loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 10 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

ژاوی هرناندس 35 ساله که این فصل کمتر از گذشته در ترکیب بارسا قرار می گیرد در دیدار این هفته تیمش برابر ایبار برای هفتصد و پنجاهمین بار در ترکیب تیم کاتالانی به میدان رفت.

 

ژاوی اینبار در نیمه دوم جای ایوان راکیتیچ را گرفت تا رکورد خود به عنوان بیشترین بازی در بارسلونا را بهتر کند.

 

ژاوی اولین بازی خود را سال 1998 برای بارسلونا انجام داد و وی در این سال ها 57 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

محمد رضا بازدید : 9 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

داوید ویا ، بازیکن سابق بارسلونا که در حال حاضر در نیویورک سیتی توپ می زند گفت که آبی و اناری ها خیلی بالاتر از رئال مادرید قرار دارند.

 

 وی گفت :" بارسلونا را خیلی بالاتر از رئال مادرید می بینیم. بازیهای اخیرشان بی نظیر بود و ترمز رئال مادرید کشیده شد. در ماه های قبل تر برعکس بود. هر دو تیم تیمهای بزرگی هستند. در حال حاضر بارسلونا یک امتیاز جلوتر است. "

 

ویا در ادامه بیان کرد :" نمی دانم که ال کلاسیکو زیباترین بازی دنیاست یا نه اما مهمترین بازی هر بازیکن به شمار می رود. کل دنیا برای تماشای این بازی متوقف می شود. اولین بازی من در پیروزی معروف 5-0 بود که دو گل به ثمر رساندم. این بار از آمریکا بارسلونا را تشویق خواهم کرد."

 

بازیکن سابق اتلتیکو ، والنسیا و بارسلونا بیان کرد :" وقتی در بارسلونا بودم هم دلم برای بازیهای اسپورتینگ یا والنسیا تنگ می شد چرا که در همه تیمهایی که در آنها حضور داشته ام احساس آرامش می کردم. اما بازی 5-0 به یاد ماندنی ترین بازی دوران فوتبالم بود و سخت است که آن بازی تکرار شود."

محمد رضا بازدید : 9 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

پپ گواردیولا ، سرمربی بایرن مونیخ در روزهای استراحت خود به اسپانیا برگشته است و بازی امشب اتلتیکو - بایر لورکوزن و بازی فردا شب میان بارسا و منچسترسیتی را از نزدیک تماشا خواهد کرد.

 

بازگشت گواردیولا به نیوکمپ می تواند اتفاق جالبی برای هواداران بارسا باشد.  گواردیولا در جایگاه ویژه نخواهد نشست.

 

گفتنی است که بایرن مونیخ هفته گذشته هفت گل به شاختار دونتسک زد.

محمد رضا بازدید : 17 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

رونالد کومان ستاره اسبق باشگاه بارسلونا به تمجید از مسی پرداخته است و او را رهبر بی چون و چرای بارسلونا دانسته است.

 

کومان می گوید: وقتی به بررسی بازی بارسلونا می پردازیم مشاهده می کنیم که باشگاه بارسلونا در زمان روی فرم بودن لیونل مسی بهتر نتیجه گرفته است. او همیشه تمام توان خود را برای بارسلونا به کار می گیرد تا این تیم موفق شود.

 

کومان در آخر در مورد ال کلاسیکو گفته است: احساس می کنم بارسلونا در ال کلاسیکو پیروز شود، زیرا آن ها بسیار عالی بازی می کنند. از طرفی دیگر تیم رئال مادرید این روزها در بردن مسابقات به مشکل خورده است که تلاش می کند هرچه سریع تر از این وضعیت خارج شود.

محمد رضا بازدید : 14 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

در شب آخر از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 23:15 چهارشنبه به وقت تهران دو دیدار به طور همزمان برگزار می‌شود که در یکی از این بازی‌ها بارسلونا در حالی در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای منچسترسیتی است که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک نماینده انگلیس را شکست داده است.

 

آبی‌ و‌ اناری پوشان کاتالونیا در شرایطی پا به این دیدار می‌گذارند که در 16 بازی اخیر خود 15 پیروزی کسب کرده‌اند و تنها با نتیجه یک بر صفر مقابل مالاگا تن به شکست داده‌اند و صدر جدول رده‌بندی لالیگای اسپانیا را هم از رقیب سنتی خود یعنی رئال‌مادرید پس گرفتند. شاگردان لوئیس انریکه با پیروزی 2 بر صفر در خانه ایبار در هفته بیست‌و‌هفتم لالیگا به دیدار منچسترسیتی می‌روند.

 

در سویی دیگر منچسترسیتی وضعیت آنچنان خوبی ندارد چرا که در سه دیدار اخیرش در لیگ برتر دو شکست را متحمل شده و تنها مقابل لسترسیتی به پیروزی رسیده است. شاگردان مانوئل پیگرینی در حال حاضر با 58 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارند و به شدت جایگاه‌شان از سوی آرسنال و منچستریونایتد در خطر است. منچسترسیتی با قبول شکست یک بر صفر در خانه برنلی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر به اسپانیا سفر کرده به امید اینکه بتواند مقابل بارسلونایی که در اوج است، دست به کار بزرگی بزند.

 

بارسلونا، قهرمان چهار دوره لیگ قهرمانان اروپا در این بازی به دنبال این است تا برای هشتمین فصل متوالی به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برسد. آنها تاکنون در مسابقات لیگ قهرمانان مقابل تیم‌های انگلیسی در ورزشگاه نیوکمپ رکورد 16 پیروزی، 11 تساوی و 2 شکست را در کارنامه‌شان به ثبت رسانده‌اند.

 

در حالی که بارسلونا برای یازدهمین فصل متوالی در مرحله یک‌هشتم نهایی حضور یافته منچسترسیتی دومین حضورش را در این مرحله از مسابقات تجربه می‌کند. آنها فصل گذشته در همین مرحله و در اولین حضورشان در این دور از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا توسط بارسا حذف شدند.

 

بارسا در این بازی سرخیو بوسکتس و توماس ورمالن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که لوئیس انریکه در پیروزی 2 بر صفر برابر ایبار به ماسچرانو، اینیستا و ژاوی استراحت داد. در مقابل یحیی توره ساحل‌عاجی محرومیتش را پشت‌سر گذاشته و می‌تواند در نیوکمپ مقابل تیم پیشین خود بازی کند ولی گال کلیچی از من‌سیتی به دلیل کارت قرمزی که در بازی رفت گرفت دیدار برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد.

محمد رضا بازدید : 10 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

مسی پس از پشت سر گذاشتن یک فصل توام با ناکامی های فردی و تیمی، در سال 2015، اوجگیری دوباره ای داشته و موفق شد به صدر جدول گلزنان اسپانیا و اروپا صعود کند. بارسلونا نیز به لطف گلزنی های متوالی مسی موفق شد از غفلت رئال استفاده کرده و خود را به صدر جدول برساند. 

 

آریدو برایدا، مدیر ورزشی جدید باشگاه بارسلونا در مصاحبه با رادیو "آنکه اییو اسپورت"، به تمجید از مسی پرداخت و گفت:" مسی بازیکن فوق العاده قدرتمندی است و در سطح دنیا یک الگو و چهره کاملا شناخته شده. فروش پیراهن های او در سراسر دنیا خارق العاده است. رئیس باشگاه همیشه در توصیف مسی از لفظ آدم فضایی استفاده می کند و من هم با او هم عقیده هستم. 

فکر می کنم و امیدوارم که هیچ باشگاهی نتواند از لحاظ اقتصادی به جذب او نزدیک بشود.رقم فسخ قرارداد مسی، 250 میلیون یورو است. این رقم برای هیچ باشگاه دست یافتنی نیست.لئو در میان هواداران، محبوترین بازیکن است و فکر می کنم تغییر تیم برای او یک تصمیم اشتباه باشد."

محمد رضا بازدید : 11 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

مدیران بارسلونا از همین حالا به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای ژاوی هستند و به ادعای دیلی استار ساندی، آندر هررا، هافبک اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد یکی از گزینه های اصلی بارسلونا به حساب می آید. 

 

هررا که تابستان گذشته از اتلتیک بیلبائو راهی منچستریونایتد شد، در ابتدای فصل بازیکن ثابت این تیم محسوب می شد اما به تدریج جایگاه خود در ترکیب اصلی را از دست داد. هرچند که در چند بازی اخیر یونایتد، فان خال بار دیگر از هررا به عنوان بازیکن فیکس و از ابتدا استفاده کرده است. 

 

به ادعای این منبع، نمایندگان بارسا چندین بار برای مشاهده بازی های این بازیکن در الدترافورد حاضر بوده اند. این در حالی است که نشریات ایتالیایی، از پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، به عنوان جانشین اختمالی ژاوی یاد می کنند.

محمد رضا بازدید : 12 سه شنبه 26 اسفند 1393 نظرات (0)

کمپانی آدیداس از کفش‌های جدید لیونل مسی ستاره بارسلونا رونمایی کرده است. کفش‌های لئو از 3 روز دیگر در دسترس خواهد بود.

 

در ادامه چند عکس از این کفش زیبا را مشاهده کنید:

 

 

 

 

محمد رضا بازدید : 15 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)

روزنامه «مارکا» اسپانیا گزارش داد باشگاه بارسلونا به دنبال جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس است و حتی مسئولان این باشگاه اسپانیایی با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های وی هم تماس گرفته‌اند و در این زمینه ابراز علاقه کرده‌اند.

 

 بر اساس این گزارش باشگاه بارسلونا اولین باشگاه بزرگی است که برای به خدمت گرفتن این هافبک ۲۱ ساله که به اعتقاد کاشناسان فوتبالی در آینده‌ تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جهان خواهد شد، پیشقدم شده است. خوسپ ماریا بارتومئو می‌داند اگر به دنبال پیروزی در انتخابات بعدی ریاست باشگاه بارسلوناست باید در بازار نقل‌و‌انتقالات دست به کار بزرگی بزند در غیر اینصورت در رقابت با کاندیداهایی همچون خوان لاپورتا به مشکل خواهد خورد که دوره موفقی را با کاتالان‌ها در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

 

مارکا نوشت، بارتومئو به «آریدو برایدا» که در حال حاضر در زمینه نقل‌وانتقالات بین‌المللی باشگاه بارسلونا فعالیت می‌کند خواسته تا با مدیر برنامه‌های پوگبا تماس بگیرد و در خصوص انتقال وی به جمع کاتالان‌ها مذاکره کند. البته اینکه این انتقال چگونه عملی خواهد شد نیز خود جای بحث دارد، چون باشگاه بارسلونا از سوی فیفا به خاطر جذب غیرقانونی بازیکنان جوان از به خدمت گرفتن هرگونه بازیکن جدید بین‌المللی تا ماه ژانویه ۲۰۱۶ محروم است.

 

براساس این گزارش، بارتومئو با این اقدامش خواسته علاقمندی باشگاه بارسلونا به جذب پوگبا را نشان دهد و به نوعی از او خواسته تا زمان به پایان رسیدن محرومیت آبی‌واناری‌پوشان در یوونتوس بماند. مارکا همچنین مدعی شد، توافق نهایی بین بارسلونا و مدیربرنامه‌های پوگبا برای پیوستن به این تیم پیش از پایان فصل جاری نهایی خواهد شد و امضای قرارداد با این هافبک فرانسوی برگ برنده‌ای برای رسیدن به پیروزی بارتومئو در انتخابات پیش‌روی باشگاه بارسلونا خواهد بود، درست همان کاری که لاپورتا با جذب رونالدینیو انجام داد.

 

پول پوگبا که دو سال و نیم پیش از تیم فوتبال منچستریونایتد به یوونتوس پیوست در این تیم پیشرفت قابل‌توجهی داشته است، حالا مورد توجه تیم‌های سطح بالایی همچون چلسی، رئال مادرید و حتی تیم پیشین خود یعنی شیاطین سرخ قرار دارد. هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ در منچستریونایتد عضویت داشت اما در این مدت تنها سه بازی برای این تیم انجام داد، چون سرالکس فرگوسن به او اعتقادی نداشت.

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

هافبک 26 ساله بارسا قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

 

به گزارش کاپ،سرخیو بوسکتس قرارداد خود را با بارسلونا تا 30 ژوئن 2019 تمدید کرد.

 

وی که کاپیتان چهارم بارسا محسوب می شود،در 312 مسابقه برای این تیم به میدان رفته است.

محمد رضا بازدید : 25 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

بارسلونا و یوونتوس برای خرید ژرسون ، پدیده برزیلی فلومیننزه که در مسابقات زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی خوش درخشیده است با همدیگر رقابت می کنند.

 

به گزارش وبسایت نود، گفته می شود که پدر این بازیکن در روزهای اخیر به اسپانیا و ایتالیا سفر کرده است. وی گفت :" پروژه یوونتوس عالی بود اما  پیشنهاد بارسا هم عالی بود."

 

ژرسون در پست هافبک هجومی بازی می کند که تکنیک بالایی دارد.

محمد رضا بازدید : 15 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

آقای گل

 

ظهور شم گلزنی کشنده سوارز در منچستر

 

او دوباره تبدیل به یک مهاجم محکم و قوی برای بارسا شد که مکمل مسی باشد

 

 

 

سازمان دهنده، پاس دهنده، قدرت باز پس گیری توپ؛ لئو بازیکن کاملی است

 

 

 

لورکوزن 1-0 بیلبائو

 

چولو مجبور به بازگشت

محمد رضا بازدید : 21 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)

"مسی" و همسرش "آنتونلا روکوتزو" برای دومین بار صاحب فرزند خواهند شد.  اخبار رسیده حاکی از آن است که "مسی" پس از "تیاگو" قرار است که به زودی صاحب دومین پسرش شود.   اینیستا دیگر بازیکن بارسلونا می باشد که انتظار فرزند جدیدش را می‌کشد.

تعداد صفحات : 16

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 12,070