loading...
بارسایی ها
احسان بازدید : 23 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

در شرایطی که شایعات مبنی بر جدایی دنی آلوس از بارسلونا مدت هاست که شنیده می شود، این بازیکن با پیام عجیی که امروز در اینستاگرامش منتشر کرد، احتمال درست بودن این شایعات را بیش از پیش افزایش داد. او نوشت که اگر قرار است جایی را ترک کنید بهتر است با شادمانی و با لبخندی بر لب این کار را انجام دهید.

احسان بازدید : 10 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز اینیستا هافبک تیم فوتبال بارسلونا گفت: ما با تمام قوا در برابر حریفان خود حاضر شده و قدرتمان را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم به اهدافی که در سر داریم رسیده و پیروز از میدان بیرون رویم.

در مورد لیونل مسی هم باید بگویم که او مهره اساسی و کلیدی در تیم ماست و حضورش در هر تیمی نقش بازوی کمکی را ایفا خواهد کرد. امیدوارم که او سال‌های طولانی در تیم بارسلونا مانده و با موفقیت به کارش در این تیم ادامه دهد.

احسان بازدید : 12 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

هفته بیست و چهارم فوتبال لیگای اسپانیا امشب آغاز می شود.به گزارش گلز ، برنامه این دیدارها به شرح زیر است :

 جمعه اول اسفند :
ختافه - اسپانیول

 شنبه 2 اسفند :
بارسلونا - مالاگا
کوردوبا - والنسیا
آتلتیکو مادرید - آلمریا
دپورتیوو لاکرونیا - سلتاویگو

 یکشنبه 3 اسفند :
رئال سوسیداد - سویا
آتلتیک بیلبائو - رایووایکانو
ویارئال - ایبار
الچه - رئال مادرید

 دوشنبه 4 اسفند :
لوانته - خرانادا

در جدول لیگای اسپانیا تیم رئال مادرید با 57 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های بارسلونا با 56 و آتلتیکومادرید با 50 امتیاز دوم و سوم هستند.

احسان بازدید : 13 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونا احتمالا در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری اسپانیا ، آدریانو کوریا گفت :« پیشنهادهایی را دریافت کرده ام که در پایان فصل آن ها را بررسی خواهم کرد.در حال حاضر تنها به موفقیت بارسا فکر می کنم و منتظر پیشنهاد باشگاه هستم.من از وضعیت حضور در ترکیب تیم راضی نیستم و به عنوان یک بازیکن دوست دارم برای دقایق بیشتری در ترکیب تیم قرار بگیرم.»


وی با اشاره به وضعیت ادامه حضور دنی آلوز مدافع هموطنش که او نیز تا پایان فصل با بارسا قرارداد دارد گفت :« آلوز هم مایل است در بارسلونا بماند و قرارداد خود را تمدید کند.»

احسان بازدید : 10 جمعه 01 اسفند 1393 نظرات (0)

لیونل مسی فصل گذشته نمایش کم فروغی داشت و همین یکی از عواملی بود که باعث شد بارسلونا فصل را بدون کسب جام به پایان برساند.

 

این ستاره آرژانتینی اعتراف کرد که فصل گذشته با مشکلات زیادی داخل و خارج زمین روبرو بوده است. مسی 27 ساله در آخرین دیدار تیمش در لیگا توانست هت تریک کند تا باعث پیروزی پنج بر صفر برابر لوانته شود.

 

مسی در گفت‌وگو با روزنامه "AS" درباره شرایطش در این فصل گفت: حقیقت این است که امسال تلاش زیادی کردم تا بتوانم به سرعت به روند خوب خود برسم. می دانم که سال خوبی را پشت سر نگذاشتم. مشکلات زیادی داخل و خارج از زمین داشتم. از عملکردم در سال گذشته راضی نیستم و امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بیشتر به تیمم کمک کنم.

 

او ادامه داد: امسال در لیگا رقابت‌های فشرده‌ای برای قهرمانی وجود دارد و ما اعتقاد داریم که تیم ما توانایی کافی برای رقابت با رئال و اتلتیکو برای کسب عنوان قهرمانی در لیگا را دارد. ما فصل را خیلی خوب شروع نکردیم و همه چیز خیلی زود تغییر کرد، ولی هنوز تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است علاوه بر آن در کوپا دل ری نیز حضور داریم و آنجا نیز شانس قهرمانی داریم.

 

بارسلونا سه‌شنبه هفته‌ جاری باید در دیداری سخت در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه "اتحاد" برابر منچسترسیتی به میدان برود.

 

مسی درباره ارزیابی‌اش از این دیدار گفت: شرایط لیگ قهرمانان با همه بازی‌ها فرق می‌کند. احساس و هیجان در لیگ قهرمانان اولویت دارد. باید احساسمان را کنترل کنیم و بتوانیم هر طور که شده در انگلیس به گل برسیم. گل زده در خانه حریف کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. ما فصل گذشته نیز با سیتی روبرو شدیم. آنها بازیکنان خیلی بزرگی دارند و مطمئنا بازی سختی برابر آنها داریم. آنها هیچ وقت نتوانستند از این مرحله در لیگ قهرمانان صعود کنند و این فصل هدف اصلی آنها صعود به جمع هشت تیم برتر اروپاست و ما این موضوع را کاملا می‌دانیم. مطمئنم که بازی پایاپایی برابر سیتی خواهیم داشت و جزئیاتی کوچک تفاوت‌ها را رقم خواهد زد. بازی با سیتی بازی زیبایی خواهد شد. آنها از فصل گذشته قوی‌تر شده‌اند و این کار ما را سخت می‌کند.

 

با گلی که رونالدو برابر شالکه به ثمر رساند اکنون تعداد گل‌های مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا برابر شده است. مهاجم آرژانتینی بارسلونا بار دیگر این فرصت را دارد تا برابر سیتی گلزنی کرده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرد.

احسان بازدید : 18 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

درخشش و اوجگیری ناگهانی مسی در سال 2015، باعث شد تا فاصله ایجاد شده بین او و رونالدو به کمترین میزان خود برسد و با گلزنی های متوالی این فوق ستاره آرژانتینی بوده که بارسا توانسته تا بدینجا 11 برد متوالی کسب کند.


مسی که فصل گذشته، فصلی کابوس وار را سپری کرده بود، حالا آماده تر از همیشه قصد دارد به بارسا برای جبران ناکامی های فصل گذشته کمک کند. او در مصاحبه با "موندو لئو" گفت:

فصل گذشته؛ فصلی ناموفق

حقیقت این است که در سال جدید اراده کردم تا به بهترین فرم خودم برگردم و بازهم بهترین بازیکن دنیا شوم. می دانستم که سال گذشته سال خوب و بزرگی برای من نبود. بیرون و داخل زمین فوتبال، مشکلات زیادی داشتم.

تحول در سال جدید

عوض کردن همه آنچه که از سال گذشته به جا مانده بود، چالش بزرگی بود که پیش رو داشتم.بازگشت به فرم سال های پیش، مهمترین هدف من در سال 2015 است و با همین انگیزه، سال جدید را شروع کردم.

وضعیت فعلی بارسا

در واقع در شرایط بسیار خوبی قرار داریم.خوشبختانه پس از بازی ناامید کننده مقابل سوسیداد، توانستیم همه چیز را عوض کنیم. حالا تیم از حداکثر اعتماد به نفس و اطمینان برخوردار است و انگیزه و پشتکار بازیکنان نسبت به سال گذشته تغییر کرده است. هدفمان کسب همه جام های ممکن است اما هنوز راه زیادی در پیش داریم

لیگ قهرمانان

مثل سال گذشته در یک هشتم باید به مصاف سیتی برویم. تیمی که پر از بازیکنان بزرگ است.دو بازی رفت و برگشت بسیار دشوار پیش رو داریم.هدف سیتی جبران شکست سال گذشته و صعود به مرحله بعد است. بازی برابری خواهد شد و جزئیات، تعیین کننده تیم پیروز هستند.منچسترسیتی به نسبت سال گذشته تقویت شده و بی شک بازی جذابی خواهد شد.

احسان بازدید : 24 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا قصد دارد برای تقویت تیمش در تابستان پیش رو تلاش کند. البته قابل ذکر است هر بازیکن خریداری شده تا ژانویه 2016 نمی تواند برای بارسا بازی کند.

وضعیت بارسلونا برای شرکت در بازار نقل و انتقالات روشن شده است. فیفا صراحتا به باشگاه اعلام کرد که شما نمی توانید در تابستان 2015 بازیکنی را به تیم اضافه کنید، اما می توانید قرارداد امضا نمایید. پس از آن در ژانویه 2016 در مقر فیفا این قرارداد به شکل رسمی ثبت خواهد شد. در حال حاضر اولویت باشگاه کاتالان ثبت قرارداد با بازیکن هایی خواهد بود که بتوانند در لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند. به طور خلاصه گفته می شود باشگاه قصد دارد در بند قرارداد هر بازیکنی که به خدمت می گیرد این موضوع را بگنجاند که فرد مورد نظر تا ژانویه برای باشگاهش در لیگ قهرمانان اروپا به میدان نرود. قانون یوفا به شکل قاطع اعلام می کند که هر بازیکنی حتی در مرحله پلی آف برای باشگاهی به میدان برود، دیگر قادر نخواهد بود برای تیم دوم در میدان لیگ قهرمانان بازی کند.

این عملیات آسان نخواهد بود، اما شدنی است. اول باشگاه باید جواب قطعی را از بازیکن مورد نظر و مدیر برنامه هایش دریافت کند که در ژانویه 2016 با نظم و انظباط کامل راهی نیوکمپ می شود، دوم آن که با باشگاه طرف معامله توافق کند که بازیکن مورد نظر به شکل قرضی تا زمستان در آن جا بماند. علاوه بر این بارسلونا نباید قربانی بازی دادن بازیکن مورد نظر در اروپا شود و قطعا بندی را در قرارداد وی بگنجاند که مانع حضور او در لیگ قهرمانان باشد. 

پس از متقاعد کردن بازیکن، کار به متقاعد کردن باشگاه مورد نظر می رسد. عاملی که می تواند برای هر باشگاهی لذت بخش باشد، این است که بازیکنش بدون پرداخت مبلغی پول، قادر است یک نیم فصل کامل در تیمش بماند و بازی کند. این عاملی است که باشگاه مقابل بدون دریافت رکورد منفی در قوانین فیرپلی مالی از بازیکن مورد نظر می تواند بهره ببرد در حالی که هیچ مبلغی برایش پرداخت نکرده است.

مسئله بعدی، بیمه درمانی بازیکن مورد نظر است. بارسلونا قصد دارد با بستن قراردادی محکم از این مسئله مطمئن شود که در صورت مصدومیت بازیکن خریداری شده به هر دلیلی، جریمه دریفات کند. باشگاه کادر پزشکی اش را چند مدت یک بار برای تست کردن بازیکن مورد نظر راهی باشگاه مقابل خواهد کرد.

احسان بازدید : 15 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

منچسترسیتی فصل گذشته در همین مرحله در مجموع دو بازی رفت و برگشت، مغلوب بارسا شد و نتوانست به دور بعد راه یابد اما در این فصل، آنها با اتکا به تجربه بازیکنانی نظیر لمپارد، می خواهند برای اولین بار در تاریخ خود به یک چهارم لیگ قهرمانان صعود کنند.


فرانک لمپارد که در این فصل بصورت قرضی برای آبی های شهر منچستر بازی می کند، سابقه 10 رویارویی با بارسلونا را دارد و تنها دو بار مقابل این تیم متحمل شکست شده است.

او در مورد بازی حساس هفته آینده سیتی-بارسا به خبرنگاران گفت:" برای بازی در لیگ قهرمانان و بخصوص مصاف با تیمی مثل بارسلونا، شما باید کاملا از قدرت حریفتان آگاه باشید و خودتان را به خوبی مهیای بازی کنید.آنها به موقع و پس از دادن پاس های فراوان، به شما ضربه نهایی را می زنند.
بازی مقابل بارسلونا، آزمایشی سخت و دشوار برای سیتی خواهد بود. ما به خوبی از توانایی های بارسا آگاهیم اما با استفاده از امتیاز میزبانی و در حضور هوادارانمان می خواهیم پیروز شویم.باید از قدرتمان استفاده کرده و میانه زمین را در اختیار بگیریم. ما در بازی هفته آینده، تیمی هجومی مقابل بارسا خواهیم بود."

احسان بازدید : 13 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

 

تیترهای روزنامه موندو دپورتیوو اسپانیا را در 19 فوریه 2015 مرور خواهیم کرد.

 

ماتا ، پوگبا ، رویس ، بندر و دنیلو

بند لیگ قهرمانان

بارسلونا دارای طرح و برنامه ای برای آنان بطوریکه بتوانند در لیگ قهرمانان بازی کنند

 

آنها می توانند تا ژانویه در باشگاه هایشان بمانند و فقط در لیگ و جام حذفی به میدان بروند

 

رئال مادرید 2 – شالکه 0

سفید پوشان یک گام تا یک چهارم نهایی

محمد رضا بازدید : 23 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

خواننده مشهور شکیرا و همسر جرارد پیکه بازیکن تیم بارسلونا فرزند دوم خود را با عمل سزارین در بیمارستانی در بارسلونا به دنیا آورد.

شکیرا 37 ساله و همسر 27 ساله اش برای تولد نوزاد پسر جدیدشان کل طبقه ای که شکیرا در آن فرزندش را به دنیا آورد در بیمارستان Quirón Teknon در شهر بارسلونا- اسپانیا را به خود اختصاص دادند.

 نوزاد جدید همانند برادر بزرگتر دو ساله اش میلان توسط یک پزشک مشابه و در همان مکان به دنیا آمد.

شکیرا که در سال 2010 با همسر فوتبالیستش آشنا شده در مصاحبه ای گفته بود:"وظیفه مادری برای من همه چیز است"

 او همچنین مسئولیت پذیری پدرانه شریک زندگی اش را تحسین کرد و گفت:"او خود را خیلی در کارهای او (پسرشان میلان) دخیل می کند. او همیشه کنارش است و این برای من مزیت بزرگی است چرا که نمی توانم چیز دیگری غیرازاین را متصور شوم."

شکیرا نام نوزاد جدیدشان را ساشا پیکه موبارک گذاشته است. گویا نام ساشا ریشه یونانی و روسی به معنای "جنگجو" و"مبارز بشریت" است.

محمد رضا بازدید : 15 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

سایت یوفا 5 بازی خاطره‌انگیز ستاره آرژانتینی بارسلونا را به مناسبت بیست و سومین هت‌تریکش در سیصدمین بازی برای این تیم مورد بررسی قرار داده است.

 

 بارسلونا موفق شد با برتری 5 بر صفر برابر لوانته نشان دهد که در روزهای خوبی به سر می‌برد.

 

ستاره آبی اناری‌ها در این دیدار لیونل مسی بود که موفق شد هت‌تریک کند و بار دیگر آمادگی بالای خود در سال 2015 را به نمایش کشید. این بیست و سومین هت‌تریک مسی در بارسا بود که در سیصدمین بازی او با پیراهن آبی اناری اتفاق افتاد.

 

سایت یوفا پس از این اتفاق نکات برجسته بازی‌های لیونل مسی را مورد بررسی قرار داده است. بازی‌هایی که نه تنها در خاطره لیونل مسی بلکه در خاطر تمام علاقه‌مندان به فوتبال نقش بسته است.

 

مهاجم 27 ساله آرژانتینی جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارساست که توانسته به رکورد 300 بازی برای این تیم برسد. پس از او ژاوی هرناندز قرار دارد که در 28 سالگی به رکورد 300 بازی برای بارسا رسید. در کنار ثباتی که مسی در بارسا داشته است، بیست و سومین هت تریک فوق ستاره آرژانتینی باعث شد تا رکورد هت تریک او با کریستیانو رونالدو در لیگا برابری کند.

 

یک اتفاق مهم دیگر نیز در بازی بارسلونا و لوانته رخ داد. پاس گلی که مسی برای نیمار فراهم کرد، صد و ششمین پاس گل لیونل مسی در تاریخ لیگا بود که باعث شد او با پیشی گرفتن از لوئیس فیگو ستاره سابق رئال و بارسا به عنوان بیشترین پاس گل دهنده لیگ اسپانیا معرفی شود.

 

* بارسلونا 2 – آلباسته صفر (یک می 2005)

 

مسی 17 ساله که به عنوان بازیکن تعویضی در اولین فصل حضورش برای بارسلونا در این دیدار به میدان رفت به تنها سه دقیقه زمان نیاز داشت تا گلزنی کند و اولین گلش را برای بارسلونا به ثمر برساند. او در دقیقه 87 این بازی به جای ساموئل اتوئو به میدان آمد و پس از همکاری خوبی که با رونالدینیو داشت باعث شد تا دروازه آلباسته را باز کند تا اولین گل رسمی مسی برای بارسلونا زده شود. همکاری خوب رونالدینیو و مسی در آن فصل باعث شد کم‌کم نام ستاره آرژانتینی بر سر زبان‌ها بیفتد. علاوه بر آن مسی با گلزنی در این دیدار جوان‌ترین گلزن تاریخ بارسلونا در لیگ اسپانیا لقب گرفت و به هواداران این تیم نوید این را داد که چه ستاره‌ای در حال رشد در بارساست.

 

* بارسلونا 3 – رئال مادرید 3 (10 مارس 2007)

 

گرچه تا این زمان تمام علاقه‌مندان به فوتبال از توانایی‌های لیونل مسی آگاهی یافته بودند، این ستاره آرژانتینی با درخشش در این دیدار نشان داد که چه توانایی‌هایی دارد. مهاجم 19 ساله با موهای لختی که نگاه همگان را به خود جلب می‌کرد در نیمه نخست دو بار گلزنی کرد تا دابل رودفان نیستلروی را جبران کند. او همچنین زمانی که تیمش 10 نفره بود و از رئال عقب افتاده بود، در دقایق پایانی هت‌تریک کرد و توانست با نفوذ به محوطه جریمه رئال، توپش را به آرامی به سمت چپ دروازه برساند تا این دیدار با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد و مسی به عنوان ستاره‌ای به فوتبال جهان معرفی شود.

 

* رئال مادرید 2 – بارسلونا 6 (2 می 2009)

 

شاگردان پپ گواردیولا در دیداری که تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کرد به مصاف رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفتند. مسی در این دیدار هر کاری که می‌خواست با خط دفاع رئال انجام داد. دو گل به ثمر رساند و چند فرصت گلزنی نیز برای هم‌تیمی‌هایش فراهم کرد. این پیروزی باعث شد بارسلونا راهش برای قهرمانی در لیگا هموار شود. کریستف متسلدر و فابیو کاناوارو یک شب کابوس‌وار را مقابل لیونل مسی پشت سر گذاشتند. شبی که هیچ وقت از یاد این دو مدافع نخواهد رفت. مدافع آلمانی بعدها درباره این بازی گفت: من و فابیو هرچند دقیقه یک بار به همدیگر نگاه می‌کردیم و می‌گفتیم چه کار کنیم؟ آیا مسی را از خط هافبک تعقیب کنیم یا کنار دروازه بایستیم.

 

* بارسلونا 5 – والنسیا یک (19 فوریه 2012)

 

والنسیا در این دیدار از بارسلونا پیش افتاد. آن هم در دیداری که کسی فکرش را نمی‌کرد بارسا شکست بخورد چرا که آبی‌ اناری‌ها برای ماندن در کورس قهرمانی سخت به سه امتیاز بازی نیاز داشتند. باز هم جادوی مسی بود که به کمک بارسا آمد و این بازیکن توانست از زاویه بسته گلزنی کند و کار را به تساوی بکشاند. او در ادامه نیمه نخست گل برتری تیمش را به ثمر رساند و در نیمه دوم نیز دو گل دیگر به ثمر رساند تا نشان دهد مهار نشدنی است. گل چیپ او به دیگو آلوس دروازه‌بان والنسیا به یکی از زیباترین گل‌های آن فصل فوتبال اسپانیا تبدیل شد. نمایش خوب مسی در این دیدار باعث شد جوزپ ماریو بارتومئو نایب رییس این تیم به تمجید از مسی بپردازد. او درباره مسی گفت: ما مسی را در تیم داریم تا تاریخ‌سازی کند. او مدام برای خود چالش‌های جدیدی ایجاد می‌کند و پشت سر هم آن‌ها را از پیش روی خود برمی‌دارد.

 

* بارسلونا 5 – سویا یک (22 نوامبر 2014)

 

مسی یک ماه برای این بازی صبر کرد تا مصدومیتش به پایان برسد. او با درخششی بی‌نظیر و هت تریک برابر سویا توانست رکورد گلزنی تلمو زارا را بشکند و به عنوان برترین گلزن تاریخ لیگا تبدیل شود. مسی با سه گلی که در این دیدار به ثمر رساند شمار گل‌هایش را به عدد 257 رساند تا به تنهایی برترین گلزن فوتبال اسپانیا لقب بگیرد. هر سه گل مسی در این دیدار بی‌نظیر بود. او دو گل به ثمر رساند تا با رکورد زارا برابری کند و در حالی که بازی رو به اتمام بود با یک ضربه کاشته توانست گلزنی کند و به تنهایی برترین گلزن لیگا شود.

 

مسی در 28 سالگی همچنان گلزنی می‌کند و پشت سر هم رکورد می‌زند. او با هت تریک برابر لوانته توانسته با رکورد رونالدو در زمینه بیشترین هت تریک در لیگا برابری کند. باید منتظر ماند و دوئل مسی و رونالدو را در ادامه دید.

احسان بازدید : 10 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا، در مجموع 269 گل در 5 لیگ معتبر اروپایی به ثمر رسانده است که از این نظر در جایگاه دهم برترین گلزنان این لیگ ها قرار می گیرد.

تا قبل از این، فیشر مهاجم آلمانی تیم های شالکه، کلن و بوخوم، با مجموع 268 گل بین سال های 1968 تا 1988 در رتبه دهم قرار داشت.

مسی با هتریکی که در بازی آخر مقابل لوانته انجام داد به مجموع 269 گل رسید و جای فیشر را در این جدول گرفت. حالا او تنها 6 گل دیگر می خواهد تا جای سیلویو پیولای ایتالیایی را در رتبه نهم بگیرد.

از طرفی کریستیانو رونالدو رقیب سرشناس مسی با 289 گل ( 84 گل در منچستر یونایتد و 205 گل در رئال مادرید) در جایگاه ششم بهترین گلزنان 5 لیگ معتبر اروپایی قرار دارد.

مقام اول این رتبه بندی در دست جیمی گریوز انگلیسی با 366 گل است. پس از او گرد مولر آلمانی با 365 گل در جایگاه دوم قرار گرفته است.

احسان بازدید : 17 پنجشنبه 30 بهمن 1393 نظرات (0)

سوارز در تابستان با 94 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست ولی تا به حال نتوانسته در حد و اندازه های قیمتش ظاهر شود و تنها 4 گل در 14 بازی لالیگا به ثمر رسانده است. با این حال کاوانی معتقد است که هموطنش برای هماهنگی با بارسا به زمان نیاز دارد.


او گفت:" لوئیس حالا پست متفاوتی در بارسا نسبت به لیورپول دارد.کار آسانی برایش نیست زیرا تحرک بسیاری دارد و بارسا به بازی دادن به یک شماره 9 عادت ندارد. با استعدادی که لوئیس دارد،مطمئنم به بارسا کمک زیادی خواهد کرد. فکر می‌کنم وقتی یک تیم، سبکی برای خودش پیدا کرده، باید به بهترین شکلی با آن هماهن شد."


کاوانی درباره شرایط خط حمله تیم ملی اروگوئه گفت:" من و سوارز هر دو مهاجم داخل محوطه هستیم و به همین دلیل، رسیدن به یک درک متقابل کار سختی است. به دلیل زمان کوتاهی که در تیم ملی در اختیار داریم، این کار دشوارتر هم می‌شود. می‌دانم با کمی تلاش می‌توان به درک درست تری از یکدیگر برسیم."

تعداد صفحات : 16

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 12,088