loading...
بارسایی ها
محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ماسکرانو جهت توپ را به درستی تشخیص داده بود.

 

ماسکرانو در جریان دیدار تیم های بارسا و من سیتی، در زمان زدن ضربه پنالتی اگوئرو به خوبی جهتی را که هم تیمی اش در تیم ملی انتخاب کرده بود، تشخیص داد و به تراشتگن کمک کرد تا ضربه پنالتی را مهار کند.

 

او جهت چپ را نشان داد و دروازه بان بارسا نیز به همان سمت رفت و توپ را مهار کرد.

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

آندرس اینیستا ، هافبک بارسلونا به همراه دخترش در روز موسوم به "روز پدر" در اسپانیا عکس یادگاری گرفت.

 

 بارسلونا و اینیستا این روزها پس از غلبه بر سیتی با روحیه ای مناسب به ال کلاسیکو می روند.

 

محمد رضا بازدید : 10 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

باشگاه بارسلونا که در آستانه دیدار با رئال مادرید قرار دارد این روزها در پی چینش مقدماتی برای این دیدار می باشد.

 

مسئولان ورزشگاه نیوکمپ برای دیدار با رئال مادرید پروژه ای را با نام " هواداران یار دوازدهم بازیکنان بارسلونا " برای هواداران برنامه ریزی کرده اند. این برنامه بدین صورت است که هر هوادار با کارتی که روی صندلیش گذاشته شده قسمتی از طرح برنامه ریزی شده را می سازد.

 

این کارت ها باید در زوایایی که مشخص شده اند نگه داشته شوند، در غیر اینصورت کمی در پروژه برنامه ریزی شده مشکل ایجاد خواهد شد.

 

این طرح از رنگ های آبی، اناری و زرد تشکیل شده است که نماد کاتالان می باشد. در ضلع غربی ورزشگاه پیراهن بارسلونا که شماره 12 روی آن نقش بسته است به نمایش در می آید. لازم به ذکر است که شماره 12 در فوتبال نشانگر هواداران یک تیم است.

 

از دیگر طرح های برنامه ریزی شده برای این مسابقه گرفتن عکس یادگاری هواداران هر دو تیم می باشد. قبل از مسابقه استیج هایی با بنر دیدار ال کلاسیکو و شعار " من آنجا بودم - johiera  - #Iwasthere# " برای هواداران تهیه شده است تا آنها بتوانند عکس یادگاری خود را به همراه دوستان و خانواده به ثبت برسانند.

 

عکس این قسمت از سرگرمی قبل مسابقه را در ادامه مشاهده خواهید کرد:

 

محمد رضا بازدید : 6 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا بعد از ساعت 12 بعد از ظهر در شهر نیون سوئیس و در طی قرعه کشی که توسط مسئولین فیفا به انجام خواهد رسید، رقیب خود را خواهد شناخت. دور رفت این بازی ها در روزهای 14 و 15 آوریل و دور برگشت در روزهای 21 و 22 آوریل برگزار خواهد شد. در اینجا نگاهی به هفت رقیب احتمالی بارسا در این مرحله خواهیم داشت.

 

 

رئال مادرید

 

تیم آنجلوتی تنها دو روز پیش از ال کلاسیکو می تواند به عنوان رقیب بارسا در مرحله یک چهارم نهایی شناخته شود. رئال پس از مغلوب کردن شالکه با پیروزی 2-0 در خانه این تیم و شکست 3-4 در سانتیاگو برنابئو به این مرحله رسید. بارسا و رئال پس از رویارویی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 2010-11 که منجر به صعود بارسا به فینال شد، با یکدیگر در لیگ قهرمانان رو به رو نشده اند. در این صورت یک رقابت لیگ می تواند به رقابت اروپایی بدل شود.

 

بایرن مونیخ

 

ژرمن ها، شاختار دونتسک را با نتیجه پر گل 7-0 در آلیانز آره نا در هم کوبیدند. این دیدار می تواند اولین رویارویی بارسا با تیمی تحت هدایت پپ گواردیولا باشد. هم چنین این بازی می تواند اولین ملاقات تیاگو آلکانتارا که در مراحل پایانی ریکاوری مصدومیت زانویش به سر می برد، با برادرش رافینیا باشد. نویر، مولر، ریبری، لام، روبن، باستین شواین اشتایگر و لواندوفسکی برخی از چهره های برجسته بایرن هستند.

 

پاریسنت ژرمن

 

فرانسوی ها پیش از این در مرحله گروهی این رقابت ها با بارسا مواجه شده اند. PSG در پارک دو پرنس با نتیجه 2-3 به پیروزی رسید در حالی که در نیوکمپ 3-1 شکست خورد. تیم لورن بلان با وجود 10 نفره بودن در یک بازی مهیج چلسی را در استمفوردبریج شکست داد و بسیار قدرتمندتر به این مرحله راه یافت.

 

پورتو

 

جولن لوپتگوی، بازیکن سابق بارسلونا فرصت رویارویی با کاتالان ها را در لیگ قهرمانان اروپا دارد. پورتو در بازی برگشت، بازل را 4-0 شکست داد. یکی از بهترین بازیکنان این تیم در خط حمله کریستین تیو می باشد که به طور قرضی از بارسلونا برای این باشگاه پرتغالی بازی می کند. هم چنین ریکاردو کوارشما بازیکن سابق بارسلونا، جکسون مارتینز کلمبیایی و یاسین براهیمی از الجزایر بهترین گلزنان این تیم با 5 گل در این رقابت ها می باشند.

 

موناکو

 

این تیم یکی از بزرگترین شگفتی های لیگ قهرمانان اروپا پس از صعود از گروه C با وجود تیم های زنیت، آرسنال و بنفیکا است. این تیم توسط لئوناردو جاردیم رهبری می شود و بازیکنانی مانند ژائو موتینیو، جرمی تولالان، ریکاردو کاروالیو و دیمیتار برباتوف را در اختیار دارد. آنها پس از پیروزی بزرگ 3-1 در آرسنال و شکست 2-0 در خانه به این مرحله راه یافتند.

 

اتلتیکو مادرید

 

اتلتیکو سال گذشته در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به بارسا برخورد و این فصل در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا توسط بارسا حذف شد. فرناندو تورس بازیکن جدید آنها قدرت این تیم رافزایش داده است و بازیکنانی مانند کوکه، گودین، آردا توران و میرندا را در اختیار دارد.

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تیری آنری ، پیشکسوت بارسلونا به تمجید از توانایی های لیونل مسی پرداخت.

 

 آنری که به عنوان مفسر در مورد بازی منچسترسیتی و بارسلونا نظر می داد گفت :" مسلما مسی شرایطی را در گذشته پشت سر گذاشته است. این نکته بدنی نیست. خوب است که بدانیم او همچنان آماده است. باید صادق باشیم. او بازی خودش را می کند و می خواهد درون زمین فوتبال بهترین باشد."

 

وی در ادامه بیان کرد :" وقتی که برخی نسبت به او تردید کردند کمی نگران و ناراحت شدم. چطور می توان نسبت به بازیکنی همچون او تردید داشت. او به سطحی رسیده است که تردید کردن به او غیرممکن است. باید از حضورش لذت ببریم و این را مقابل منچسترسیتی هم دیدیم."

محمد رضا بازدید : 11 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ماتئو کواچیچ ، هافبک کروات اینترمیلان نگاه سران بارسلونا را به خود جلب کرده است.

 

 کواچیچ نگاه آنتونیو برایدا ، مسئول استعدادیابان بارسلونا را به خود جلب کرده  است. کواچیچ از بازیکنان کلیدی تیم ملی کرواسی است.

 

این هافبک 20 ساله در حال حاضر از پدیده های فوتبال اروپا به شمار می رود.

محمد رضا بازدید : 9 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

تیم فوتبال بارسلونا که با اندوخته برتری 2 بر یک برابر منچسترسیتی به دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گام نهاده بود، با برتری یک بر صفر در دیدار برگشت به جمع هشت تیم برتر پیوست. عملکرد درخشان مسی با وجود این که نتوانست گلی به ثمر برساند باعث شد که کاتالان بیش از ده فرصت بسیاری جدی گلزنی ایجاد کنند. تک گل بارسلونا نیز روی پاس عمقی او به دست آمد. نمایش مسی که باعث شد لوئیس انریکه او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان بداند.

 

انریکه در پایان بازی در نشست خبری گفت: همه خوب می‌دانیم که مسی کیست. او بدون تردید بهترین بازیکن دنیا بلکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. در اختیار داشتن بازیکنی در حد و اندازه‌های او واقعا نقطه مثبتی به شمار می‌آید، اما به هر حال یک تیم برای قهرمان شدن به ترکیبی متوازن و هماهنگ هم احتیاج دارد.

 

بازیکن سابقه بارسلونا که سابقه پوشیدن پیراهن تیم دشمن را نیز در کارنامه دارد، ادامه داد: خیلی خوش‌شانس هستیم که او در بارسلوناست. ما به این مساله عادت کرده‌ایم که ممکن است گاهی برای‌مان گران تمام شود. خیلی جالب بود که مسی در این بازی دو گل نزد اما واقعا بهترین بازیکن میدان بود.

 

وی درباره سطح فنی بازی نیز گفت: بازی بسیار زیبایی را دیدیم. درست است که ما در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسیده بودیم اما این باعث نشد تا دیدار برگشت آسان باشد چرا که منچستر سیتی تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در آن بازی می کنند. در هر دو نیمه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا و صعود به دور بعد لذت بخش است.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. چند فرصت خوب گلزنی را روی دروازه منچستر سیتی خلق کردیم اما درخشش جوهارت باعث شد که نتوانیم دروازه سیتی را در این نیمه باز کنیم. نباید فراموش کنیم که ترشتگن هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اجازه نداد که دروازه ما در این دیدار باز شود. هر چند به جمع هشت تیم راه یافته ایم اما هنوز بر این باورم که به اوج نرسیده ایم. امیدوارم که نتایج خوب ما ادامه یابد و در آینده بازیهای بهتری را به نمایش گذاریم.

 

انریکه درباره این سوال که دوست دارد تیمش در دور بعد با چه تیمی باز کند اینگونه پاسخ داد: آماده ایم تا برابر هر تیمی بازی کنیم. بارسلونا از هیچ تیمی نمی ترسد. به رویارویی با تیم های بزرگ عادت کرده ایم.

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

توماس فرمائلن که تابستان قبل از آرسنال به بارسلونا پیوست اما تاکنون نتوانسته برای آبی اناری ها به میدان برود، می گوید که هیچ کس فکر نمی کرد مصدومیت او اینقدر جدی و دامنه دار باشد. این مدافع بلژیکی در مصاحبه ای که در سایت اختصاصی اش منتشر شد همچنین ابراز امیدواری کرد که از ماه آوریل بتواند آمادگی لازم برای اضافه شدن به ترکیب بارسلونا را پیدا کند.

محمد رضا بازدید : 8 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا پیش از دیدار الکلاسیکو عنوان کرد که وضعیت بارسلونا بهتر از رئال مادرید است.

 

در چند هفته ی اخیر، پس از شروع افت رئال و عدم کسب نتیجه توسط سپیدپوشان، بارسلونا عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد خود را به صدر جدول لالیگا برساند. همچنین شب گذشته آنها با پیروزی مقابل سیتی، به جمع هشت تیم برتر اروپا رسیدند و حالا هفته ی آینده باید به مصاف رئال مادرید بروند.

دل بوسکه در مصاحبه با مارکا گفت:" به نظر می‌رسد منچسترسیتی به بازگشت ایمان نداشت. به نظرم بارسا تیم بهتری است ولی رئال مادرید هم تیم بسیار خوبی است. امیدوارم درباره فوتبال صحبت کنیم."

 دل بوسکه درباره شانس حضور بوسکتس در تیم ملی گفت:" باید ببینیم که اوضاع چطور پیش می‌رود. اگر آماده باشد ، به تیم ملی دعوت خواهد شد."

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

بازیکن سابق تیم های آژاکس و بارسلونا معتقد است که لیونل مسی نه تنها از رونالدو بهتر است بلکه بهترین بازیکن تاریخ فوتبال محسوب می شود.

 

رونالد دی بوئر می گوید: " تنها یک بازیکن شایسته لقب بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و آن هم لیونل مسی است. کریستیانو رونالدو هم خوب بازی می کند اما استعداد مسی بی نظیر است و رونالدو با او قابل مقایسه نیست. درست زمانی که فکر می کنید مسی نمی تواند بهتر از این بازی کند، او با کارهای خارق العاده اش شما را شگفت زده می کند".

محمد رضا بازدید : 5 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا تعریف و تمجیدهای فراوانی که از او در چند وقت اخیر شده را کم اهمیت دانست و تأکید کرد تمام تمرکزش روی ال‌کلاسیکو است.

درخشش لیونل مسی در سال 2015 شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه نیوکمپ نه تنها منجر به تنها گل پیروزی‌بخش کاتالان‌ها برابر منچسترسیتی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، بلکه او را به بهترین بازیکن میدان تبدیل کرد.

 

با این حال او تأکید کرد که هنوز فراموش نکرده تا چندی پیش چقدر افت کرده بود و عملکردش فاجعه آمیز توصیف می‌شد. مسی ضمن تمجید از جو هارت، سنگربان انگلیسی منچسترسیتی که بسیاری از موقعیت‌های گلزنی او را مهار کرد، در خصوص بحث‌های اخیری که درباره روی فرم برگشتن او مطرح شده، به کانال پلاس گفت: تا همین چند وقت پیش من یک فاجعه بودم اما دیگر فاجعه نخواهم بود و حالا به طور ناگهانی در اوج قرار گرفته‌ام.

 

مسی افزود: هارت همه موقعیت‌های ما را مهار کرد. هر کاری از دست‌مان ساخته بود برای زدن گل‌های بیشتر انجام دادیم اما دروازه‌بان حریف شبی فوق‌العاده داشت و به همین دلیل به او بابت عملکرد خوبی که داشت تبریک می‌گویم. با این حال توانستیم صعود کنیم و این مهمترین نکته است.

 

مهاجم آرژانتینی آبی و اناری‌ها تأکید کرد: بارسا یک بازی عالی را به نمایش گذاشت. فکر می‌کنم در سطح بالایی قرار داریم اما هنوز بازی‌های مهمی پیش روی ماست از جمله بازی برابر رئال مادرید و همچنین دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی. حس خوبی دارم و از بازی‌ام لذت می‌برم اما هنوز راهی طولانی در پیش است.

 

مسی درباره ال‌کلاسیکوی هفته آینده که بارسا با پیروزی در آن می‌تواند فاصله‌اش را با رئال مادرید رده دومی به چهار امتیاز افزایش دهد گفت: سال را به شیوه‌ای متفاوت آغاز و در آن امیدها و رویاهای‌مان را احیا کردیم. ما همه چیز را خوب شروع کردیم. فراز و نشیب‌هایی داشته‌ایم اما هنوز بازی‌های زیادی مانده و مهمترین چیز این است که در سطح بسیار خوبی قرار داریم و این روند را باید حفظ کنیم.

 

این بازیکن افزود: برای رئال مادرید و کریستیانو رونالدو احترام فراوانی قائل هستیم. رئال در شرایط فعلی‌اش حتی می‌تواند خطرناک‌تر باشد. نمی‌توانیم بگوییم که این تیم در فرم خوب یا بدی قرار دارد. از نظر فردی، بازیکنان رئال مادرید در سطح بالایی قرار دارند و برای ال‌کلاسیکو می‌توانند حتی قوی‌تر از همیشه بازی کنند. در ال‌کلاسیکو باید سعی کنیم که بازی همیشگی‌‌مان را انجام دهیم.

محمد رضا بازدید : 7 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

جوزپ ماريا بارتومئو، رئيس باشگاه بارسلونا، معتقد است پپ گوارديولا با تماشا کردن ديدار شب گذشته ‏آبي و اناري ها با منچسترسيتي، بار ديگر از هواداران بارسا بودن، لذت برده است.‏

 

گواردیولا که بعد از جدایی از بارسا در سال 2012، هرگز در نوکمپ حضور ‏پیدا نکرده بود، شب گذشته دیدار بارسا مقابل منچسترسیتی را از نزدیک تماشا کرد و بارها به حرکات ‏خوب ستاره های این تیم واکنش نشان داد.‏

بارتومئو به خبرنگاران گفت:" هدف ما رسیدن به یک چهارم نهایی بود. دیداری پر فراز و نشیب با ‏موقعیت های گلزنی زیادی بود. اکنون باید منتظر قرعه مرحله یک چهارم نهایی باشیم. بهترین بازیکن ‏زمین جو هارت بود و همین طور بازیکنان ما که موقعیت های زیادی ایجاد کردند. تر اشتگن هم یک ‏پنالتی را مهار کرد. این دیدار جذابی برای هواداران ما بود اما باید گل های بیشتری می زدیم. ‏

اکنون بار دیگر به رقابت های لیگ برمی گردیم. می خواهیم به پیروزی های مان ادامه بدهیم و هفته به ‏هفته بهتر شویم. 95 هزار هوادار در ورزشگاه بودند و دیدن شادی آنها لذت بخش بود. من گواردیولا را ‏از نزدیک ندیدم زیرا او بعد از آغاز بازی، وارد ورزشگاه شد. او هر وقت که بخواهد، می تواند به ‏نوکمپ بیاید. فکر می کنم گواردیولا به عنوان یک هوادار بارسا، از بازی خیلی لذت برد. ‏

در مرحله یک چهارم ننهایی هر 8 تیم قدرتمند هستند و هر حریفی برای ما دشوار است."‏

محمد رضا بازدید : 12 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

لیونل مسی شب گذشته با ارائه نمایش خیره کننده خود را آماده حضور در ال کلاسیکو یکشنبه شب کرد؛ نمایشی که در صورت تکرار می تواند آنجلوتی و شاگردانش را با خطری جدی مواجه کند.

 

شب گذشته، شبی بود که حتی گواردیولا هم نمی توانست خوشحالی اش را مخفی کند. این مربی کاتالونیایی برای اولین بار پس از خروجش از نیمکت مربی گری بارسلونا در سال 2012، بار دیگر به نوکمپ بازگشته بود و اگرچه که برای آنالیز بازی یکی از حریفان احتمالی بایرن مونیخ در مرحله یکی چهارم نهایی آمده بود، با این حال نیز مثل روز روشن بود که مسحور نمایش خیره کننده نابغه آرژانتینی بارسا شده است.

 

 

گواردیولا پس از لایی زیبای مسی به میلنر به وجد آمده و شگفت زده شد. او در حالی که کاملاً محو درخشش شاگرد سابقش شده بود به نشانه تعجب از این حرکت زیبا، دستانش را در جلوی صورتش قرار داده و صحنه ی جالب توجه ای را رقم زد. همچنین پس از این مسی با شکوه و عظمت خاصی پا به توپ شده و پاس گل دیدنی را برای راکیتیچ مهیا کرد، به نشانه قدردانی از این فوق ستاره ایستاد و لباس خود را بر روی دهانش کشید؛ عملی که بدون شک انجام داد تا کسی فریاد کشیدن او از سر خوشحالی و یا تمجید او از برترین بازیکنان جهان را نبیند و نشنود.

 

اما کیست که او را سرزنش کند؟ پس از اینکه بارسلونا در نوامبر سال 2010 موفق شد با 5 گل مادرید را در نوکمپ درهم بکوبد، از پپ سال پرسیده شد که آیا این بهترین عملکرد مسی برای بارسلونا بوده یا نه؟ او پاسخ داد: «مسی همیشه بهترین و کاملترین بازیکن است».

 

 

اما 4، 5 سال بعد، اکنون او بدون شک می تواند بهترین عملکرد این نابغه فوتبال را شهادت دهد. در مقابل سیتی، ستاره خط حمله بارسا در همه جای زمین حضور داشت و نقش موثری در بهترین عملکرد فصل آبی و اناری پوشان ایفا کرد. ستاره 27 ساله بارسا که در پی از دست دادن پنالتی در دقیقه پایانی بازی رفت بسیار با انگیزه به نظر می رسید، با پاسهای دقیق، دید عالی و دریبلهای مسحور کننده خود تیم من سیتی را تکه پاره کرد.

 

در نیمه اول، یکی از حرکتهای دیدنی مسی توسط نیمار هدر رفت، اما راکیتیچ با چیپ دیدنی خود پاسخ دید عالی او را به نحو احسن داد. این در حالی بود که مسی دو ضربه آزاد بسیار تماشایی نیز راهی دروازه هارت کرد که با اختلاف بسیار کمی بر روی سقف دروازه فرود آمدند.

 

اینها باعث شد تا گواردیولا در بین دو نیمه طی مصاحبه ای با رادیو کاتالونیا عنوان کند: «مسی خوب است، خیلی خوب! دیدن بازی او واقعاً لذت بخش است».

 

 

اما نیمه اول تنها گوشه ای از عملکرد فوق العاده مسی را نشان داد. او در نیمه دوم نزدیک بود یک گل زیبای دیگر به مجموعه رو به افزایش گلهای دیدنی خود اضافه کند، اما پس از دریبلی زیبا و به تو زدن، ضربه اش از روی خط دروازه توسط هارت بازگشت داده شد.

 

قبل از شروع مرحله یک شانزدهم نهایی، عده ای بر این باور بودند که ارائه پیشنهادی مطلوب از سوی سیتی می تواند مسی را مجاب کند تا به عضویت مدافع کنونی عنوان قهرمانی لیگ جزیره درآید، اما او با چنین فرمی هرگز و هرگز نمی خواهد که باشگاه بارسلونا را به مقصد هیچ باشگاه دیگری ترک کند و اگر چنین نیز باشد هوادارانی که شب گذشته نود دقیقه نام او را فریاد می زدند به نشانه اعتراض برخواهند خواست تا چنین انتقالی رخ ندهد.

 

واضح است که چنین اتفاقی به زودی رخ نمی دهد. تیم منچستر سیتی به وضوح پیشرفت خاصی نسبت به سال گذشته که در مجموع 4-1 بازنده شده بود، نداشت و این در حالی است که شاگردان انریکه از 30 بازی آخر خود در رقابتهای مختلف، 27 پیروزی کسب کرده اند و همانگونه که گواردیولا پس از این بازی گفت، هیچ کلمه ای برای توصیف مسی نمی توان یافت.

 

با این وجود، سرمربی آبی و اناری پوشان نیز پس از این مسابقه عنوان کرد: «همه می دانیم که مسی کیست. او بدون شک نه تنها بهترین بازیکن فعلی جهان، بلکه بهترین بازیکن تاریخ است. خوش شانس هستیم که او را در اختیار داریم».

 

 

بازی بعدی بارسا در روز یکشنبه و مقابل رئال مادرید است و با توجه به چنین شواهدی، قهرمان جهان و اروپا کار سختی در پایتخت کاتالونیا در پیش خواهد داشت. لوس بلانکوس نه تنها باید بارسلونا را شکست دهند تا دوباره صدر نشین لالیگا شوند، بلکه باید به نوعی مسی را در بهترین فرم خود مهار کنند که خود کار بسیار دشواری است.

محمد رضا بازدید : 9 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم بارسلونا و منچستر سیتی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در انتها شاگردان لوئیس انریکه با تک گل دقیقه 31 ایوان راکیتیچ به برتری رسیدند و به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کردند. بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک به سود بارسا به پایان رسیده بود.

 

این بازی جذاب و دیدنی پر از صحنه های حساس و حملات خطرناک دو تیم بود. از جمله اتفاقات بازی پنالتی بود که داور به سود من سیتی در نیمه دوم گرفت و سرخیو آگوئرو پشت توپ ایستاد اما تراشتگن پنالتی وی را به زیبایی مهار کرد تا امید سیتیزن ها برای بازگشتن به بازی از بین برود.

 

بدین ترتیب بارسا بایستی در بعد حضور یابد.

 

آمار بازی و ترکیب دو تیم:

 

 

تعداد صفحات : 16

درباره ما
جامع ترین سایت هواداران بارسا در ایران | آخرین اخبار بارسلونا را با ما دنبال کنید ...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب جدید راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 12,053