loading...
بارسایی ها
احسان بازدید : 11 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

شمارش معکوس برای انتخاب بهترین بازیکن جهان در سال 2014 آغاز شده است . لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر سه گزینه نهایی هستند که هر کدام از آنها این شانس را دارد که به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شود.

 

یواخیم لوو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان می گوید که نویر تنها گزینه ای است که شایستگی دست یابی به توپ طلا در 2014 را دارد. او گفت: نویر باورنکردنی است. او هم با تیم ملی آلمان و هم با بایرن مونیخ بهترین بازیها را به نمایش گذاشته است بنابرین باید توپ طلا به او برسد. نویر نشان داده که دروازه بانی استثنایی است. او در این چند سال اخیر توانایی های خود را ثابت کرده است. باید او انتخاب شود.

 

سرمربی ژرمن ها که خود شانس زیادی برای انتخاب به عنوان بهترین مربی سال در 2014 دارد ادامه داد: من براین باورم که نویر تنها گزینه ای است که شایسته توپ طلا در 2014 است.. به جز نویر به هیچ گزینه ای رای نخواهم داد. اگر توپ طلا به نویر نرسد احساس ناامیدی زیادی خواهم کرد.

احسان بازدید : 12 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

روز گذشته نشریات بریتانیایی گزارش دادند که تیکی بگریستین، در صورت انتخاب شدن لاپورتا به عنوان رئیس باشگاه بارسلونا، بار دیگر به عنوان مدیر ورزشی به این باشگاه باز می گردد و گزینه او برای مربیگری نیز مانوئل پیگرینی است.


سرمربی منچستر سیتی در نشست خبری بازی با اورتون در واکنش به این شایعه گفت:" اصلا دوست ندارم در مورد شایعات صحبت کنم. مربیگری بارسا؟ من دو سال دیگر با سیتی قرارداد دارم و در این تیم راحت و خوشحال هستم. دوست دارم به قراردادم با سیتی پایبند بمانم و امیدوارم که همچنان به کارم در این باشگاه ادامه دهم."

احسان بازدید : 16 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

جوزپ بارتومئو طی مصاحبه ای، خبرهای منتشر شده در مورد این که وی به مسی قول داده انریکه اخراج خواهد شد، را بی اساس خواند.

دیشب کانال تلویزیونی TV3، گزارش کرد رئیس بارسا به مسی گفته بعد از بازی فردا عصر آنها مقابل اتلتیکو مادرید، لوئیزانریکه را اخراج خواهد کرد؛ دلیل چنین اقدامی، برهم خوردن روابط بین فوق ستاره آرژانتینی و سرمربی تیم عنوان شده بود. همچنین اعلام شد لیونل مسی از بارتومئو خواسته فرانک ریکارد، که در بین سال های 2003 تا 2008 دو لالیگا و یک لیگ قهرمانان برای باشگاه کسب کرده، را به مسند هدایت تیم بازگرداند، ولی رئیس کاتالان ها ساعاتی پیش در حالی که برای مراسمی مربوط به یونیسف به آمریکا رفته بود، همه این صحبت ها را تکذیب کرده است:

"وقتی در نیویورک فرود آمدم، اخبار را دیدم که کاملا غلط هستند. هیچ کس از من نخواسته کسی را اخراج کنم. درست است که مثل همیشه بعد از بازی به رختکن رفتم، ولی گزارش TV3 بی اساس است. بعد از دیدار با الچه با نیمار، مسی، انریکه و آدریانو صحبت کردم.

"هیچ چیزی در مورد تاریخ انتخابات نمی دانیم. برای جمع بندی نهایی، زمان لازم را داریم. الان تنها هدف مان، کمتر کردن تنش هاست که مدتی است در حول باشگاه می چرخد. می خواستم تا سال 2016 صبر کنیم، ولی همین تنش ها سبب شد موعد انتخابات را جلوتر بکشیم.

"لئو در بارسلونا راضی است. او در اینجا بهترین بازیکن دنیا است. او سال هاست در باشگاه حضور دارد و برای ادامه فصلی خاطره انگیز با هم تیمی های دیگرش، انگیزه لازم را دارد. چند هفته قبل صحبت PSG بود، الان حرف از انگلیسی ها است. او کارش را به طور مناسب انجام می دهد و رهبر تیم ماست. از حضورش در اینجا راضی هستیم. تمام تیم روی شکست اتلتیکو مادرید متمرکز شده است."

احسان بازدید : 13 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

لویس سوارز بازیکن باشگاه بارسلونا که فصل پیش برای لیورپول بسیار درخشان ظاهر شد و عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، این روند را ادامه داد و در دیدار نخست تیم ملی اروگوئه (کشورش) توانست درخشان و بی نهایت تاثیر گذار ظاهر شود.

اما این دیدار برای ایتالیا بود که به یکباره او را به مرکز ثقل حواشی تبدیل کرد و باعث شد وی پس از گاز گرفتن شانه کیلینی که سابقه‌اش را در این کار به رقم 3 رساند، با محرومیت سنگینی مواجه شود، اما گویا وی پس از حضور در میان کاتالان‌ها آرامتر شد و توانسته بی حاشیه بازی کند، به طوریکه به تازگی روی دیگر خود را به نوعی نشان داده است که در آستانه سال نو میلادی 500 هدیه را به بیمارستانی واقع در اروگوئه برای خوشحال کردن کودکان بیمار رسانده است.
سوارز همچنین در این راستا پیامی را هم ارسال کرده که به شرح زیر است. 
"در سال 2015 برای تک تک شما آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم سال فوق العاده‌ای داشته باشید."
"لویس سوارز و خانواده"
احسان بازدید : 11 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

فیفا اعلام کرد به علت حضور 12 بازیکن تیم رئال مادرید در جام جهانی برزیل یک میلیون و 96 هزار یورو به این باشگاه اسپانیایی پرداخت می کند.

در جام جهانی 2014 ، 3 بازیکن رئال در تیم اسپانیا ، 3 بازیکن در تیم ملی پرتغال ، 2 بازیکن در تیم ملی فرانسه و یک بازیکن در تیم های ملی برزیل ، کرواسی ، آلمان و آرژانتین حضور داشتند.

روزنامه آ اس نوشت بیشترین درآمد تیم های باشگاهی از حضور بازیکنان در جام جهانی با یک میلیون و 467 هزار یورو نصیب بایرن مونیخ شد و پس از رئال ، تیم چلسی با یک میلیون و 62 هزار یورو و بارسلونا با یک میلیون و 9 هزار یورو در رده های بعدی قرار گرفتند.

در جام جهانی 2014 ، 396 باشگاه از 57 کشور مبلغی حدود 60 میلیون یورو از فیفا دریافت کردند.هر باشگاهی که بازیکنی در جام جهانی داشته است بابت هر بازیکن 20120 یورو از فیفا دریافت می کند.

احسان بازدید : 20 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

کومان سال ها برای بارسلونا بازی می کرد و گل برتری این تیم در مقابل سامپدوریا در فینال لیگ قهرمانان سال 1992 را نیز خود او با یک ضربه آزاد استثنایی به ثمر رساند. او که سابقه هدایت آژاکس، پی اس وی، فاینورد، والنسیا و بنفیکا را در کارنامه دارد، هم اکنون در انگلستان سرمربی ساوتهمپتون است و با این تیم، نتایج خوبی نیز کسب کرده است. کومان سال 1999، دستیار فان خال در بارسلونا بود.

او که در نشست خبری بازی منچستریونایتد و ساوتهمپتون شرکت کرده بود، در مورد احتمال رفتنش به بارسلونا گفت:" اگر مرا بخواهند بله، به آنجا خواهم رفت. پیش از این نیز فرصت سرمربیگری بارسا را داشتم اما این اتفاق رخ نداد. البته الان زمان مناسبی برای صحبت در این زمینه نیست چرا که بی احترامی به ساوتهمپتون و نیز مربی حال حاضر بارسلونا محسوب می شود. 
من قراردادی با ساوتهمپتون دارم که دوست دارم به آن پایبند باشم. بارسلونا تیمی است که زمانی که شکست می خورد، انواع شایعات و حاشیه ها در مورد آن بوجود می آید. من به این مسائل آگاهم چرا که تقریبا بیشتر دوران فوتبالم در بارسلونا گذشت."
احسان بازدید : 24 شنبه 20 دی 1393 نظرات (0)

 

هفته هجدهم رقابت‌های لالیگا فردا شب با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین مسابقه بارسلونا از ساعت 23 و 30 دقیقه در نیوکمپ میزبان اتلتیکومادرید خواهد بود. دو تیم در حال حاضر با 38 امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم جدول لالیگا قرار دارند و این بازی برای دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این در حالی است که رئال مادرید با یک بازی کمتر با 39 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و دو تیم در صورت پیروزی می‌توانند موقتا صدرنشین شوند.

اتلتیکومادرید در حالی به این بازی می‌رود که هفته گذشته توانست در رقابت‌های کوپا‌دل‌ری مقابل رئال مادرید به پیروزی برسد و بارسلونا نیز با پیروزی پنج بر صفر مقابل الچه در این شرایط بحرانی باشگاه توانسته روحیه بگیرد.

در سایر مسابقات فردا شب آلمریا از ساعت 14 و 30 دقیقه پذیرای سویا خواهد بود. اتلتیک بیلبائو نیز از ساعت 19 و 30 دقیقه با الچه دیدار می‌کند.

گرانادا نیز از ساعت 21 و 30 دقیقه به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

احسان بازدید : 29 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (2)

 

پس از اینکه شب گذشته (دوشنبه) خبر اخراج آندونی سوبی‌سارتا، مدیرورزشی باشگاه بارسلونا پس از 4 سال فعالیت در این سمت از سوی خوسپ ماریا بارتومئو اعلام شد کارلس پویول، دستیار سوبی‌سارتا هم بلافاصله پس از گذشت تنها 3 ماه و نیم از آغاز فعالیتش در این پست از سمت خود استعفا کرد.

حالا روزنامه «موندو دپورتیوو» اسپانیا گزارش داد در صورتی که بارسلونا موفق نشود در 2 بازی بعدی خود مقابل الچه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا و دیدار شنبه برابر اتلتیکو مادرید در لالیگای اسپانیا به پیروزی برسد لوئیس انریکه هم به سرنوشت سوبی‌سارتا دچار خواهد شد و از سمت سرمربیگری آبی‌و‌اناری پوشان کنار گذاشته خواهد شد.
بر اساس این گزارش‌ها همچنین از لوئیس انریکه خواسته شده تا با بازیکنان خود رابطه بهتری داشته باشد. این موضوع در پی متشنج شدن رابطه این مربی با ستاره آرژانتینی تیمش مطرح شد.
لیونل مسی که یکی از مهره‌های کلیدی بارسا به حساب می‌آید یک‌شنبه شب در شکست خارج از خانه این تیم برابر رئال سوسیه‌داد، به همراه بازیکنانی همچون نیمار، دنی آلوز و جرارد پیکه در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در نیمه دوم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، روز گذشته (دوشنبه) در تمرینات آبی‌واناری‌ها شرکت نکرد.
احسان بازدید : 12 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

 

در نظر سنجی این روزنامه هواداران کاملا طرف لیونل مسی را گرفتند. در چند روز گذشته رابطه این بازیکن با لوئیز انریکه شکر آب شده است. 

در سوالی‌ که sport پرسیده بود هواداران باید می‌‌گفتند که آیا مسی را لایق یک جایگاه "خاص" در رختکن باشگاه می‌‌دانند یا نه که 67% از هواداران به این سوال جواب بله دادند. 

در سوال دیگری از آنها پرسیده شده بود در دعوا میان مسی و انریکه چه کسی‌ پیروز خواهد شد که 93% رای به مسی دادند. 70% از هواداران بارسلونا هم اعتقاد دارند که مسی به خوبی‌ از طرف کادر فنی‌ مراقبت نمی‌‌شود و رفتار درستی‌ با وی صورت نگرفته است. همچنین 80% از هواداران هم نیمکت نشینی مسی را در بازی با سوسیداد اشتباه می‌‌دانند.

mha10 بازدید : 7 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

دیشب خوان لاپورتا از طریق فیسبوک نشان داد که آینده وی به باشگاه بارسلونا مرتبط است.

به گزارش SPORT چاپ کاتالونیا، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در سال آینده برگزار می‌‌شود اما هواداران دوست دارند این اتفاق زود تر رخ دهد. حالا لاپورتا در صفحه فیسبوک خود نشان داد که آینده وی به بارسلونا مرتبط است.

 

او که بین سال‌های 2003 تا 2010 مدیر باشگاه بود و دیشب اشعار مارتی پول، یکی‌ از نزدیکان پپ گواردیولا را منتشر کرد و در کنار آن عکسی‌ از پیراهن بارسلونا منتشر کرد و نوشت: " فرا تر از یک باشگاه."

 

در یکی‌ از بیت‌های این شعر آماده است: "حالا در حال نخ کردن سوزن هستم. نمی‌‌گویم چرا اما می‌‌خواهم نوسازی کنم."

mha10 بازدید : 8 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (1)

دیشب خوان لاپورتا از طریق فیسبوک نشان داد که آینده وی به باشگاه بارسلونا مرتبط است.

به گزارش SPORT چاپ کاتالونیا، انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا در سال آینده برگزار می‌‌شود اما هواداران دوست دارند این اتفاق زود تر رخ دهد. حالا لاپورتا در صفحه فیسبوک خود نشان داد که آینده وی به بارسلونا مرتبط است.

 

او که بین سال‌های 2003 تا 2010 مدیر باشگاه بود و دیشب اشعار مارتی پول، یکی‌ از نزدیکان پپ گواردیولا را منتشر کرد و در کنار آن عکسی‌ از پیراهن بارسلونا منتشر کرد و نوشت: " فرا تر از یک باشگاه."

 

در یکی‌ از بیت‌های این شعر آماده است: "حالا در حال نخ کردن سوزن هستم. نمی‌‌گویم چرا اما می‌‌خواهم نوسازی کنم."

تعداد صفحات : 16

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 12,083