loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 6 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ستاره سابق تیم ملی برزیل اعتقاد دارد که نیمار رکورد تعداد گل پله را خواهد شکست.

روماریو بازیکن 50 ساله و قهرمان جام جهانی 1994، در گفت و گویی بیان کرد که ستاره بارسلونا که برای تیم ملی برزیل هم در جام جهانی پیش از مصدومیتش در تابستان درخشید، رکورد تعداد گل پله را خواهد شکست.

روماریو اعتقاد دارد که رکورد ماندگار تعداد گل برزیل که در اختیار پله است، توسط نیمار شکسته خواهد شد. او گفت: نیمار بسیار جوان است و می تواند به بهترین گلزن تاریخ برزیل شود.

نیمار جونیور مهاجم 23 ساله برزیلی است که در اوکراین متولد شد. او بارها عنوان بهترین گلزن مسابقات متفاوتی که در آن ها شرکت کرد را به دست آورد.

محمد رضا بازدید : 13 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

روزنامه مارکا

 

 

به سمت مرحله یک چهارم مثل قهرمانان

 

اوج عذاب / ۵۵ هزار چولویی که سیمئونه می خواست از تیمشان حمایت کردند

 

اتلتیکو در در آخرین پنالتی از ضربات پنلاتی پس از یک بازی ابهام آمیز ، لورکوزن را حذف کرد

 

اوبلاک پس از مصدومیت مویا ستاره شد  / آردا جادو کرد

 

بهترین دوست بیل / آشتی بازیکن ولزی با گل با بازگشت مودریچ همراه شد

 

 

بارسا، فقط تو ماندی / بارسا می تواند برای هشتمین سال پیاپی به مرحله یک چهارم برسد

 

 

روزنامه موندو دپورتیوو

 

 

شهر تنهایی


بارسا حواس خود را از ال کلاسیکو پرت می کند تا روی صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برای هشتمین سال پیاپی تمرکز کند

 

لوئیز انریکه به انگلیسی ها علیرغم پیروزی در دور رفت اعتماد ندارد

 

کریستیانو منتظر حمایت از سوی فلورنتینوست

 

نیمار با هفته جنگ شوخی کرد

 

 

سرود اتلتیکو به مرحله یک چهارم با ابهام

 

 

روزنامه اسپورت اسپانیا

 

 

شروع رویایی از امروز

 

هفته سر نوشت ساز بارسلونا در لیگ قهرمانان و لالیگا از راه رسید

 

نگاه آبی اناری ها برای صعود به مرحله ی یک چهارم پایانی در دیدار امشب

 

لوییس انریکه: بازی محافظه کارانه بسیار خطرناک خواهد بود

 

پپ گواردیولا امشب در نیوکمپ بیننده دیدار بارسلونا است

 

بارسلونا - رئال مادرید: 4 روز دیگر

 

 

لوییس سوارز: پیروزی 5-0 بارسلونا را به یاد دارم

 

 

روزنامه آ.اس

 

 

چه صعودی!

 

تورس پنالتی کلیدی را زد و آردا و هواداران تیم را به جلو کشیدند

 

آنچلوتی به دنبال کسب تجربه در ال کلاسیکو نیست / ۳-۳-۴ با بی بی سی

 

 

پلگرینی:" می خواهم مقابل بارسا تن به تن بازی کنیم"

 

محمد رضا بازدید : 8 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

لوئیس انریکه سرمربی 44 ساله بارسلونا لیست 18 نفره تیمش برای دیدار مقابل منچستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرده است.

 

این لیست 18 نفره به شرح زیر می باشد:

ترشتگن - براوو - آلوز - پیکه - بارترا - متیو - ماسکرانو - آدریانو - اینیستا - سرجی روبرتو - ژاوی - راکیتیچ - رافینیا - پدرو - نیمار - سوارز - مسی

محمد رضا بازدید : 8 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

لوئیز سوارز معتقد است پیروزی در ال‌کلاسیکوی هفته آینده برای بارسلونا همان قدر مهم است که پیروزی در یک فینال. مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که برای دومین بار حضور در جدال معروف کاتالان‌ها و کهکشانی‌ها را تجربه می‌کند، در این خصوص اظهار داشت: شما باید از این بازی لذت ببرید و روی اینکه چگونه می‌توانید بهترین بازی ممکن را برای رسیدن به پیروزی انجام دهید، تمرکز کنید.

 

وی افزود: چنین بازی‌‌هایی تأثیر فراوانی روی وضعیت روانی بازیکنان می‌گذارند. از نظر انگیزه و اعتماد به نفس این بازی‌ها شما را در وضعیت خوبی قرار می‌دهند و ما امیدواریم که این بازی برای تماشاگران یک نمایش تماشایی از آب در آید.

 

سوارز با اشاره به پیروزی 5 بر صفر به یاد ماندنی بارسلونا در ال‌کلاسیکوی سال 2010 که در آن زمان ژوزه مورینیو هدایت کهکشانی‌‌ها را برعهده داشت، ادامه داد: من آن بازی که بارسلونا 5 بر صفر رئال مادرید را شکست داد را به یاد دارم چون در استادیوم بودم. خاطره چنین اتفاقاتی تا مدت‌ها در یادها می‌ماند. اینکه هواداران چگونه برد تیم‌شان را جشن گرفتند و بازیکنان در زمین بازی خوشحالی کردند. آن بازی باور نکردنی بود.

 

مهاجم پیشین لیورپول درباره نقاط ضعف رئال مادرید هم عنوان کرد: مسلماً رئال مادرید همیشه رئال مادرید است. لازم نیست چیز دیگری درباره این تیم بگویید چون همه کیفیت این تیم و بازیکنانش را می‌شناسند اما این تیم در عین حال که در خط حمله و میانی توانایی زیادی دارد در خط دفاعی هم نقاط ضعفی دارد که ما باید از آنها برای ضربه زدن به این تیم استفاده کنیم.

محمد رضا بازدید : 10 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ستاره سابق بارسلونا به انتقاد از کریستیانو رونالدو پرداخت و عنوان کرد این ستاره پرتغالی به لیونل مسی حسودی می‌کند.

 

هریستو استویچکف، ستاره سابق بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو به بررسی این دیدار پرداخت. او به روزنامه مارکا گفت: هیچ کسی توانایی دو تیم را زیر سوال نمی‌برد. این دیدار اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و مطمئن هستم بازی زیبایی خواهد شد. چیزی که در این چند دیدار از رئال و بارسا دیدم آمادگی لیونل مسی و افت کریستیانو رونالدو بوده است. مسی شرایط خیلی خوبی دارد و به نظر من اگر بازی‌های یکی، دو ماه اخیر خود را در ال‌کلاسیکو تکرار کند بارسا را به گل خواهد رساند. او در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. مسی در حال حاضر بهتر از رونالدو است. مسی الان در شرایطی قرار دارد که پله و کرایف قرار داشتند. چیزی که درباره رونالدو مشخص است این است که رونالدو به مسی حسودی می‌کند و وقتی مسی بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد، رونالدو تمرکزش را از دست می‌دهد.

 

استویچکف در ادامه گفت:‌ وقتی هواداران رئال مادرید رونالدو را هو می‌کنند، او نباید واکنش منفی نشان دهد. رونالدو وارد حاشیه شده است و این برای رئال قبل از ال‌کلاسیکو خوب نیست. مردم حق دارند بازیکنان تیم را هو کنند و سوت بزنند. رونالدو نباید از این موضوع ناراحت باشد. 99 درصد فوتبالیست‌ها ناراحت نمی‌شوند وقتی تماشاگران به آنها اعتراض می‌کنند.

 

وقتی گرت بیل در بازی برابر لوانته گلزنی کرد، کریستیانو رونالدو ناراحت شد چرا خودش گلزنی نکرده است. این موضوع با تعجب کارشناسان فوتبال روبه‌رو شده است.

 

استویچکف با انتقاد از رونالدو گفت:‌ کدام بازیکن است که از گل زدن بازیکن هم‌تیمی‌اش ناراحت شود؟ این یک خودکشی بود که رونالدو از گلزنی تیم خوشحالی نکرد. او تنها به خودش فکر می‌کند و این اصلا خوب نیست. درباره ال‌کلاسیکو هم باید بگویم که فکر نمی‌کنم این بازی بدون گل تمام شود و این بازی یک تیم برنده دارد.

محمد رضا بازدید : 9 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

بلیط های الکلاسیکوی یکشنبه تمام شده است و حالا بلیط ها در بازار سیاه به فروش می رسند.

 

در حقیقت قیمت بلیط ها در حال حاضر تا هزار یورو هم بالا رفته که رقمی نجومی به نظر می رسد.

محمد رضا بازدید : 13 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

 بازیکنان تیم فوتبال بارسلونا قبل از رویارویی با منچستر سیتی تمرینات شاداب و بانشاطی را برگزار کردند.

 

در این تمرین بازیکنان بارسا به شوخی با یکدیگر پرداختند که شوخی نیمار و سوارز مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

محمد رضا بازدید : 12 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

رونالد کومان سرمربي هلندي ساوتهمپتون، موفق شده اين تيم را با وجود اينکه 4 بازيکن سرشانسش را در تابستان از دست داد، در رقابت براي صعود به ليگ قهرمانان حفظ کند.

 

 ساوتهمپتون با هدایت کومان، دو روز پیش موفق شد چلسی را در استمفورد بریج متوقف کرده و امیدهایش برای قرار گرفتن بین 4 تیم بالای جدول را همچنان زنده نگاه دارد. او که سابقه پوشیدن پیراهن بارسلونا را در کارنامه دارد و همراه این تیم 4 بار قهرمان لالیگا و یک بار قهرمان اروپا شده، همواره از آرزوی خود برای هدایت بارسلونا سخن گفته است. 

 

کومان در مصاحبه با رادیو کوپه در همین رابطه گفت:" همه از سابقه حضور من در بارسلونا مطلعند و می دانند که این باشگاه برای من چه معنایی دارد. این یک حقیقت است که دوست دارم روزی سرمربی بارسلونا شوم اما شاید الان زمان مناسبی برای صحبت در این مورد نباشد." 

 

وقتی از کومان در مورد شایعه پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی به او برای جایگزینی پیگرینی سوال شد، گفت:" من با بگریستین، مدیر ورزشی این تیم رابطه خوبی دارم و باهم دوستیم. در بارسلونا از یکدیگر خاطرات خوبی داریم. او شماره تلفن من را دارد."

محمد رضا بازدید : 12 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

قيمت 111 يورويي بليط ال کلاسيکو که از سوي باشگاه بارسلونا براي هواداران رئال مادريد در نظر گرفته شده، عصبانيت شديد آنها را به دنبال داشته است.

 

 111 یورو برای بدترین قسمت ورزشگاه نوکمپ، جایگاهی نزدیک به آسمان که دید خوبی نیز به زمین بازی ندارد.بخش اعظم از 500 هواداری که یکشنبه آینده به نوکمپ خواهند رفت تا مشوق تیم خود باشند، با مطلع شدن از قیمت بلیط، اعتراض خود را به خبرنگاران نشان دادند. 

 

آنها به کنایه می گفتند:" بالاخره نفهمیدیم قیمت واقعی خرید نیمار چقدر بوده اما گویا این ما هستیم که تاوان دادگاهی شدن های مدیران بارسا را می دهیم." 

 

سال گذشته این هواداران برای مشاهده بازی تیمشان در نوکمپ، 89 یورو پرداخت کرده بودند.22 یورو کمتر از امسال. جالب است بدانید که باشگاه رئال مادرید، در بازی رفت که در برنائبو برگزار شد، برای هواداران بارسا بلیط های با قیمت 70 یورو در نظر گرفته بود.

محمد رضا بازدید : 11 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

لئو مسي در سال 2015 اوجگيري فوق العاده اي داشته و با زدن گل هاي متوالي، موفق شده فاصله خود با رونالدو در جدول گلزنان را از بين برده و حالا با دو گل بيشتر، آقاي گل لاليگا باشد.

لئو مسی تاکنون 397 گل برای بارسلونا در بازی های رسمی به ثمر رسانده و در صورت زدن سه گل در بازی امشب مقابل منچسترسیتی، می تواند آمار استثنایی 400 گل زده برای بارسا را به ثبت برساند.

 

 16 فوریه 2013 بود که مسی با زدن دو گل به گرانادا در برتری 2-1 بارسا، سیصدمین گل خود با پیراهن آبی و اناری را به ثمر رساند. مسی 16 ژانویه 2010 با زدن دو گل به سویا، تعداد گل های خود برای بارسا را به عدد 100 رسانده بود.

 

دویستمین گل مسی برای باشگاه کاتالانی نیز در تاریخ 2 نوامبر 2011 مقابل ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان به ثبت رسید. مسی در آن روز با یک هت تریک خودش را در بارسا 200 گله کرده بود.

این فوق ستاره تا سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد و از همین حالا می توان متصور بود که او تعداد گل هایش برای بارسلونا را تا 500 گل نیز افزایش دهد.

محمد رضا بازدید : 13 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا با حمایت از نیمار عنوان کرد تیمش برای یک فوتبال هجومی برابر منچسترسیتی به میدان خواهد رفت.

 

بارسلونا در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه پذیرای منچستر‌سیتی است.

 

بارسلونا در بازی رفت موفق شده با نتیجه 2 بر یک در خانه منچستر‌سیتی پیروز شود تا کارش برای بازی برگشت راحت‌تر شود.

 

لوئیس انریکه سرمربی 44 ساله بارسلونا پیش از دیدار تیمش برابر منچسترسیتی در نشست خبری شرکت کرد و گفت:‌ با تیمی بزرگ بازی داریم. تیمی که تمام بازیکنانش به خوبی با جو لیگ قهرمانان اروپا آشنا هستند و می‌دانند چطور باید با حریفانشان رقابت کنند. در مرحله گروهی دیدیم که آنها توانستند در ورزشگاه المپیکو رم را حذف کنند و با 2 گل حریف خود را شکست دهند. به خوبی می‌دانیم که نتیجه بازی رفت نمی‌تواند به تنهایی تیمی را به مرحله بعد برساند.

 

او گفت: باید کاملا مراقب بازیکنان سیتی خصوصا آگوئرو باشیم. ما در خانه بازی می‌کنیم و هوادارانمان ما را تنها نخواهند گذاشت. حضور هواداران در بازی فردا شب به ما کمک خواهد کرد تا نتیجه خوبی برابر منچسترسیتی بگیریم. به هیچ وجه نمی خواهیم برابر منچسترسیتی بازی تدافعی را به نمایش بگذاریم. می‌دانیم که اگر برای دفاع کردن به زمین برویم، به مشکل خواهیم خورد و به همین خاطر می‌خواهیم با تمام توان برابر سیتی به میدان برویم.

 

سرمربی بارسلونا درباره انتقادهایی که این روزها از نیمار مهاجم برزیلی تیمش می‌شود گفت: ‌برای یک بازیکن امکان‌پذیر نیست که در تمام بازی های فصل 100 درصد آماده باشد. شما توقع دارید نیمار در هر بازی بدرخشد، گلزنی کند و پاس گل بدهد در حالی که او نیز خسته می‌شود و در خیلی از بازی‌ها نمی‌تواند بازی همیشگی خودش را به نمایش بگذارد. او در این فصل بازی‌های خوبی برای ما به نمایش گذاشته ولی این موضوع را رد نمی‌کنم که در بازی های قبلی دچار افت شده است. در کل از شرایط او در بارسا راضی هستم. او در این فصل بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. من مربی تیم هستم و باید در هر بازی بهترین ترکیب را برای تیمم انتخاب کنم. تمام بازیکنانم را زیر نظر دارم. من از وضعیت هر سه مهاجم تیمم راضی هستم. نیمار، سوآرس و لیونل مسی در همه بازی‌های ما در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند. ولی این را هم بپذیرید که آنها نمی‌توانند در هر بازی هت تریک کنند. همکاری خوبی که از ابتدای فصل می‌خواستیم را بازیکنانم پیدا کردند و این باعث شده بازی به بازی بهتر شویم.

 

بارسلونا در بازی رفت با دو گل لوئیس سوآرس توانست نیمی از راه صعود را طی کند. مربی اسپانیایی بارسلونا درباره احتمال درخشش سوآرس گفت: اگر لوئیس بتواند همانند بازی رفت بدرخشد خیلی خوب می‌شود. به او در بازی برگشت نیاز داریم. دوست داریم خیلی زود در بازی چهارشنبه شب گلزنی کنیم و دیگر نگرانی بابت بازی نداشته باشیم.

 

انتقال پوگبا به بارسلونا دشوار به نظر می‌رسد زیرا آن ها تا سال 2016 از خرید بازیکن محروم هستند. انریکه نیز به این اخبار عکس العمل زیادی نشان نداده است. انریکه درباره این مسئله گفت: من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم و نمی‌توانم آن ها را کنترل کنم. من بر روی شرایط حال حاضر تیم تمرکز می‌کنم.

 

با مصدومیت بوسکتس، خط هافبک بارسلونا داغ‌ترین مسئله کنفرانس مطبوعاتی انریکه بود. او درباره شرایط خط هافبک خود گفت: ما چند گزینه برای جایگزینی بوسکتس داریم. روبرتو، ژاوی، راکیتیچ و ماسکرانو می توانند در آن پست بازی کنند.

 

آِینده پدرو در بارسلونا نیز در هفته‌های گذشته یکی از مباحث مهم این تیم بوده و به نظر می رسد این هافبک ازشرایط خو در بارسلونا رضایت ندارد. با آمدن لوییز سوارس به بارسلونا مسی و نیمار و سوارس گزینه‌های اصلی برای خط حمله این تیم هستند و پدرو فرصت کمی برای بازی دارد. سرمربی بارسا در حمایت از پدرو گفت: پدرو توانایی های خاصی دارد. او همواره قدرت دریبل زنی و گل زنی و سرعت تیم را افزایش می‌دهد. او همواره آماده رقابت است.

 

بارسلونا به مقطع حساسی از فصل نزدیک می‌شود که باید در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان به دیدار منچسترسیتی برود و 4 روز پس از آن در لیگ با رئال مادرید دیدار می‌کند و پس از آن باید در فینال کوپادل‌ری برابر بیلبائو قرار بگیرد. انریکه در ادامه گفت: مهم است که تمرکز خود را حفظ کنیم. اکنون بر روی لیگ و لیگ قهرمانان تمرکز می‌کنیم. جام حذفی می‌تواند تا 4 یا 5 روز قبل از فینال صبر کند.

 

بارسلونا در پایان درباره بازی با رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش‌رو گفت: ما با صدرنشینی به این دیدار رسیدیم وشرایط مان ایده آل است، البته که می‌خواهم بگویم با وجود دیدار حساس‌مان برابر تیم عالی منچسترسیتی و همچنین بازی ال کلاسیکو در یک شنبه آینده من هفته پیش رو را مهم‌ترین هفته این فصل نمی‌دانم.

محمد رضا بازدید : 10 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

آندرس اینیستا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش و منچسترسیتی در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که کاتالان‌ها میزبان آن خواهند بود به حریف انگلیسی هشدار داد شب سختی را در ورزشگاه نوکمپ تجربه خواهند کرد.

 

بارسلونا در شرایطی از منچسترسیتی پذیرایی می‌کند که در بازی رفت در انگلیس موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد تا امشب کار آسان‌تری برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی داشته باشد.

 

اینیستا اما تأکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش بازی فردا شب را ساده فرض نمی‌کنند و تمام تلاش خود را برای یک‌سره کردن شاگردان مانوئل پیگرینی انجام می‌دهند.

 

او گفت: ما فردا شب باید به شیوه‌ای قاطعانه به میدان برویم و بازی کنیم. باید مدت زیادی مالک توپ باشیم تا منچسترسیتی را عذاب بدهیم و این تیم را مجبور کنیم دنبال توپ بدود.

 

اینیستا افزود: ما باید مهارت زیادی به خرج دهیم و با حداکثر توانایی‌مان بازی کنیم. در عین حال باید تلاش کنیم تا موقعیت‌های منچسترسیتی را به حداقل برسانیم. اگر این کار را انجام ندهیم منچسترسیتی می‌تواند به اهدافش برسد. باید بازی را که فکر می‌کنم بازی سختی از آب در خواهد آمد را کنترل کنیم.

 

تیم‌های بارسلونا و منچسترسیتی فرداشب (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می‌روند.

محمد رضا بازدید : 13 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی بارسلونا این ادعا که رابطه خوبی با نیمار ندارد را رد کرده است .

 

نیمار به تعویضش در جریان بازی بارسا با ایبار واکنش تندی نشان داد و همین باعث شده شایعه به هم خوردن رابطه این بازیکن با انریکه شکل بگیرد . 

 

لوئیز انریکه در کنفرانس خبری امروز خودش گفت :" غیر ممکن است که یک بازیکن در طول فصل همیشه 100 درصد آماده باشد ولی من در کل از نمایش های نیمار در این فصل راضی هستم .

 

من مربی تیم هستم و طبیعتا ترکیب را هم من انتخاب می کنم . ایده های من مشخص است و قصد ندارم از کارهایی که تا به حال انجام دادم دست بکشم. فکر می کنم مسی، نیمار و سوارز در این فصل عملکرد درخشانی داشتند ولی همه آن ها نمی توانند در یک بازی هت تریک کنند ."

محمد رضا بازدید : 11 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی برزیل از کاهش تعداد بازیکنان تکنیکی این کشور نگران است .

دونگا مهاجم بارسلونا را تنها ستاره حال حاضر فوتبال کشورش می داند .

 

دونگا به Sport Tv گفته است :" فوتبال برزیل همیشه بازیکنانی در اروپا داشت که گل های زیادی می زدند و تاثیر زیادی روی تیم ها شان می گذاشتند ولی در حال حاضر چنین بازیکنانی نداریم . ما فوتبالیست هایی مثل رونالدو و ریوالدو پرورش می دادیم ولی الان چنین بازیکنانی در پرتغال و هلند پیدا می شوند .

 

در حال حاضر نیمار تنها ستاره فوتبال برزیل است . این نگران کننده است ولی ما باید صبور، آرام و محکم باشیم . "

 

نیمار 23 ساله در این فصل برای بارسلونا 26 گل بثمر رسانده است .

تعداد صفحات : 16

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 12,086