه بازی برای آرسنال را هم داشت، در سال 2009 به مدت یک فصل راهی منچستر سیتی شد.

دستیار کنونی روبرتو مانچینی در اینتر میلان افزود: "سیتی بازیکنانی فوق العاده و مربی بسیار خوبی دارد و حالا زمان آنهاست. شاید قبلاً آنها به بازی در چمپیونزلیگ عادت نداشتند اما حالا تیم بسیار قدرتمندی هستند و می توانند بارسلونا را شکست دهند. در منچستر من افراد خوب زیادی را ملاقات کردم و مسلماً هنوز هم با زابالتا صحبت می کنم. من مرتباً با او صحبت می کنم و او انسان بسیار خوبی است. من خاطرات بسیار خوبی از دوران حضورم در سیتی دارم."

محمد رضا بازدید : 7 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

پدرو رودریگز هنوز هم علاقمند است در نیوکمپ حضور داشته باشد.

 

 پدرو مهاجم اسپانیایی بارسلونا که در این فصل فرصت های کمی برای حضور در ترکیب بارسا پیدا کرده است، میخواهد بر سر جایگاهش در این تیم بجنگد و هنوز قصد منصرف شدن را ندارد، او در این باره گفت :

 

" حقیقت این است که برای بازیکنانی مثل من که فرصت کمی برای بازی در ترکیب تیم پیدا میکنند، شرایط قدری پیچیده می شود، ولی من همیشه تلاشم را کرده ام و با تمام توان در خدمت تیم بوده ام. سعی کرده ام هر گاه از من استفاده شد، مفید باشم. هنوز ناامید نشده ام و میخواهم برای حضور در ترکیب بجنگم."

محمد رضا بازدید : 8 دوشنبه 27 بهمن 1393 نظرات (0)

سرمربی آبی و اناری‌ها از اینکه تیمش با 5 گل موفق به شکست لوانته شده ابراز رضایت کرد.

لوییس انریکه پس از این دیدار در نشست خبری اظهار داشت: هدف من در این فصل ساختن یک تیم بود که همه بازیکنان در آن با بالاترین توانایی‌شان ظاهر شوند و اگر آسیب دیده‌ای هم داشتیم، دیگران بتوانند جای آنها را پر کنند. از نتیجه به دست آمده رضایت کامل دارم. در نیمه نخست اما نتوانستیم توازن تیمی‌مان را حفظ کنیم ولی در نیمه دوم عالی عمل کردیم. همه بازیکنانم دوست داشتند نقش خودشان را در این نمایش زیبا به بهترین شکل انجام دهند. به عقیده من، این پیروزی می‌تواند اعتماد به نفس همه تیم‌ را بالاتر ببرد.

 

انریکه در مورد گلی که لوییس سوارس به ثمر رساند هم عنوان کرد: پس از آنکه آدریانو مسافت زیادی را دوید و توپ را برای سوارس فرستاد، او نیز گلی بسیار عالی به ثمر رساند. خودش را به موقع به جایی که باید، رساند. این گل از نظر شخصی برای سوارس بسیار روحیه بخش است و برای کل تیم نیز فوق العاده به شمار می‌رود.

 

لوییس انریکه که تابستان گذشته هدایت بارسلونا را به دست گرفته در مورد ادامه روند پیروزی‌های آبی و اناری‌ها هم خاطرنشان کرد: پس از این پیروزی دلیلی نمی‌بینم که بازیکنانم بخواهند خیلی خوشحال باشند زیرا ما تنها تیمی نیستیم که برای قهرمانی می‌جنگیم. از سوی دیگر وقتی می‌بینم هواداران خوشحال هستند لذت می‌برم. این برای ما حیاتی بوده و اتفاقی است که ما را به کسب جام در انتهای فصل خوشبین می‌کند.

 

انریکه در پایان هم در مورد نمایش مسی و هت تریک وی هم گفت: نمی‌خواهم وقتی از فوتبالش لذت می‌برد به او در دیدارهای آینده استراحت بدهم. وقتی مقابل تیم‌هایی بازی می‌کنیم که در خط دفاعی بسیار فشرده بازی می‌کنند، تیم من باید این توانایی را داشته باشد که فضاسازی کرده و از این راه بتواند گلزنی کند. توانایی مسی در انجام این کار یک کار کلیدی برای ما است. او می‌داند چطور باید این مشکل را حل کند.

محمد رضا بازدید : 21 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بارسلونا در ديداري يک طرفه موفق شد لوانته را با نتيجه 5-0 شکست بدهد و فاصله اش با رئال را بار ديگر به يک امتياز برساند.

شاگردان لوئیز انریکه که در این هفته ها در فرم بسیار خوبی قرار دارند، در دیدار امشب هم ‏کاملا برتر از حریف بودند و با یک پیروزی پرگل، بار دیگر در یک امتیازی رئال مادرید قرار گرفتند. ‏

بازی بار برتری آبی و اناری ها آغاز شد و تنها 16 دقیقه از بازی سپری شده بود که نیمار گل اول را به ثمر رساند. ‏حرکت مسی پشت محوطه جریمه لوانته و ارسال او به داخل محوطه شش قدم، با ضربه نیمار همراه شد و توپ از بالای ‏سر دروازه لوانته به شکل جالبی وارد دروازه شد.‏

برتری بارسا ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه یکی دو موقعیت خوب را از دست دادند، مسی در دقیقه 38، اختلاف را به دو ‏گل افزایش داد. اشتباه بازیکن لوانته، توپ را پشت محوطه جریمه این تیم نصیب بارترا کرد و او هم با یک پاس خوب، ‏مسی را تقریبا در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار داد. ضربه ستاره آرژانتینی به گوشه دروازه لوانته رفت ‏و حساب کار 2-0 شد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با همان دو گل به پایان رسید. ‏

نیمه دوم هم با روندی مانند نیمه اول ادامه پیدا کرد. فشار بارسا در این نیمه در دقیقه 59 به ثمر نشست و مسی بار دیگر ‏موفق به گلزنی شد. پاس بوسکتس پشت مدافعان لوانته به پدرو رسید و او هم با پاس در عرض، مسی را صاحب موقعیت ‏کرد. او با یک ضربه راحت، دروازه حریف را گشود.‏

‏5 دقیقه بعد، خطای ایوان لوپز روی نیمار در محوطه جریمه لوانته، بارسا را صاحب یک ضربه پنالتی کرد که مسی، ‏برخلاف جهت حرکت دروازه حریف، آن را تبدیل به گل کرد. ‏

بعد از گل چهارم هم از شدت حملات بارسا کم نشد و در دقیقه 73، لوئیس سوارز که تنها 6 دقیقه از ورودش به زمین ‏سپری می شد، زیباترین گل بازی را به ثمر رساند. نفوذ آدریانو از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه، با ضربه ‏برگردان ستاره اروگوئه ای، حساب کار را 5-0 کرد.‏

در دقایق باقی مانده بازیکنان بارسا همچنان مالکیت توپ را در اختیار داشتند و می توانستند بر تعداد گل های شان اضافه ‏کنند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان پنج گل به پایان رسید.‏

 

-

-

محمد رضا بازدید : 19 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

دو تيم بارسلونا و لوانته، امروز در ورزشگاه نوکمپ شهر بارسلونا به مصاف يکديگر مي‌روند.

بارسلونا در ده بازی اخیر خود موفق به پیروزی شده و به نظر کار راحتی در رساندن این عدد به 11 پیش رو خواهد داشت.

 

بارسلونا

 

شاگردان لوئیس انریکه مارتینز، روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند. آنها با کسب 50 امتیاز از 21 بازی، در رده ی دوم جدول لالیگا قرار دارند و در صورت کسب پیروزی در دیدار امروز، دوباره اختلاف با رئال را به 1 امتیاز می‌رسانند. به نظر نمی‌رسد که آنها کار مشکلی درپیروزی در بازی امروز داشته باشند. از سال 1964، لوانته موفق به کسب پیروزی مقابل بارسا نشده است و انتظار نمی‌رود در دیدار امروز، کار آبی اناری ها به مشکل بر بخورد.

 

لوانته

 

لوانته با کسب 19 امتیاز از 22 بازی، در رده ی هفدهم جدول قرار دارد و تنها 1 امتیاز با منطقه ی سقوط فاصله دارد. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 پیروزی و 3 شکست تجربه کرده اند که می‌توان به پیروزی 4-1 مقابل مالاگا به عنوان یکی از جالب ترین نتایج آنها اشاره نمود. آنها در 58 بازی اخیرشان مقابل بارسا، حداقل یک گل دریافت کرده اند و در مجموع، به صورت میانگین، در هر بازی 3 گل وارد دروازه لوانته شده است.

محمد رضا بازدید : 16 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

من سیتی و آرسنال تمایل دارند راکیتیچ را جذب کنند.

 

راکیتیچ ستاره کروات بارسا که در تابستان گذشته با مبلغی در حدود ۱۸ میلیون یورو راهی نیوکمپ شد، مورد توجه دو تیم من سیتی و آرسنال قرار گرفته است، موندو دپورتیوو آورده است که این دو باشگاه انگلیسی میخواهند در تابستان برای جذب وی رقابت کنند.

 

البته راکیتیچ چندی پیش اعلام کرده بود میخواهد در بارسا بماند و در این تیم موفق باشد.

محمد رضا بازدید : 13 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

آریدو برایدا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا که به تازگی جانشنی اندونی زوبی زارتا شده است، به نظر می رسد برنامه های زیادی برای خرید بازیکنان جدید دارد.

 

برایدا در گفت گویی با پاکو آگیلار سردربیر الموندو بیان کرد: "من به انتخابات ریاست باشگاه فکر نمی کنم و تمام تلاشم برای توسعه بارسلونا است."

 

او در مورد حق پخش تلوزیونی در کشور انگلستان گفت: "بازار نقل و انقالات با این قرارداد جدید تلوزیونی لیگ برتر، بسیار پیچیده می شود. در این صورت هر تیم انگلیسی می تواند حداقل نزدیک 89 میلیون یورو برای نقل و انتقالاتش کنار بگذارد. همین باعث می شود من حسم را در مورد پوگبا یا وراتی بیان نکنم. من صحبت نمی کنم، البته این افتخار است که چنین بازیکنانی را در اختیار داشته باشید، اما من فقط امضا می کنم."

محمد رضا بازدید : 13 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

دو تیم فوتبال بارسلونا و لوانته در هفته بیست و سوم رقابت‌های لالیگا امشب به مصاف هم خواهند رفت.  

 

مسی اگر در این دیدار به میدان برود، برای سیصدمین بار است که پیراهن آبی و اناری‌ها را برتن می‌کند.  

این فوق ستاره فوتبال جهان که از سال ۲۰۰۴ برای کاتالان‌ها به میدان رفته است، موفق شده ۲۶۶ گل به ثمر برساند، رکوردی که به نظر می‌رسد به این زودی‌ها شکسته نشود.  

 

لوئیس انریکه به دنبال کسب یازدهمین پیروزی متوالی‌اش است تا با رکورد پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا برابری کند.  

 

در آن سوی می‌دان، لوانته با پیروزی ۴ بر یک که در هفته گذشته مقابل مالاگا کسب کرده است با روحیه مضاعف در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت، در حال حاضر بارسلونا با ۵۳ امتیاز در رده دوم قرار دارد و لوانته با ۱۶ امتیاز در رده ۱۸ و جزو تیم‌های قعرنشین به شمار می‌آید.  

 

*انریکه: مسی از سیاره دیگری آمده است 

لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا معتقد است لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی تیمش از سیاره دیگری آمده است.  

 

وی در این خصوص گفت: ما بهترین مهاجمان حال حاضر جهان را در اختیار داریم. هیچ تیمی در خط حمله مانند تیم ما قدرتمند نیست.  

 

به نظر من مسی از سیاره دیگری آمده است. او نه تنها در گلزنی تبحر زیادی دارد، بلکه پاس‌های زیبایی نیز به هم تیمی‌هایش می‌دهد.  

 

انریکه در ادامه افزود: هیچ یک از بازیکنان من به دلیل نتایج خوبی که کسب کرده‌ایم، مغرور شده‌اند و خیالشان راحت نیست. ما هنوز ۴ امتیاز کمتر از رئال داریم و به این پیروزی نیاز شدیدی داریم.  

 

هدف ما در این فصل کسب قهرمانی در لالیگا می‌باشد. مانند فصل گذشته تا لحظه آخر مبارزه خواهیم کرد. باید تا لحظه آخر آماده باشیم.  

 

سرمربی اسپانیایی در ادامه افزود: در خوب زمانی از فصل به تیم لوانته برخورد کردیم. البته با تمام این حرف‌ها نمی‌توانیم بگوییم بازی آسانی پیش رو داریم. تیم‌ها ممکن است زمانی که اصلا انتظار نداریم شگفتی خلق کنند.  

 

مطمئنا لوانته در مقابل تیم ما تدافعی بازی خواهد کرد. باید مواظب ضدحملات آن‌ها نیز باشیم.  

 

انریکه در خصوص تغییرات در تیم B بارسلونا گفت: من هیچ چیزی راجع به این تغییرات نمی‌دانم. اصلا دوست ندارم در این مقطع از مربیان خداحافظی کنم. ایزبیو در تیم B کارش را به خوبی انجام می‌داد و به تیم ما نیز کمک زیادی می‌کرد. نمی‌دانم چرا این تصمیم گرفته نشد. رئیس باشگاه باید راجع به این اخراج توضیح دهد. من تنها می‌توانم در خصوص شرایط فوتبال و زمین بازی نظر دهم.  

محمد رضا بازدید : 11 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش مقابل لوانته در هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا با حضور در کنفرانس خبری گفت:

"ما بهترین گزینه‌ها را در خط حمله خود داریم و هیچ تیمی در کارهای هجومی بهتر از بارسلونا نیست. رکوردهای مسی متعلق به کهکشانی دیگر است، نه‌تنها به خاطر گل‌هایی که او به ثمر رسانده بلکه به خاطر پاس‌‌های گل‌هایش، افتخارات فردی و عناوین قهرمانی که با تیم کسب کرده است."

 

وی افزود:

"فوتبال دشوارتر از گذشته شده است و همین موضوع کارهایی که مسی انجام می‌دهد را موثرتر و البته باارزش‌تر نشان می‌دهد. وقتی به روزهای بازیگری خودم نگاه می‌کنم به این فکر می‌کنم که چقدر فوتبال در دوره ما کُندتر بود."

 

انریکه که تیمش در چند هفته اخیر نتایج درخشانی گرفته است، تصریح کرد:

"فکر نمی‌کنم هیچ یک از بازیکنان ما به فکر استراحت کردن باشند. هنوز پشت رئال‌مادرید هستیم و نیاز به کسب امتیاز داریم. هدف ما قهرمانی در لالیگاست و برای رسیدن به این هدف‌ همانند فصل گذشته همه‌جوره خواهیم جنگید. باید تا آخرین لحظه آماده باشیم."

 

تیم بارسلونا در آخرین بازی فصل گذشته لالیگا در نیوکمپ مقابل اتلتیکومادرید متوقف شد و از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر با 53 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا هستند و با رئال‌مادرید صدرنشین یک امتیاز اختلاف دارند.

محمد رضا بازدید : 12 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم بارسلونا روز گذشته پیش از آغاز دادگاه جوزپ ماریا بارتومئو، صحبت هایی در مورد پرونده انتقال نیمار انجام داد.

ژاوی هرناندز، کاپیتان تیم بارسلونا در گفتگو با Catalunya Radio اظهار داشت: "موضوع نیمار به مدت بیش از یک سال در جریان بوده است و صادقانه بگویم که از آن خسته شده ایم. این مسئله ای است که زندگی را برای همه پیچیده می کند. ما چنین چیزهایی را خارج از میدان دوست نداریم و اگر آنها می توانستند هرچه سریع تر این مسئله را حل و فصل کنند خوب می شد. همه ما از این خسته شده ایم."

 

بارتومئو: "من روز گذشته با رئیس صحبت می کردم و موافق بودیم که این مسئله زندگی را برای همه ناراحت می کند، اما فعلاً باید با آن کنار بیاییم."

 

فصـل: "من اخیراً 35 ساله شده ام و فرم خوب سابق را ندارم. با اینحال، همانطور که قبلاً گفته ام، خوشحالم و احساس می کنم که تصمیم درستی برای ماندن اتخاذ کردم. من گفتم که در مورد جدایی فکر کرده ام اما حالا از این نقش جدید لذت می برم. من اینجا در این باشگاه رشد کرده ام و خیلی خوشحالم."

محمد رضا بازدید : 10 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

يک سرماخوردگي بي موقع باعث شد تا آندرس اينيستا تمرين امروز بارسلونا را از دست بدهد و حضورش در بازي مقابل لوانته در هاله اي از ابهام قرار بگيرد.

پس از یک روز تعطیلی، بازیکنان بارسا امروز به تمرینات بازگشتند تا خود را برای بازی فردا مقابل لوانته آماده کنند. دیداری که اگر بارسا در آن به پیروزی برسد، یازدهمین برد متوالی این تیم خواهد بود و بدین ترتیب، لوئیس انریکه از رکورد ده برد متوالی پپ گواردیولا با بارسا پیشی می گیرد.

 

در تمرین امروز، اینیستا به دلیل سرماخوردگی شدید حضور نداشت اما پیکه بدون مشکل به تمرین پرداخت. پیکه روز پنجشنبه به دلیل ضرب دیدگی جزئی کمر، به صورت انفرادی تمرین کرده بود. برای بازی فردا(19.30 به وقت ایران) انریکه از هیچکدام از بازیکنان تیم دوم باشگاه دعوت نکرده است. بارسلونای B وضعیت نامناسبی در دسته دوم دارد و امشب با مربی جدیدش یوردی وینیالس، باید به مصاف دپورتیوو آلاوس برود.

محمد رضا بازدید : 15 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)

http://nuca.comxa.com/up/bc99d6b9938a.jpg

 

گزینه ماتا

بارسا به فکر جذب ماتا در ژانویه 2016 برای تقویت ترکیب تیم

بحث خرید او به عنوان یک بازیکن ارزشمند در حمله و میانه زمین بررسی شده است

 

بارتومئو تخلف مالیاتی را قبول نکرد

قاضی بر روی بازجویی او در پرونده انتقال نیمار تمرکز دارد

ژاوی: "پرونده نیمار خسته کننده شده است"

 

 

پاریسن ژرمن به دنبال جذب دنی آلوز

رئال مادرید - دیپورتیوو

برنابئو بعد از باخت 4-0 برای رونالدو جشن نمی گیرد

محمد رضا بازدید : 20 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

لیست محبوب ترین باشگاه های فوتبال در مجموع دو وب سایت فیسبوک و توئیتر، به صورت زیر است:

 

۱- رئال مادرید: ۸۱.۹ میلیون لایک در فیسبوک، ۱۴.۸ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۲- بارسلونا: ۸۲.۵ میلیون لایک در فیسبوک، ۱۴.۱ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۳- منچستر یونایتد: ۶۵.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۴.۴ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۴- چلسی: ۴۱.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۵.۱ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۵- آرسنال: ۳۲.۴ میلیون لایک در فیسبوک، ۵.۳ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۶- لیورپول: ۲۵.۲ میلیون لایک در فیسبوک، ۳.۹ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۷- بایرن مونیخ: ۲۷.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۱.۸ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۸- میلان: ۲۴.۵ میلیون لایک در فیسبوک، ۲.۴ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۹- منچستر سیتی: ۱۸.۴ میلیون لایک در فیسبوک، ۲.۳ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۰- پاریسن ژرمن: ۱۶.۸ میلیون لایک در فیسبوک، ۱.۹ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۱- یوونتوس: ۱۶.۵ میلیون لایک در فیسبوک، ۱.۶ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۲- بروسیا دورتموند: ۱۲.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۱.۵ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۳- اتلتیکو مادرید: ۱۰.۲ میلیون لایک در فیسبوک، ۱.۴ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۴- تاتنهام هاتسپر: ۶.۲ میلیون لایک در فیسبوک، ۱ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۵- اینتر: ۵.۲ میلیون لایک در فیسبوک، ۷۵۰ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۱۶- المپیک مارسی: ۴.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۱.۳ میلیون دنبال کننده در توئیتر

 

۱۷- آ اس رم: ۴.۵ میلیون لایک در فیسبوک، ۶۵۰ هزار نفر دنبال کننده در توئیتر

 

۱۸- ناپولی: ۳.۴ میلیون لایک در فیسبوک، ۵۱۰ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۱۹- والنسیا: ۲.۳ میلیون لایک در فیسبوک، ۴۹۶ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۰- شالکه: ۲.۴ میلیون لایک در فیسبوک، ۲۶۱ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۱- موناکو: ۲.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۴۱۹ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۲- المپیک لیون: ۱.۹ میلیون لایک در فیسبوک، ۵۶۴ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۳- اورتون: ۱.۹ میلیون لایک در فیسبوک، ۵۱۹ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۴- نیوکاسل: ۱.۵ میلیون لایک در فیسبوک، ۵۱۳ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۵- فیورنتینا: ۱.۲ میلیون لایک در فیسبوک، ۲۵۳ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۶- وست هم یونایتد: ۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۴۰۰ هزار دنبال کننده در توئیتر

 

۲۷- بایر لورکوزن: ۱.۱ میلیون لایک در فیسبوک، ۱۱۲ هزار دنبال کننده در توئیتر

محمد رضا بازدید : 19 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

بررسی آماری بین مثلث آتشین خطوط حمله رئال و بارسا، نشان میدهد در سال ۲۰۱۵، بارسایی ها بهتر کار کرده اند. مسی، سوارز و نیمار از ابتدای سال ۲۰۱۵ که تقریباً ۴۵ روز از آن گذشته است بهتر از بنزما، رونالدو و بیل کار کرده اند.

 

بارسا اگرچه سال جدید را با باخت آغاز کرد ولی بعد از آن به ده برد پیاپی رسید و این بردها را مدیون مثلث خط حمله خود میداند. در طی این مدت سه راس هجومی بارسا، روی هم ۲۴ گل زدند و ۱۸ پاس گل نیز ارسال کردند. در مقام مقایسه رئالی ها که در سال ۲۰۱۵ عملکرد خوبی را بر جای نگذاشته اند، از نظر هجومی نیز مثلث آتش آنها در برابر بارسایی ها ضعیف تر بوده است.

 

به نقل از وبسایت نود؛ مثلث رئالی ها در این مدت فقط ۱۰ گل زده اند و ۶ پاس گل ارسال کرده اند.

محمد رضا بازدید : 10 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا اسپانیا برای توضیح در خصوص اتهامات وارده به وی در موضوع مسئله مالیاتی مرتبط با عقد قرارداد با نیمار در دادگاهی در شهر مادرید حاضر شد.

ه گزارش پایگاه اینترنتی گل ، بارتومئو در قرارداد جنجالی با نیمار که موجب انتقال این بازیکن از سانتوس به بارسلونا شد ، به کلاهبرداری دو هشت دهم میلیون یورویی از دولت اسپانیا متهم شده است.

ساندرو روسل رئیس پیشین باشگاه بارسلونا پس از افشای مبلغ انتقال هشتاد و شش میلیون یورویی نیمار در ژانویه سال دو هزار و چهارده باشگاه را ترک کرد و اکنون همه اتهامات به جانشین وی یعنی بارتومئو وارد شده است. پیشتر اعلام شده بود مبلغ انتقال نیمار به نیوکمپ پنجاه و هفت میلیون یورو است.

بارتومئو حدود ساعت یازده صبح به همراه دو وکیل مدافع خود در دادگاه حاضر شد تا اسناد و مدارک مربوط به عقد قرارداد با نیمار را در دادگاه ارائه کند. مبلغ قرارداد نیمار رکورد نقل و انتقالات در تاریخ باشگاه بارسلونا را شکست.

رئیس باشگاه بارسلونا ضمن اظهار بی‌گناهی در این پرونده مدعی شده مالیات این انتقال جزئی از مبلغ سیزده و نیم میلیون یورویی بوده که در اواخر سال دو هزار و چهارده پرداخت شده است.

جوزپ ماریا بارتومئو نخستین رئیس باشگاه بارسلوناست که در تاریخ این باشگاه به عنوان متهم در دادگاه حاضر شده است.

محمد رضا بازدید : 88 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

نیمار ستاره برزیلی بارسلونا خطاب به جوانانی که می خواهند راه او را در فوتبال ادامه دهند، گفت:

"من از کودکی می خواستم راه کسانی را که بت خودم می دانستم ادامه دهم. من در شرایط شما بودم و به همین دلیل موقعیت شما را خیلی خوب درک می کنم. اگر رویایی در سر دارید، برای رسیدن به آن با تمام وجود تلاش کنید".

محمد رضا بازدید : 10 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

جرارد پیکه در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی اسپانیایی درباره آینده‌اش، اختلاف مسی و انریکه و گواردیولا صحبت کرد.

 

وی اظهار داشت: هر روز بیشتر و بیشتر از این حرفه خوشم می‌آید و دوست دارم به بازی کردن ادامه دهم. به راحتی می‌توانم بگویم که می‌خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم چه در پایان این فصل باشد یا ۶ سال دیگر. به باشگاه دیگری نخواهم رفت.

 

پیکه ادامه داد: مطمئنا لوئیس انریکه بیشتر از مسی مسئولیت دارد. او مربی است. اختلافات در هر تیمی وجود دارد. لوئیس انریکه و مسی با هم درگیری داشتند اما این مسئله متعلق به گذشته است.

 

بازیکن بارسلونا خاطرنشان کرد: گواردیولا می‌داند چگونه بازیکنان را هدایت کند و هیچ کسی مثل او به بازیکنان انگیزه نمی‌دهد. او تأثیرش را در بارسلونا و تمام بازیکنان گذاشت. دوباره تبدیل شدن به بهترین مدافع دنیا به خودم بستگی دارد.

 

وی اضافه کرد: مسی بهترین است. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید آیا نیمار بهتر از او می‌شود یا نه.  اگر بارسلونا فاتح لیگ قهرمانان اروپا نشود، امیدوارم چلسی قهرمان شود. فابرگاس در آن تیم بازی می‌کند و دوست من است.

 

پیکه گفت: رئال مادرید تیمی باورنکردنی است. هر چند آنها عالی بازی نمی‌کنند، دو ماه پیش مردم می‌گفتند این بهترین تیم همیشه است. رونالدو برنده توپ طلا شد و هیچ کس نباید تردیدی در این باره داشته باشد. او به اوج باز می‌گردد.

محمد رضا بازدید : 7 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

جرارد پيکه، مدافع بارسلونا عنوان کرد که رختکن بارسلونا از مسي حساب مي‌برد ولي لوئيس انريکه است که حرف آخر را مي‌زند.

رابطه ی مسی و انریکه در اوایل فصل به مشکل برخورده بود ولی پس از شروع نتیجه گرفتن بارسا و درخشش مسی، به نظر می‌رسد که این دو با یکدیگر مشکلی ندارند.پیکه تایید کرد که این دو با یکدیگر مشکل داشته اند ولی همچنین عنوان کرد که لوئیس انریکه حرف آخر را در تیم می‌زند.

 

او گفت:"مسلما صحبت‌های انریکه بالاتر از مسی قرار می‌گیرد. او مربی است، رئیس تیم است ولی همه در رختکن از لئو حساب می‌برند. در هر تیمی مشکل وجود دارد. لوئیس انریکه و مسی هم به مشکل خوردند ولی این متعلق به گذشته است. مسی بهترین بازیکن تاریخ است."

 

پیکه درباره آینده اش در بارسا گفت:" از فوتبال بازی کردن لذت می‌برم و هر روز بیشتر آن را دوست دارم. با اطمینان می‌گویم که قصد دارد در بارسا فوتبالم را به پایان برسانم. چه در آخر فصل چه 6 سال دیگر. قصد ندارم برای باشگاه دیگری بازی کنم."

محمد رضا بازدید : 13 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

اريک آبيدال، مدافع سابق بارسلونا عنوان کرد که ليونل مسي يک ماشين نيست ولي همچنان يک پديده است.

 مدافع فرانسوی 6 سال در نوکمپ حضور داشت و سال 2013 به موناکو پیوست. با وجود اینکه مسی در دو سال گذشته موفق به کسب توپ طلا نشده، شروع خوبی در سال 2015 داشته و این در حالیست که رونالدو افت شدیدی در طی چند هفته ی اخیر تجربه کرده و اختلاف امتیاز تیمش با بارسا به 1 امتیاز رسیده است.

 

آبیدال در مصاحبه با ESPN گفت:" مسی در صد در صد فرمش است، او امسال در سطحی بوده که همه از او انتظار داشتند. او همچنان در حال گلزنی است و یک پدیده است. بازیکنان بزرگ همیشه بزرگ هستند ولی ماشین نیستند. این برای لئو هم صدق می‌کند ولی وقتی روی فرم باشد، همه چیز به نفع بارسا خواهد بود."

احسان بازدید : 9 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

AS به نقل از Bild می گوید که دورتموند به دنبال فاجعه ای که در رقابت های لیگ امسال رخ داد و اکنون جزو قعرنشینان بوندس لیگا محسوب می شوند، در حال برنامه ریزی است تا در تابستان تعمیرات اساسی در ترکیب تیم صورت دهد.

اما به نظر نمی رسد که تراشتگن یا خدیرا اهداف واقع گرایانه ای باشند، چرا که بارسا تا زمانی که محرومیتش از نقل و انتقالات به پایان نرسیده و توانایی خرید بازیکن جایگزین نداشته باشد، اجازه جدایی صادر نخواهد کرد.

در عین حال خدیرا، به نظر می رسد که با بایرن مونیخ به توافق رسیده باشد و زمانی که قراردادش در تابستان امسال به پایان رسید به تیم پپ گواردیولا منتقل خواهد شد.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 12,077